Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 07:46

IJp schreef:
marjolijn81 schreef:
vriendlief is nu mooi aan het koken!

BBQ was errugh lekker, vertel dat maar aan vriendlief! :D :D :D :D :D

HIHI ik zal het tegen hem zeggen!

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:27

Als er een karretje bij Snuitje zit, misschien kunnen Hercules en Snuitje wel in tweespan voor de kar?

Gefeliciteerd met jullie aanwinst Suus, het is een schatje om te zien.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:58

OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH NOG EEN SHET OP STAL, HOU ME VAST HOU ME TEGEN !!!!!!!!!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Hihi, ik vond het zó leuk zondag!

Gefeliciteerd Suus met de nieuwe poown, wat lief dat je dit skattie onder je hoede neemt !

Ik ben ook verbrand ! Mijn neus ziet er ongeveer zo uit => :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:58

Bwah vandaag heb ik deze _-:( neigingen... Nouja, vrijdag zitten we lekker in het vliegtuig voor een weekje Azoren 8-)

Morgen schijnt het weer rotweer te worden met regen/hagel en onweer ^)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:01

:(:)

-O- Ik wil geen rotweer

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:29

Ik heb vrij, ik wil mooi weer!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:49

essiedepessie schreef:
Ik heb vrij, ik wil mooi weer!

Het hoost hier met onweer!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 23:29

Hier nu ook.. de tv stoort ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:58

:oo Wat een weer vannacht! Werd een aantal keer wakker van alle onweer, wind, regen en hagel! Was wel een mooi gezicht toen ik terug naar huis reed, rechts was het stikdonker met lichtflitsen en links van me was niks aan de hand :+

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:49

wat is het rustig hier vandaag :0)

muf schijnt gelukkig al weer wat beter te lopen, maar hoorde nu weer verhaal over schimmel, neeeeee

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 15:05

Schimmel alweer?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:04

Getver, idd alweer?

<zucht> er is inmiddels alweer een half uur vertraging en nu ga ik straks de les van 20.00u. niet halen omdat ik hier niet eerder weg kan...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:05

ja Kim dacht schimmel, maar ik hoorde van andere weer dat het eiwitbultjes waren. Eef maar even laten kijken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:24

Nog steeds vertragingen? Nou dan ga ik hier proberen echt op tijd weg te kunnen aangezien mijn altijd zeer stipte manager toch nog 1 dagje met vakantie is

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:31

Maandag Shettel ophalen *\o/*

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:33

Ik begin nu een beetje op te knappen.. ik heb een middenoorontsteking aan twee kanten, en ik dacht vanmiddag dat ik mijn hoofd er maar beter af kon zagen.

Maar die lieve dokter had een antibioticakuur en pijnstillers! Hoezee! Toch maar naar stal vanavond.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:33

Yes, nog steeds! Ik ga nu zeker weten de les niet halen :-(. Dat wordt longeren in de regen...

Leuk dat de Shet maandag komt! Hoe heet 'ie eigenlyk?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:38

Vraagje voor Suus.

De auto doet het weer, jippie! Was even heel erg zoeken en ik ben best wel een bedrag kwijt aan uurloon, maar het lag uiteindelijk aan de startonderbreker. En dankzij het knutselwerk van de medewerkers van de garage hebben ze hem niet hoeven te vervangen, maar fijn kunnen omzeilen. Dus ik stap straks in de auto naar Nederland. En ik hoop dat hij weer even meekan...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:46

San1978 schreef:
Leuk dat de Shet maandag komt! Hoe heet 'ie eigenlyk?

Gucci :') _O-

Fijn dat je otomobiel 't weer doet :)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:36

Suus dan moet je er eigenlijk nog 1tje bij kopen..Prada!!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 20:03

Toch maar niet naar stal, eerst maar hele oren!

Trudy volgens mij had Erik je vorige week al gezegd dat het aan je startonderbreker lag... en als ik t me goed herinner hoorde ik Richard ook zoiets zeggen...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 23:56

Ik heb het zelf ook geroepen, vooral omdat ik bij een vorige auto (waar de startonderbreker achteraf was geplaatst en deze makkelijk er tussenuit geknipt kon worden) hetzelfde probleem ook had.
Het probleem was dat de startonderbreker - voor zover mij door beide garages was verteld - er niet tussenuit gehaald kon worden omdat hij door het design van de auto geintegreerd is.
Het fijne aan de belgische garage is dat ze mee hebben gedacht, wat regels hebben gebroken en een beetje hebben geknutseld, en de hele ellende van startonderbrekers hebben omzeild. De startonderbreker is verwijderd maar dus niet vervangen. Scheelde even 160 Euro (Exclusief installatie). Ik ben uiteindelijk wel veel geld kwijt geweest aan arbeidsloon, maar dat heb ik er voor over. Ik vind het wel zo fijn dat ik in mijn auto kan stappen en er zeker van kan zijn dat hij start, ook om 1 uur 's nachts op stal. En ze hebben wat punten nagekeken voor de volgende APK keuring. Zou geen probleem moeten zijn.
Hij moet nog even mee.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:04

Goed dat je auto het weer doet Trudy! :j

Ooh leuke naam Suus :))

Ik haat het openbaar vervoer :( Gisterenavond een kwartier vertraging omdat we geen machinist hadden :o? Trein stond op tijd en helemaal klaar te wachten alleen was er dus geen bestuurder...

Vanmorgen weer, zit te wachten op het perron en er word ineens omgeroepen dat het nog niet bekend is wanneer de trein naar Amsterdam zal komen. Ok, dus even geduldig wachten en krijgen we later te horen dat er helemaal geen trein komt ivm een storing op het traject door een defecte trein ^) Nouja, dan maar met de bus naar Zaandam. Heel Koog aan de Zaan door gelopen op zoek naar een bus die niet pas over 3 kwartier zou vertrekken. Eindelijk eentje gevonden komt die OOK niet opdagen! Wonder boven wonder reed mijn opa ineens langs en die heeft mij een lift gegeven naar Zaandam *\o/* Maar daar houd de ellende nog niet op: Vervolgens de trein in die er 2x zo lang over deed om naar CS te komen waar ik dan ein-de-lijk de tram in kon stappen. Wat gebeurd er bij de Dam? De TRAM waar ik in zit is kapot! _-:( Dus verder gelopen naar het Spui waar ik in een andere tram ben gestapt die mij gelukkig wel (al dan niet veeeels te laat) naar mijn bestemming kon brengen...

Had ik al verteld dat ik vanmorgen de keuze heb gemaakt om die leuke pumps met die leuke hakjes aan te doen? Nouja, een paar blaren kunnen er ook nog wel bij vandaag... }:0

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:24

Haha Beau _O- , sorry dat ik je uitlach hoor maar ik kan me jouw ellende zo goed voorstellen ! Ik zat achter die kapotte trein en mijn collega zat er in, was vandaag pas weer om 09.45u. op kantoor. Zo gaan de dagen wel lekker snel voorbij :P . Wat zal jij een pijn in je voeten hebben! Kan je in je pauze niet even een paar slippertjes kopen? Succes met de terugreis vanavond, ik hoop dat die beter verloopt dan vanmorgen en gister!

Beer zal de NS wel dankbaar zijn geweest. Ik was gister zo laat thuis dat ik hem alleen maar even heb gelongeerd, voor de rest heeft 'ie lekker buiten gestaan en hebben we wat gespeeld. Volgens mij vond 'ie dat helemáál niet erg :D . Vanavond gaat Tante Afke weer met 'm aan de bak dus dan zal 'ie er weer aan moeten geloven na 2 dagen een beetje lummelen !

Fijn dat je auto het weer doet Trudy! Wat kom je er dan achter dat je afhankelijk bent van zo'n ding hè?!

PRADA??!! GE-WEL-DIG!!! Mocht je af en toe eens iemand nodig hebben om te Penny-en (nieuw werkwoord) dan geef je maar een gil, ben sinds afgelopen zondag dol op Shets :j

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:27

Gucci he San! Prada moet jij maar kopen! hahah.

Beau en San, jullie gaan dus ook met openbaar vervoer naar het werk? en dan eerst naar huis, eten auto halen en naar stal?

Dat zal ook mijn nieuwe leven worden! hihi.