Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

x_kelsey_x schreef:@Anneke: ben ik ook mee eens, maar de belgen gaan uiteindelijk ook meer meelopen.. maandag mogen lisa en ik er opmaar ik snap ook wel dat hun hun eigen paarden bij zich willen hebben.
josewoos schreef:er zijn natuurlijk wel meer kinderen lid dan volwassenen he?
Dominiqueee schreef:Wat ben ik blij dat ik m'n hele leven op paarden EN pony's kan blijven rijden (tenzij ik aankom, ik groei namelijk niet meer!).
josewoos schreef:Dominiqueee schreef:Wat ben ik blij dat ik m'n hele leven op paarden EN pony's kan blijven rijden (tenzij ik aankom, ik groei namelijk niet meer!).
Hoe groot ben je dan? Ik 1.80 dus ja er moet toch wel een paard onder mij of een stevige grote pony
Dominiqueee schreef:@ Anneke: Dat vind ik wel heel erg vergezocht hoor 'als je onder zo'n belg komt is het erger'...
en die hoeven zijn ook echt 10x groten. als je valt en je komt er onder.. ik zeg niet dat het gebeurt maar ik zie het voor me, en ik hoop dat dat mij nooit zal overkomen
josewoos schreef:Hebben jullie het filmpje nou bekeken? Ben wel benieuwd naar reacties hihi
is het gefilmd door iemand in een auto of op de fiets?
Maar het blijft inderdaad een geweldig filmpje, echt schattig zoals ze er op staat
dus het was geloof ik niet helemaal met opzet 
hestejente schreef:Fijn dat je haar dat nog hebt kunnen geven Jolanda, ik weet zeker dat Nixie ervan genoten heeft
@ Anneke: cooooooooll!!!