Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xDaantjxx schreef:Mag ik even een momentje van trots op mezelf plaatsen?
Kreeg gister de vraag over waarom ik sporen draag bij Zsazsa.
Dus netjes uitgelegd en 10 min later lees ik bij diegene haar huisgenoot (waar ik me al dood aan erger) een heek stuk over verkeerd spoor en hulpteugel en ik weet gewoon dat dat naar mij gericht is.
What did I do?
Ik heb die mensen er zelf even op aangesproken. Eigenlijk dat nr 1 niet alles moet gaan doorlullen en bij beide heb ik ook vermeld dat ze niet kunnen oordelen omdat ze mij nog nooit hebben zien rijden.
Ik wou een heel stuk daarover neerzetten op fb, maaar *nu komt het* ik heb me ingehouden!! En enkel zo'n gevoels poppetje erbij
MarisJj schreef:Indirect wel Patricia want jullie zijn trots op haar dat ze dat niet op die andere manier gedaan heeft volgens haar... En nu blijkt dat ze niet zo netjes geweest is als dat ze zei... Dus heeft ze tegen jullie gelogen en hoeven jullie niet meer trots op haar te zijn....
kim345 schreef:Sorry danielle maar als iemand de woorden grote bek tegen mij zegt zou ik dat ronduit asociaal vinden...
Misschien ligt dat bij jou anders maar dat vind ik dus echt niet kunnen!
Ik ben ook wel eens boos maar dan kun je beter je woorden zorgvuldiger kiezen of het gewoon negeren...
Want als iemand zo tegen mij zou praten dan krijg je natuurlijk nooit een normale reactie terug.