Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alhoewel ik wel vind dat Koos in onze les moet (En dan daarna klaar is..)
Of dat ze een leuke berijder hebben of dat ze flink gaan klieren

. Heb wel weer wat gemist!!! Maar ja amsterdam was ook wel gezellig... En zoals ik dacht was dat ook weer flink uitgelopen....
anders moet je weer inhouden en dan weigeren ze.... (dat weet ik nog wel met kobus
). Meestal kennen de paarden de hoeken enz toch wel goed genoeg en ze weten zelf wel hoe ver ze kunnen gaan (handig manege paarden
) 
) en zat gewoon niet lekker. Opzich liep Jack wel aardig door, het galopperen ging ook goed, maar daarna was ik helemaal doodop! Toen moesten we uiteraard nog gaan springen. Uit ervaring weet ik dat Jack niet heel soepel gaat (bij mij) Maar hij sprong een paar keer. Toen was ik echter zo moe dat ik eigenlijk wilde stoppen, maar aad riep dat we nog maar een keertje gingen, dat ik dacht dat dat er ook nog wel achteraan kon. Dus niet! Jack had geen zin meer. Toen moest hij er van Aad natuurlijk nog een keer overheen en dat werd een geweldig gevecht. Uiteindelijk stapte hij met veel moeite toch maar over die paar balkjes heen. Ik had een groot publiek verzameld aan de kant en ik geloof dat het net een komische act was.
)
Net zoiets als Kanjer in de bak, als is Jack in stap en draf nog wel redelijk voorwaarts te houden hoor, alleen het galopperen vind ik zo moeilijk, want als je hem een tikje geeft staat hij stil... En gister galoppeerde wel ook wel lang hoor
(meestal ben ik de pineut en moet aad tegen mij schreeuwen
).
, morgen is het zover... Ik ga weer rijden... Word weer spannend
.
In de galop steeds d'r oren naar achter, maar verder is ze wel leuk.
als ie je gaat uitlachen.... dat heb ik geloof ik nog niet meegemaakt
.
ging wel lekker... hij was een stuk actiever als de vorige keer
. Heb nu zelf een galopje gedaan... Dat is echt werken op hem, maar wel leuk