stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 15:51

Anoniem schreef:
Zo m'n pony gooide er vanmorgen even een steiger uit := jeuses.

Moest d'r weer even herinneren aan de rangorde geloof ik en dat ze nog steeds niet bovenaan staat.. :')

Gingen beesten nu op hun baas lijken *\o/* of andersom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 16:09

Wat was er nou precies mis met Flurk? Want beestjes gaan op de eigenaren lijken toch? Flurk wilde niet werken of iets..? \Niet proberen mij onderuit te halen l. ida.. Dan heb je echt de verkeerde, ik kan er ook niks aan doen dat jij je "ongelukken" gewoon overdrijft\

Dit heeft niks te maken met op de eigenaar lijken hoor mevrouw. Ik ben met Dora een goede basis aan het leggen door middel van grondwerk, en daarbij volg ik de methode van Monty Roberts aangezien deze methode mij heel erg goed ligt en ik veel vertrouwen heb in die methode. Het paard moet mij erkennen als de baas. Nou kan ik dat doen door d'r dat te vertellen en d'r een pets voor d'r bakkes te geven als ze niet luistert, en met een zweepje rond te gaan lopen, maar ik heb vandaag aan enkel mijn halstertouwtje en mijn lichaamstaal genoeg gehad en heb Dora geen enkele keer aan hoeven raken met danwel het touwtje als m'n handen. Nadat dit meningsverschil over de rangorde was "uitgepraat" (merrie laten merken dat ik nog nog steeds boven d'r sta door haar uit mijn ruimte te laten gaan) wist ze weer even wat d'r plek was en heeft ze daarna keurig d'r best gedaan met het grondwerken en hebben wij het positief afgesloten. Het is een jonge pony die d'r grenzen opzoekt; en dat mag. Ik geef echter wel duidelijk mijn grenzen aan, op een manier dat zij het begrijpt en dat zij er wat mee kan. Kan dr wel een rotklap met de zweep geven maar daar is geen enkel paard ooit beter van geworden.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 17:38

Ik heb géweldig nieuws!
Ik ben zó goed me best aan het doen op school, m'n cijfers gaan zo goed. Dat ik volgend jaar in februari, begin maart op het Stedelijk Gymnasium mag beginnen. Ik ben zo blij!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 18:19

Gefeliciteerd Des! Super dat je overmag en natuurlijk ook dat het zo goed gaat :D

Prisz jij uiteraard ook gefeliciteerd! Hoe was je schoolfeestje? Lekker uitgeslapen vanochtend? :P

Misschien ligt het aan mij, maar zouden jullie, Flurk en chelle, de persoonlijke vetes misschien elders ten uiting kunnen brengen? Ik weet niet wat er speelt, maar het is best een beetje vervelend om steeds van die sneren tegen te komen in dit topic. Lijkt me helemaal niet nodig, dus laten we het hier iig gezellig houden en de rest lekker per PB oid uitvechten. Dank u! :D

Zelf weer een laaaange dag op de OK gehad. Maar het was wel weer ontzettend leuk!! Nu snel mn tas inpakken, want we gaan een weekendje naar Kroatie toe (mn nicht gaat trouwen), dus morgen om 7 uur vertrekken richting vliegtuig :O Na het inpakken snel wat eten naar binnen schuiven en dan snel naar die knol toe racen, want die wil ik ook nog wat persoonlijke aandacht geven :D Wordt denk ik een latertje :n

Anoniem

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 18:21

Ik ben van mening als Flurk zo graag de steek onder water wil geven ,dat ze hem ook moet kunnen ontvangen. Heb haar ook al een PB'tje gestuurd, maar daar nog niks op ontvangen :) Ik ga er verder ook niet op in, maar dit was een opmerking die ze terug kon verwachten :)

Gelukkig maar dat het leuk was!! En veel plezier op de bruiloft alvast! :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 18:25

Die steek onder water las ik inderdaad ook, dus ik zeg ook niet dat de reactie onterecht was, maar ik zou het fijn vinden als dat hier achterwege wordt gelaten :) Verhef jezelf erboven en laat het lekker links liggen :)

Enneh... thanks! Hoop dat het was is! We gaan ook naar de hoofdstad toe, dus nog een kleine trip ook! Hoop dat het daar iets beter weer is dan hier :P

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 18:25

Denk dat je alles een beetje met een korrel zout moet nemen en er niet zo serieus op in gaan.. maargoed.

Vandaag weer les gehad met me paardje en blijkt dat hij zo bokkerig is door erge spierpijn. Dus even rustig aandoen, is ook best veel voor hem al die training na maanden vrijheid in het land land van de zomer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 18:27

Haha volgens mij is het overal inmiddels wel beter weer dan hier.. Was vanmorgen ook erg butweer, had ik bij de grote Vincent z'n jas uit gedaan, loop ik naar buiten, hoppa regen. En wat besluit meneer dan? Dat ie NIET meeloopt.. Wel eens geprobeerd een tankie van dik 1.75 geprobeerd mee te krijgen? :')

Dora was met 3x knipperen al zowat in de bak :') Iets met enthausiast enzo...

Maar wel leuk! Heb je toch een leuk weekendje weg :D

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:06

Veel plezier in Kroatië!

Ik ga weer leren, en dan vanavond weer naar die gekke pony toe.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 19:58

Desteney_ schreef:
Ik heb géweldig nieuws!
Ik ben zó goed me best aan het doen op school, m'n cijfers gaan zo goed. Dat ik volgend jaar in februari, begin maart op het Stedelijk Gymnasium mag beginnen. Ik ben zo blij!

GEFELICITEERD!!!!
Knap werk

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:01

Zo jullie kleppen wel door in een paar uurtjes.
Hebben jullie al veel kerstpost thuis?
Ik weet niet meer waar ik de kaarten hangen moet.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:04

Dankje Flurk! :D
Wij hebben tot nu toe nog maar 3 kaartjes, maar we krijgen er nooit zo heel veel.
Ik heb namelijk geen contact met andere familie leden (ooms, tantes, nichtjes, vader, oudste zus etc.) dus de kerstkaartjes gaan bij ons niet zo hard.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:20

Desteney_ schreef:
Dankje Flurk! :D
Wij hebben tot nu toe nog maar 3 kaartjes, maar we krijgen er nooit zo heel veel.
Ik heb namelijk geen contact met andere familie leden (ooms, tantes, nichtjes, vader, oudste zus etc.) dus de kerstkaartjes gaan bij ons niet zo hard.

Ik vind ze zelfs in mijn kastje op stal _/-\o_
Kijk maar uit dadelijk liggen er ook paar voor jouw

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:21

Priszz schreef:
Flurk schreef:
Prizz gefeliciteerd

Bedankt Flurk! *\o/*

*Er ligt een cadeau'tje in de kantine*

spannend
hoop dat het er morgen ook nog ligt.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:22

Hebben jullie ervaring met Expresso apparaten?
Wil er 1 aanschaffen maar er is zo veel keus

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:11

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:33

Trainen ging vanavond zo fijn <3 Echt balen dat ik nu voor 3 dagen niet kan komen! Moet mn tas nog inpakken, dus ik wens jullie alvast een fijn weekend en ik zie jullie maandag weer :D :wave:

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 09:05

AndreaB schreef:
Trainen ging vanavond zo fijn <3 Echt balen dat ik nu voor 3 dagen niet kan komen! Moet mn tas nog inpakken, dus ik wens jullie alvast een fijn weekend en ik zie jullie maandag weer :D :wave:

Fijn dat goed ging en geniet van het gevoel. Kun je het maandag weer oppakken

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 13:30

Speel ik het spel scrabble VIA mijn telefoon en leg woord " preek" maakt tegenstander ervan " gepreekt". En krijgt 34 punten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 14:30

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:18

Lekker aan Zumba gedaan vanochtend, gefitnesst en nu snel naar mijn kapster mijn haren doen. Ook even kijken of ze bij de nagelstudio even me nagels kunnen bijwerken want na een lekkere roti kipkerrie gisteren is me rechterhand geel haha. Daarna naar me paardje toe even rustig aan doen met ze spierpijn..

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 10:40

Zipporah schreef:
Lekker aan Zumba gedaan vanochtend, gefitnesst en nu snel naar mijn kapster mijn haren doen. Ook even kijken of ze bij de nagelstudio even me nagels kunnen bijwerken want na een lekkere roti kipkerrie gisteren is me rechterhand geel haha. Daarna naar me paardje toe even rustig aan doen met ze spierpijn..

Is het gelukt met je nagels?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 10:44

Gisteravond uit eten geweest op kasteel montfoort. Was reuze leuk en we moesten een moord oplossen. Dat is ons gelukt. We hebben er niks mee gewonnen maar heerlijk gegeten. Er was zoveel en alles was even lekker. Voel me nog steeds vol dus hoef nu niet te ontbijten. Nu de kilo's er weer af zien te krijgen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 10:46

Hebben jullie je bloem al opgehaald? Prachtig is hij.
Vind zo gaaf gebaar. Elk jaar komt hij met iets origineels.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 14:52

Idd!

Was echt een verassing!

Oef, alle visite was gister pas om half 2 weg.. xD haha, altijd gezellig =)