Inderdaad fout!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Inderdaad fout!
.
.
)
. Maar dan kom je dr weer nooit meer vanaf!

)
.
..

paix schreef:Ja en dat terwijl ze helemaal geen hamster heeft..
Ach met te veel drank op gebeuren er wel meer rare dingen!
? kooslover schreef:Maar het was dus leuk?
Ik ben net terug van de propedeuse-uitreiking. Werd weer even duidelijk hoeveel ze wel niet van de school en hun studenten weten, gestuntel
Tof dat jullie mijn avater allemaal eng vinden, ik zat nog te twijfelen om hem te veranderen, maar nu houd ik hem aan
?
Suuszels schreef:paix schreef:Ja en dat terwijl ze helemaal geen hamster heeft..
Ach met te veel drank op gebeuren er wel meer rare dingen!
Uhh en jouw avatar.. wat is daaree gebeurd?
..

)
. Een jongen op mijn werk (die ik ooit wel echt leuk gevonden heb
) die is de hele tijd een beetje mij aan het pesten (mijn kar wegrijden zodat ik geen spullen kan overzetten, of mijn bonnen stelen (die moet ik op de kar doen als ik iets overzet) en mijn pasje uit de kar halen (dan gaat ie niet meer vooruit) en nog meer van dat soort acties). Maar ja toen deed ie dat dus in een pad waar ook iemand anders stond en toen ik later weg was heeft die vrouw tegen hem gezegt van joh hoe heet dat meisje, hij mijn naam vertellen. En zij zei toen van joh dat is een hardstikke leuk meisje die moet je niet pesten maar mee uit vragen. Dat ging hij dan ook maar doen... Dus ik werd ineens overrompelt door de zin: Esther ik ga je mee uit vragen! Had echt zoiets van okeeeej wat is dit nu weer!
. Ik ging dr ook maar niet op in
, en daarna heeft hij me zelf maar het hele verhaal vertelt
. Nou ik kwam niet meer bij van het lachen... Maar ach alle koppelpogingen hebben nu geen zin meer, heb al een vriend
. 
Mijne zit ook in de goede richting als ik jullie allemaal zo hoor