Morgen weer naar de paardjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! NuggT schreef:Ik ben echt in een vage bui.
Zit jump style muziek te luisteren.
Super melig.

johnvt schreef:NuggT schreef:Ik ben echt in een vage bui.
Zit jump style muziek te luisteren.
Super melig.
Weer eens iets anders dan kerk muziek

[/quote]
Jump ? 
, 1x in het park met Ko en 1x met Biz en Fallon/Champ richting S'dam
omdat ik op het fietspad reed! Waren 2 hele aardige meneren, en ik heb een kaartje meegekregen. Hij raadt ons aan om met zijn allen te gaan mailen met klachten over het ruiterpad!!!
of zou dat komen dat die man met zijn handen in de zakken stond en Ko meteen dacht aan snoeppies

Die klacht gaat dus over het slechte onderhoud van de ruiterpaden!!
Binar schreef:Gisteren 2x buitengereden, 1x in het park met Ko en 1x met Biz en Fallon/Champ richting S'dam
In het park ben ik dus aangehouden door terreinbeheeromdat ik op het fietspad reed! Waren 2 hele aardige meneren, en ik heb een kaartje meegekregen. Hij raadt ons aan om met zijn allen te gaan mailen met klachten over het ruiterpad!!!
www.gzh.nl/reactieformulier
Ieder apart reageren is beter dan 1 gezamelijke mail, hoe meer klachten ze krijgen des te beter het is!!!
Ko'tje bleef tijdens het gesprek erg braaf stil staanof zou dat komen dat die man met zijn handen in de zakken stond en Ko meteen dacht aan snoeppies
![]()
Ko'tje was zowieso echt superrelaxed, de hele weg met lange teugel kunnen rijden, ook in drafheb echt genoten van die rit.
De rit met Fallon was erg gezellig, he Fall?
Dus Dames, geef je klacht door aan www.gzh.nl/reactieformulier
jarno schreef:effe de !!!!! weggehaald anders doet hij het niet
Binar schreef:Gisteren 2x buitengereden, 1x in het park met Ko en 1x met Biz en Fallon/Champ richting S'dam
In het park ben ik dus aangehouden door terreinbeheeromdat ik op het fietspad reed! Waren 2 hele aardige meneren, en ik heb een kaartje meegekregen. Hij raadt ons aan om met zijn allen te gaan mailen met klachten over het ruiterpad!!!
www.gzh.nl/reactieformulier
Ieder apart reageren is beter dan 1 gezamelijke mail, hoe meer klachten ze krijgen des te beter het is!!!
Ko'tje bleef tijdens het gesprek erg braaf stil staanof zou dat komen dat die man met zijn handen in de zakken stond en Ko meteen dacht aan snoeppies
![]()
Ko'tje was zowieso echt superrelaxed, de hele weg met lange teugel kunnen rijden, ook in drafheb echt genoten van die rit.
De rit met Fallon was erg gezellig, he Fall?
Dus Dames, geef je klacht door aan www.gzh.nl/reactieformulier!!!
jarno schreef:Binar schreef:
probeer maar eens dat vetgedrukte te openen van dat reactie formulier dan snap je het wel
hihi