We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:47

??

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 19:49

Euhm ik wil overal wel een printscreen van maken hoor? Uit me nek banketstaaf doe ik niet.

Maar jij je zin Selda, ik ga me hier niet druk om maken en wil dit topic niet verzieken.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:51

Lekker laten gaan Danielle, dat zoekt ze maar persoonlijk met je uit..
Heel onvolwassen om dit hier in het topic uit te willen vechten

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:52

xDaantjxx schreef:
Mag ik even een momentje van trots op mezelf plaatsen?
Kreeg gister de vraag over waarom ik sporen draag bij Zsazsa.
Dus netjes uitgelegd en 10 min later lees ik bij diegene haar huisgenoot (waar ik me al dood aan erger) een heek stuk over verkeerd spoor en hulpteugel en ik weet gewoon dat dat naar mij gericht is.
What did I do?
Ik heb die mensen er zelf even op aangesproken. Eigenlijk dat nr 1 niet alles moet gaan doorlullen en bij beide heb ik ook vermeld dat ze niet kunnen oordelen omdat ze mij nog nooit hebben zien rijden.

Ik wou een heel stuk daarover neerzetten op fb, maaar *nu komt het* ik heb me ingehouden!! En enkel zo'n gevoels poppetje erbij

Ik kom even onder mijn meelees-steen uit... Heb hier t begin vaak gereageerd maar jullie gaan zooo snel dat me dat niet meer lukt... :P
Maar toevallig ken ik die "huisgenoot" (wat het overigens niet eens is maar dat terzijde) en zo weinig heb jij helemaal niet tegen haar gezegd... Je hebt haar de huid vol gescholden zo ongeveer... Dus zo trots hoef je niet te zijn op jezelf... Daarnaast ging het niet eens over jou maar over 't algemeen....

*kruipt terug onder meelees-steen*

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:54

Mensen kunnen jullie dit persoonlijk uitpraten? En niet hier in het topic..
Ik geloof niet dat de rest hier ook maar iets mee te maken hebben.. Dus zorg dat je zelf je zaakjes op orde hebt en ga ons er niet mee vermoeien

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:57

Indirect wel Patricia want jullie zijn trots op haar dat ze dat niet op die andere manier gedaan heeft volgens haar... En nu blijkt dat ze niet zo netjes geweest is als dat ze zei... Dus heeft ze tegen jullie gelogen en hoeven jullie niet meer trots op haar te zijn....

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:58

MarisJj schreef:
Indirect wel Patricia want jullie zijn trots op haar dat ze dat niet op die andere manier gedaan heeft volgens haar... En nu blijkt dat ze niet zo netjes geweest is als dat ze zei... Dus heeft ze tegen jullie gelogen en hoeven jullie niet meer trots op haar te zijn....

Laat ons dan maar zelf tot deze conclusie komen.
Je valt een hk topic binnen waar je recentelijk niet meer mee praat om iemand zwart te maken.. Lijkt me niet nodig?
Als je hier mee komt kletsen hou het dan gezellig en ga mensen niet zomaar aanvallen.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:01

het is ook nooit saai in dit topic

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:05

Woow creapy Patries!! Er heeft een engeltje op jou schouder gezeten dus dat jij er net aan voorbij gegaan bent!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:09

_Linn_ schreef:
Woow creapy Patries!! Er heeft een engeltje op jou schouder gezeten dus dat jij er net aan voorbij gegaan bent!

Jaa zeker!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 20:14

Ja ik heb die huisgenoot inderdaad ff verteld waar het op stond en niet met nette woorden...
Maar daar gaat het hier in dat hele berichtje niet om & de vaste mee praters begrijpen dit.
Dus selda en jij mevr meelees: wegwezen hier en ga mij niet bekritiseren als je het hele principe van het bericht niet begrijpt en denkt dat ik enkel trots ben dat ik niet uit mijn dak ben gegaan..

Maar ga hier geen woorden aan vuil maken en selda en meelees: pb's zijn niet nodig hoor.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:16

Gezellig weer hier :D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:18

Als je het niet met nette woorden heb gedaan vind ik het wel minder goed.
Zo druk je alleen maar meer een stempel op jezelf

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:18

Jongens, diegene die hier komen om gemeen te doen tegen danielle gaan dit maar lekker even ergens anders doen of prive of wat dan ook, laat ons topic hier gewoon buiten anders?

En het ging er om dat danielle het niet op facebook gezet had, dat is waar we trots op waren.
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 30-10-13 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:19

Wij bepalen zelf wel of we ergens trots op zijn, en jij hoeft ons dus niet te vertellen wat danielle wel en niet gedaan heeft, je bent geen 8 meer.. kom op zeg!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:20

Britt_Sisi schreef:
Wij bepalen zelf wel of we ergens trots op zijn, en jij hoeft ons dus niet te vertellen wat danielle wel en niet gedaan heeft, je bent geen 8 meer.. kom op zeg!

+1 *\o/*

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:32

_Patriciaa schreef:
Britt_Sisi schreef:

+1 *\o/*

+2 *\o/*

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:44

Dat je het niet op facebook hebt gezet is toch al netjes danielle. Maar nog netter was als je ook die dubbele smiley niet had gezet...
En iemand de huid volschelden vind ik toch wel gek.
Ik zou nooit zomaar iemand uitschelden en schreeuwen tegen iemand dus ik vind dat gewoon raar.
En binnen komen vallen en dat 'verklikken' in het topic is ook wel een beetje gek.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:11

Ik vind dat je echt trots op jezelf had kunnen zijn als je het gewoon allemaal genegeerd had. Laat hun lekker l.ullen..boeie. Moeten zij zelf weten. Jij weet waarom je die sporen gebruikt en dat is dan meer dan prima. Gewoon lekker laten dus. Ik vind dat je dan pas écht trots op jezelf had kunnen zijn.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 22:37

Jaa dat is ook wel waar. Maar dit gaat nu sinds vrijdag zo he? Huid vol schelden valt in zekere zin ook wel mee, maar heb dr gewoon goed verteld hoe ik er over dacht en heel kort samen gevat uit dat redelijke stuk: ze moet dr.grote bek houden over iets wat ze enkel van foto's ziet... Foto's vertekenen en zijn moment opnames...

Maar ik ben in die zin nog "rustig" gebleven als je weet hoe ik van binnen kook... Maar ben nu zo op een punt: denk je dat, best joh. Veel geluk ermee.

Kim: hoe bedoel je dubbele smiley?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:47

Nou denk dat dan voortaan alleen en laat het daar lekker bij. Sta erboven. Ik weet het, dat is soms lastig, maar je bereikt er wel meer mee. Ik kan soms ook echt dingen neerzetten/zeggen die gewoon niet handig zijn maar ik heb daar ook echt van geleerd en reageer nu gewoon op veel dingen gewoon niet, lekker lak aan hebben. Ik wilde ook eigenlijk hier helemaal niet op in gaan maar moest dit vorige toch gewoon even zeggen.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:57

Je had toch een smiley op facebook geplaatst?
Of was dat geen dubbelzinnige naar degenen die commentaar hadden?

Sorry danielle maar als iemand de woorden grote bek tegen mij zegt zou ik dat ronduit asociaal vinden...
Misschien ligt dat bij jou anders maar dat vind ik dus echt niet kunnen!
Ik ben ook wel eens boos maar dan kun je beter je woorden zorgvuldiger kiezen of het gewoon negeren...
Want als iemand zo tegen mij zou praten dan krijg je natuurlijk nooit een normale reactie terug.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 23:02

kim345 schreef:
Sorry danielle maar als iemand de woorden grote bek tegen mij zegt zou ik dat ronduit asociaal vinden...
Misschien ligt dat bij jou anders maar dat vind ik dus echt niet kunnen!
Ik ben ook wel eens boos maar dan kun je beter je woorden zorgvuldiger kiezen of het gewoon negeren...
Want als iemand zo tegen mij zou praten dan krijg je natuurlijk nooit een normale reactie terug.

+1 zegt genoeg geloof ik xD

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 23:16

Nee klopt, hebben jullie ook gelijk in. Kreeg dr echt van die hele vuile uitlokkende reacties op... Gewoon niet meer gereageerd en dat kon ze al helemaal niet hebben. Ze werd link en begon mij toen zelfs via app te bestoken.
Heb daar echt niet meer op.gereageerd en heb haar verwijderd en geblokkeerd op facebook en ook op app.

Die smiley is nieuw. Dat je je gevoel uit kan drukken ofzo? En dat staat er gewoon een status maar dan zo: -voelde zich geërgerd :(

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 23:49

Vuile uitlokkende reacties waarop? Op iets wat jij hebt gezegd?
Actie is reactie ( natuurkunde wet :P 3e wet van newton)
Dus als jij netjes blijft blijven zij ook netjes.
Ga jr schreeuwen of vloeken krijg je ook geen nette reactie terug.

Negeren is goed! Gewoon niet op ingaan