Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:48

spettertjuh schreef:
Bartje is wel lief hoor.....kan soms een beetje lomp zijn en neemt heeele grote passen. Bartje is niet eng hoor hooguit een beetje groot.......

Hahahah die bart, die kan altijd zo lekker tegen je aanhangen als je hem buiten zet.
Je wordt moe van het terug duwen wat je moet doen.

Leuk gezicht trouwens melissa op bart!! Haar benen kwamen net niet onder het shabrakje uit! hahahaah

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:49

Maar ik ga me omkleden ik kom zo naar stal dus even wachten allemaal ik kom eraan!!!

robbiespaya

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:54

moh allemaal

ik ben eindelijk op bokt dankzij karin bedankt

dus roddele maar

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:59

Hoi robbie....leuk dat je er ook bent!!!! en dat als 2de man in ons midden!!!
Nu voelt john zich niet meer helemaal alleen tussen de vrouwen!

Maar ik ga nu echt weg dus tot straks misschien en anders tot in de pruimentijd

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 18:19

De paarden staan nu dag en nacht. Het buiten en binnen zet rooster komt hiermee te vervallen.

Heerlijk

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 18:55

hallo, zo een beetje een stressdagje stal achter de rug. Was er om een uur of 1 en ging ff met Tessa in het ruinenland kijken, of ten eerste Bartje nog een beetje last had van zijn bloedneus en ten tweede of de waterbak nog vol was. Komen we aan bij het land en Bart had dus weer een bloedneus, druppels. Ik Renee gebeld, moest terug lopen naar de kantine om het telefoonnummer van Job door te geven. Renee Job gebeld, moest ik hem binnen zetten om te kijken of het niet erger zou worden. Ik weer terug naar het land, toen schrok ik wel want zijn bloedneus was heftiger geworden ( ik ben een stresskipje als het om ons beestje gaat) ik snel naar stal gelopen met Bart, neus helemaal schoongemaakt, gelukkig werd het na een uurtje al wat minder. Gelukkig rond een uur of 5 was hij er zo goed als vanaf, heel af en toe nog een druppeltje.

Renee, haha sorry dat ik je 30 x gebeld heb vandaag, maar was lichtelijk in panic!!!! Gelukkig heeft Renee Bart weer buiten gezet, hij was echt niet blij dat hij binnen moest staan, ik ook niet, deed me echt pijn in mijn hart, de grote sul als enige in de stal. Wel superrelaxed dat ze vannacht buiten kunnen blijven. Hopelijk heeft ie als ik morgenochtend op stal ben, geen bloedneus meer. We zien het wel.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 18:56

enne Syl, morgenochtend rond een uur of 10 een lekker bakkie koffie he!!!!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 18:57

Als ik het red wel
Moet eerst solli dingen

En John eindelijkkkkkkkkkk

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:02

ooooow spannend, waar waar waar waar waar, ben niet schiewnierig hoor!!!!!!!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:03

Bij een afdeling van Ipse, heb geen flauw idee waar ik nou naar ga solliciteren
Had hem vanmorgen aan de telefoon en hij zei dat ik maar even langs moest komen voor vacatures

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:05

he joyce morgen kom ik met syl mee zet ik wel weer koffie hoor als ik hoor van jullie dat die madelon de geweldige jullie wou vergiftige met haar koffie doe ik het morgen wel weer hoor.
en robbie welkom op bokt als 2de man kan je lekker met de vrouwen mee doen.
en syl veel sucses morgen met je sollie zie je morgen ochtend.
en kaatje bedankt dat je me zoon op bokt heb gekregen was niet makelijk he weet er alles van werd steeds terug gezet ook als ik bokte voor hem vergat ik weer . en dan weer, of ? dus hoop dat het nu gelukt is

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:07

wat is Ips??? zal wel weer een domme vraag zijn maar ik weet het niet, bij deze alvast heeeeeeeeeel veel succes toegewenst, hoop dat er wat leuks tussen zit voor je, zou wel beter zijn n.a.v. waar we het gisteren over hebben gehad.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:10

www.ipse.nl

Ik had open gesolliciteerd en op een functie als invalkracht vervoersbegeleiding.
Maar aan de foon zei hij al dat dat als iets extra's gezien moest worden, gebeurd niet vaak, hoogstens in de vakantie of als er eens iemand ziek is.

Maar hij had nog wat anders, dus ga morgen voor meerdere dingen langs.

Verder was het vandaag weer lekker mis daar, (arme Robert ) en was ik dus ook weer behoorlijk over de zeik dus zal blij zijn als het wat wordt.
Vraag me alleen af of ik mijn maand uit moet zitten?
Zullen ze best willen, maar dan sta ik een maand aan de andere kanten gezien de ruzie van vandaag voel ik daar niet zo denderend veel voor.
Laatst bijgewerkt door Sily op 07-06-06 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:11

ips is waar ze aan een lolly likken en dan dicht plakken haha
en rene lees dat het weer beter gaat met onze kleine bartje
was echt wat vanmiddag met hem

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:16

he syllie schiet niet echt op he daar blijft hij nou zo bezig zou er toch wat mee doen hoor als ik jou was is gewoon sexuweleintimidatie (zal wel niet goed staan) maar dit ken toch niet zo maar zoals hij bezig blijft

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:18

Ach dat was het vandaag niet hoor
Vandaag was het gewoon ruzie, beetje afwisseling erin houdt het spannend he

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:22

ja maar is toch geen werken zo veel te veel spanning is niet echt bevordelijk voor de werk sfeer

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:24

Nee dat is waar, daarom zou ik ook gewoon als ik wat anders heb meteen willen stoppen in plaats van nog een maand in de dierenwinkel werken.

Het gaat nu al mis en er wordt geen boe of ba tegen elkaar gezegd (althans niet tegen mij) en dan moet ik ipv aan de paardenkant iig nog mijn eigen klanten hebbend de andere kant op met mensen die me dus liever kwijt dan rijk zijn.

Ik heb nog geen idee wat nu te doen, maar dinsdag de andere kantop zie ik echt totaal niet zitten dus zal ook wel niet erg gezellig zijn morgen Bianc...snorrie

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:29

geef niet meis je hoeft niet altijd vrolijk te zijn toch als er wat is dan is je paarden fam. er ook voor je dus ook als je saggie ben of vrolijk of verdrietig toch daar zijn we een groote fam. voor op smd dus geeft niet syllie als je niet vrolijk ben kunnen we ook wel tegen hoor

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:56

Weet ik, maar vind mezelf leuker als ik vrolijk ben

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:56

sorry was ff naar de Keizerstraat een overheerlijke ijswafel gehaald, had ik ineens trek in. Tjonge die gozer weet niet van ophouden he!!!! Triest figuur zeg, volgens mij heb je altijd een maand opzeg termijn, maar als ik al van jou begrijp dat ze je liever zien gaan dan zal er vast wel een mouw aan te passen zijn dat je eerder weg kan.

Bianc, ik zou heeeel graag een overheerlijk bakje koffie van je willen morgenochtend!!! Ah wat was die Johnny lief he vanmiddag, echt een schatje, zullen we hem adopteren met z'n allen. Vind t eigenlijk niet leuk dat ie weggaat, maarja. Heb wat later in de middag ook nog ff lekker met Spaya staan knuffelen, ze was heel lief, helemaal me handen af te likken en mocht Johnny aaien van dr.

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:00

johnvt schreef:
De paarden staan nu dag en nacht. Het buiten en binnen zet rooster komt hiermee te vervallen.

Heerlijk

Zo dan, nou, dat vind ik ook wel effe tof....heb je al je schriklijntjes al klaar dan....Ik weet zeker dat Warenko het NIET erg vindt!

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:05

ja syl maar je hoef niet altijd vrolijk te wezen hoor.
en joyce spaya is ook groote knuffel hoor en nee we adopteren johnny niet met z,n alle is een kleine boef.
he jet ook weer binnen

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:09

ik weet dat we m niet kunnen adopteren, maar hij is zo leuk. Hoe laat zijn jullie er morgenochtend??? Je was trouwens wel snel weg, ik heb je niet meer kunnen bedanken voor het appeltje, en niet ff gezellig met je kunnen beppen, gaan we morgenochtend ff inhalen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:09

Jaja, heb effe flink geraust }> , thuis! Ouwe troep weggedaan, opgeruimd en gesopt.....zo...de zomer kan beginnen!