Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yinari

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 08:20

Daniellee_ schreef:
Sproet staat in een ponystal, en de pony die naast jullie staat is rufaro, veulen van tatjana.. Die zou een e-pony krijgen dus vandaar de ruil

Húh??? Ze heeft deze toch nog maar net? Of loop ik nu weer zo gigantisch achter....zucht.

Daniellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 09:01

xan schreef:
"die zou een e-pony krijgen" ????

ZOU ??????????

Ben benieuwd hoe dat nu zit.

Precies weet ik het ook niet,
maar ze zouden ruilen,
maar nu is dat paardje al verkocht ofzo... Verward

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 10:06

Yinari schreef:
Daniellee_ schreef:
Sproet staat in een ponystal, en de pony die naast jullie staat is rufaro, veulen van tatjana.. Die zou een e-pony krijgen dus vandaar de ruil

Húh??? Ze heeft deze toch nog maar net? Of loop ik nu weer zo gigantisch achter....zucht.

nee hoor deze heefr ze net jij loopt niet achter Knipoog

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 10:26

Daar ben ik dan blij om, dank je Haha!. Het gaat ook zo snel soms! Maar ik dacht dat ze er heel blij mee was (tenminste, zo kwam ze dit topic toch binnen) dus het verbaasde me zo. Nou ja, kan gebeuren...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 11:07

Snap er niks van, van wie is nou wie en wie krijgt nou wie en wie gaat nu weg. Sproet blijft toch wel?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 15:26

Kunnen jullie nou ook niet eens een dagje op je krent blijven zitten, julie zijn allemaal veel te actief.
Weer de hele tijd niemand hier in de huiskamer.
'T is dat ik mijn dag hb kunnen doorkomen met visite (2x) en nog even buiten een stukje gelopen (voor het eerst), wat was dat lekker maar wel erg vermoeiend. Daarna even uitgetled op bed gelegen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 15:41

hee anke wel lekker ff een frisse neus halen he ???? hoe gaat het nu met de wond??? ik kom net binnen van een rondje met de honden heb idee dat ik nu super rode wangen heb

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 15:45

winnitou schreef:
Snap er niks van, van wie is nou wie en wie krijgt nou wie en wie gaat nu weg. Sproet blijft toch wel?

ja sproet blijft wel hoor inge is veel te blij met sproet wat ik heb begrepen krijgt dat meisje die nu een veulen heeft staan een paard en gaat het veulen weg mischien als ze hier op bokt weer komt kan ze het zelf vertellen

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 16:53

Ben vanmorgen bij Chantal wezen kijken. Er reden een paar mooie combinaties rond.
Diegene die 2 x eerste was had ook 2 x boven de 200 punten, dus dat wil wel.
Chantal is 4e reserve geworden. Hetgeen waarschijnlijk betekent dat ze niet zal starten op de Noordhollandse kampioenschappen.
Ik hoorde dat Maaike op het paard van Grardus ook zo fantastisch had gereden. Ook 2x boven de 200 punten. In 2 proefjes 5 winstpunten halen. Dat is nog eens top.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 18:19

xan schreef:
Ben vanmorgen bij Chantal wezen kijken. Er reden een paar mooie combinaties rond.
Chantal is 4e reserve geworden. Hetgeen waarschijnlijk betekent dat ze niet zal starten op de Noordhollandse kampioenschappen.
Ik hoorde dat Maaike op het paard van Grardus ook zo fantastisch had gereden. Ook 2x boven de 200 punten. In 2 proefjes 5 winstpunten halen. Dat is nog eens top.

Dat ga jij toch ook doen op je eerst volgende wedstrijd?!?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 19:08

xan schreef:

Iris, Ilse en Eus waren wezen kijken naar die wedstrijd van Maaike. Ik zei meteen tegen Ilse dat ze de volgende keer ook bij mij moeten komen kijken. Wie weet brengt het geluk Pling .

Dan weet je het vast Eusie Knipoog

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 19:11

Winnitou, we zijn nog niet wezen kijken in Westzaan. Je hoort het als we gaan. Is je aanbod nog wel geldig? Ik had namelijk nog niet gereageerd Bloos .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:44

LIQUITA schreef:
Winnitou, we zijn nog niet wezen kijken in Westzaan. Je hoort het als we gaan. Is je aanbod nog wel geldig? Ik had namelijk nog niet gereageerd Bloos .

Tuurlijk, bel even van te voren of ik er wel ben, moet op maandag en vrijdag naar fysio (van 12.30 tot 13.30 + reistijden)
En als je aanbelt, ik ben niet zo heel snel bij de dur hoor, dus even geduld.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:45

liquita zou je mij de foto s van gipsy nog eens willen sturen ???????????? vraagt nadine

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 20:09

ATE schreef:
liquita zou je mij de foto s van gipsy nog eens willen sturen ???????????? vraagt nadine
Die foto's staan op m'n "oude" computer. Die moet ik eerst aansluiten en dan die foto's overzetten op deze computer. dat ga ik wel snel doen, want ik heb zelf ook het een en ander nodig van die "oude" . Dus nog heel even geduld en help me onthouden, voor als ik het vergeet Bloos .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 20:11

.
winnitou schreef:
LIQUITA schreef:

Tuurlijk, bel even van te voren of ik er wel ben, moet op maandag en vrijdag naar fysio (van 12.30 tot 13.30 + reistijden)
En als je aanbelt, ik ben niet zo heel snel bij de dur hoor, dus even geduld.
Hihi, natuurlijk...dat begrijp ik Haha!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:31

LIQUITA schreef:
xan schreef:

Iris, Ilse en Eus waren wezen kijken naar die wedstrijd van Maaike. Ik zei meteen tegen Ilse dat ze de volgende keer ook bij mij moeten komen kijken. Wie weet brengt het geluk Pling .

Dan weet je het vast Eusie Knipoog

Hoi iedereen. Ik kan wel merken dat ik steeds meer "uit" raak bij Veldt, Wie is Maaike???
Het blijft altijd leuk om de nieuwtjes van Veldt te lezen.
Ik heb lekker gereden vandaag. Het gaat veel beter met Valentino als ik alleen in de bak rijd. Dat is zo'n verschil dan als er meerdere paarden zijn. Hij zal toch echt zijn best moeten doen bij meerdere paarden. Een groot voordeel is natuurlijk wel dat als ik wedstrijden ga rijden, ik alleen moet rijden.

Liquita, wat leuk om naar een ander huis te kijken. Ik voel ook weer kriebels na drie jaar in ons huis te wonen. Nee, wij blijven hier tot de kids groter zijn, ik kan het ze niet blijven aandoen.

Jee Winnitou, wat een horror verhalen!! Wat een ellende zeg die genezing van je heup. Heel veel sterkte meid.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:12

maaike is de vriendin van daan ene nog ongeveer twee maanden en dan ga ik verhuizen

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:23

ATE schreef:
maaike is de vriendin van daan ene nog ongeveer twee maanden en dan ga ik verhuizen

Nou Ate, dan zal je het ook wel mega druk hebben, met huis, werk, paarden en kids!!
Loopt het allemaal een beetje, heb je veel hulp?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:09

@Tytje bedankt voor je kaart (die was toch van jou he)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:20

Ga zo mijn bedje weer opzoeken, voordat ik er inlig ben ik al een klein uurtje verder, Injecteren, antibiotica, pijnstillers, wassen, tandenpoetsen, (oh ja detrap op) en wat dacht je van uitkleden en dan het bed in kruipen, wat een werk. wou dat ik 4 weken verder was (of 3 maanden), nog even doorzetten, morgen zal het wel weer iets beter gaan, maar die nacht, in slaapkomen doe ik wel maar word steeds wakker(van pijn: in mijn heup in mijn knie in mijn hiel in mijn kont, het ligt ook niet lekker de hele tijd in dezelfde houding en dan een kussen tussen je benen (goed voorbehoedsmiddel)

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:26

Goede morgen Winnetou. Hoop dat je lekker geslapen heb.
Ik was van plan om morgen naar je toe te komen. Bel nog wel.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:32

smuidra schreef:
Goede morgen Winnetou. Hoop dat je lekker geslapen heb.
Ik was van plan om morgen naar je toe te komen. Bel nog wel.

Gezellig, ben morgen de hele dag thuis.
Heb vanacht iets beter geslapen, 2 uur en 2 1/2 uur en vanmorgen nog een half uurtje.
Zometeen naar het zikenhuis, Floris gaat even mee, moet nl op de poli orthopedie een labaanvraag op halen dan naar het lab dan naar fysio, en zulke afstanden kan ik nog niet lopen. floris gaat de aanvraag voor me halen en mee naar het lab en zet me daarna af bij fysio. Na fysio moet ik naar de Orthopeed en als ik daar klaar ben bel ik Floris zodat hij me weer ophaalt. (durf de taxi nog even niet aan).

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:15

Hoi Winnitou, je bent ook nog veel te jong voor een nieuwe heup, je bent te actief in je hoofd. Wat een gedoe zeg!!!!
Ja, het kaartje was van mij, ik wilde er geen Tytje op zetten, ha, ha.

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:18

xan schreef:
Xandra heeft weer een nieuwe buurman/vrouw gekregen.
Helaas Huilen Huilen
Aan Sproet was ze ondertussen gewend en dat ging heel erg goed. Voor Sproet werd er veel gewisseld in die box, dit ten nadele van Xandra. En nu is het weer zover. Ze staat half op haar achterbenen, oren naar achter, tanden laten zien. Ze vindt het niets dat gewissel. En ik dus ook niet want ze is een stuk gestresster !
Er staat nu een (volgens mij) ongeveer 2-jarige in van iemand die in korte tijd al 7 paarden heeft versleten en nu weer een groot paard wilde (vandaar het gewissel met de box). Maar dat grote paard moet nog komen, dus dan krijgen we er weer een ander naast, dus voor Xandra weer wennen !!!
Ik ben benieuwd, want echt leuk is het niet. Verdrietig

beetje overdreven 7 wissels maar goed,tatjana was er zelf ook niet blij mee...en wist nix van de wissel!