Maar wat jij zegt; sneeuw is alleen leuk als je niet veel hoeft te reizen
En Tinker kan Nous nog wel een springlesje geven
Wij mochten nog naar buiten, dus lekker genoten van t zonnetje. Hoop dat het virus snel over is, het houdt alle stallen wel flink bezig denk ik! Bak is bij ons nog prima te doen. Valt me niet tegen met dit winterweer! Zagen onderweg nog hele grote roofvogel, die zat vast ook naar eten te zoeken. De vogels in mn tuin durf ik niet bij te voeren, dan maak ik het Siep wel erg makkelijk he
Marieke dus weer aan het rijden geslagen; gewoon rustig aan weer opbouwen toch! Kan nu geen buitenritje met Jade komen doen!
En over 9 dagen gaan we naar Londen
Fijn! Zelfs de bak nog goed te doen? das helemaal mooi! de buitenbak bij Paardoes was zaterdag erg hard (zeker niet rij-baar) en bij scheldestad heb ik er toen eigenlijk niet op gelet. Gelukkig bij jullie nog wel lekker begaanbaar!
Tinker jaagt ze weg bij de appels *mijn tuin, mijn voer* als hij buiten is. Al kan hij ook heel netjes al het lekkers laten liggen als je zegt "foei! voor de vogels" Dan loopt hij er netjes met een boog omheen 

En nu regent het
Wat een dropje zeg! Die laatste foto
) dichtgegaan. Dus geen lessen of andere mensen die er niets te zoeken hebben. Zaterdag dus gewoon naar paardoes geweest. Laatste nieuws van Scheldestad op de site:
In de trein uit Breda werd al geroepen: trein naar Vlissingen gaat om 18.16. Wij waren maar 1 min te laat en we zagen de trein van 17.46 nog staan toen we aankwamen. Helemaal happy! Schijnt hij dus net voor de eerste persoon die t perron opgevlogen kwam weggereden te zijn.. Zuur hè! Wat een gevloek toen zeg! Helemaal toen bleek dat ze de 'geld terug-formulieren' aan het veranderen waren, dus dat er nu geen waren