IJp schreef:marjolijn81 schreef:vriendlief is nu mooi aan het koken!
BBQ was errugh lekker, vertel dat maar aan vriendlief!![]()
![]()
![]()
![]()
HIHI ik zal het tegen hem zeggen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik wil geen rotweer
Wat een weer vannacht! Werd een aantal keer wakker van alle onweer, wind, regen en hagel! Was wel een mooi gezicht toen ik terug naar huis reed, rechts was het stikdonker met lichtflitsen en links van me was niks aan de hand

Gisterenavond een kwartier vertraging omdat we geen machinist hadden
Trein stond op tijd en helemaal klaar te wachten alleen was er dus geen bestuurder...
Nouja, dan maar met de bus naar Zaandam. Heel Koog aan de Zaan door gelopen op zoek naar een bus die niet pas over 3 kwartier zou vertrekken. Eindelijk eentje gevonden komt die OOK niet opdagen! Wonder boven wonder reed mijn opa ineens langs en die heeft mij een lift gegeven naar Zaandam
Maar daar houd de ellende nog niet op: Vervolgens de trein in die er 2x zo lang over deed om naar CS te komen waar ik dan ein-de-lijk de tram in kon stappen. Wat gebeurd er bij de Dam? De TRAM waar ik in zit is kapot!
Dus verder gelopen naar het Spui waar ik in een andere tram ben gestapt die mij gelukkig wel (al dan niet veeeels te laat) naar mijn bestemming kon brengen...
, sorry dat ik je uitlach hoor maar ik kan me jouw ellende zo goed voorstellen ! Ik zat achter die kapotte trein en mijn collega zat er in, was vandaag pas weer om 09.45u. op kantoor. Zo gaan de dagen wel lekker snel voorbij
. Wat zal jij een pijn in je voeten hebben! Kan je in je pauze niet even een paar slippertjes kopen? Succes met de terugreis vanavond, ik hoop dat die beter verloopt dan vanmorgen en gister!
. Vanavond gaat Tante Afke weer met 'm aan de bak dus dan zal 'ie er weer aan moeten geloven na 2 dagen een beetje lummelen !