Zo staan nu 4 Peruvians hier in huis (oftewel langhaarcaafjes)Ze moeten nog even wachten voor we weg gaan
zo ben gister goed geslaagd in de paardenwinkel op die manege waar ik cursus heb.Heb niet 1 maar 2 rijbroeken gekochteen Pikeur Jeanet en een Eurostar Diana en een leuk caramel kleur dekje
DJoysDesignz schreef:hahahah eentje lijkt verdacht veel op een stinkdier ahahahah ja dat is de enigste zwartwitte die erbij zit
Jorine_Falco schreef:Dat is wel heel veel ja. Ook bij de dekjes enzo?weet niet zeker want die koop ik niet vaak maar deze was 39,95 en een hele dikke weet merk effe niet dan moet ik kijken
haha leeeuk Joyce!Best goedkoop dan Flurk! Toch leuk, dat prijsverschil... als je veel koopt scheelt dat echt veel.
Jorine_Falco schreef:haha leeeuk Joyce!Best goedkoop dan Flurk! Toch leuk, dat prijsverschil... als je veel koopt scheelt dat echt veel.heb net even gekeken op site van divoza en daar kost dekje ook 36,95http://divoza.com/shop/a.visit/497ad00b ... a8c0640704
o link mislukt een beetje zie ikik bedoelde dit;PK Alcapad (art.no.: 10300) * leatherfeel * dik gevuld * past altijd * passend bij de PK kledingcollectie
Haha. Ik ben benieuwd meestal zitten ze wel lekker, ik had er ook een gepast maar helaas wou mijn moeder dat bedrag niet betalen... Heb je een foto?
Jorine_Falco schreef:Haha. Ik ben benieuwd meestal zitten ze wel lekker, ik had er ook een gepast maar helaas wou mijn moeder dat bedrag niet betalen... Heb je een foto?nee heb ik nog niet gemaakt