ATE schreef:aldoende ga ik het leren jeetje heb de laaste jaren nog nooit zoveel geleerd![]()
![]()
Hahahahaha, die is goed!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:aldoende ga ik het leren jeetje heb de laaste jaren nog nooit zoveel geleerd![]()
![]()
LIQUITA schreef:nog ff hoe krijgen jullie twee of meerdere berichten in elkaar????????????????![]()
![]()
ATE schreef:[/quote]laten staan ff kijken of wil lukken
[/quote]LIQUITA schreef:Het is lastig uit leggen...
gaat lekker
ATE schreef:LIQUITA schreef:nog ff hoe krijgen jullie twee of meerdere berichten in elkaar????????????????![]()
![]()
Gewoon op quote klikken. Maar als er meer als 2 staan mag het niet meer, dan haal ik de eerste 2 berichten weg..MAAR je moet wel de eerste naam bijv.ATE schreef:laten staan ff kijken of wil lukken
LIQUITA schreef:gaat lekker

LIQUITA schreef:Heej Iris...ik zie dat jij ook maar 4 berichten hebt.
. LIQUITA schreef:Heej Iris...ik zie dat jij ook maar 4 berichten hebt.
iRiS_mIkEy schreef:LIQUITA schreef:gaat lekker
wat gaat lekker?
ATE schreef:ja 1 beriicht dat gaat wel maar meerdere
iRiS_mIkEy schreef:gewoon onderaan het bericht dat je wil citeren druk je op quote.
dan krijg het gelijk.. hoef je het niet zelf in te typen!
simpel toch?![]()
LIQUITA schreef:[
ja 1 beriicht dat gaat wel maar meerdere
ATE schreef:ja die quote]
iRiS_mIkEy schreef:ja me teller is kapot volgens mij want in "eigen berichten" staan zeker meer als 25 berichten... mag ook wel...
ATE schreef:of heb je ze omgekocht
iRiS_mIkEy schreef:iRiS_mIkEy schreef:gewoon onderaan het bericht dat je wil citeren druk je op quote.
dan krijg het gelijk.. hoef je het niet zelf in te typen!
simpel toch?
ATE schreef:Dat moet je niet doen...er moet altijd aan het begin van een zinNaam schreef:staan en aan het einde
ATE schreef:Dat moet je niet doen...er moet altijd aan het begin van een zinNaam schreef:staan en aan het einde
iRiS_mIkEy schreef:als je een bericht heb waar je op wil antwoorden ookal staat er een quote in druk je onderaan dat bericht in die balk waar ook "profiel" "pb" "email" staat dan druk je daar op quote dan hoef je er zelf niks aan te doen...
behalve als je er meer als 2 hebt...ATE schreef:ja dat is het probleen dan ook hahahahaha