Ik zat op Jack gisteren, vond het wel grappig weer een keertje.
Met poetsen en zadelen was hij gewoon onwijs lief, hij stond steeds zo lief te kijken dat ik hem het rijden maar vergeven heb 
Ik weet ook niet wat ik gisteren had, maar de hele les ging bagger... Ik was steeds mijn beugels kwijt (jaja op Jack
) en zat gewoon niet lekker. Opzich liep Jack wel aardig door, het galopperen ging ook goed, maar daarna was ik helemaal doodop! Toen moesten we uiteraard nog gaan springen. Uit ervaring weet ik dat Jack niet heel soepel gaat (bij mij) Maar hij sprong een paar keer. Toen was ik echter zo moe dat ik eigenlijk wilde stoppen, maar aad riep dat we nog maar een keertje gingen, dat ik dacht dat dat er ook nog wel achteraan kon. Dus niet! Jack had geen zin meer. Toen moest hij er van Aad natuurlijk nog een keer overheen en dat werd een geweldig gevecht. Uiteindelijk stapte hij met veel moeite toch maar over die paar balkjes heen. Ik had een groot publiek verzameld aan de kant en ik geloof dat het net een komische act was.
Im moet zeggen: Ik wist niet dat Jack zo goed voor je conditie was, ik was echt doodop!
Maar na de les stond hij weer zo lief te kijken en hij vond het ook wel lekker als ik op zijn rug kriebelde, dus ach toen heb ik mezelf ook maar vergeven voor deze les