klopt, is omdat het niet de normale prijzen zijn, maar primiere wel, en ik heb voordeel pas, dus daar kan ik ze vanaf laten halen. haha kat denkt, ik heb lekker toch 9 levens
Britt_Sisi
Geplaatst: 15-11-11 14:41
Evelijn schreef:
Marije.. of Malibu (ik weet het niet zeker meer) volgens mij Marije... al denk ik vaak dat alle 'draken' van Malibu zijn
want robin en steffi gingen allebij op een van malibu toen, robin op jamilla en steffi op die zwarte en steffi viel robin niet, 2 malibu schatjes waren dat!
Denk dat Lucy dan gelijk heeft dat Malibu er eentje is van Marije.. en Marije dus oma is van deze draken Die zwarte, zou die er nog zijn? Heeft volgens mij ook niks meer gedaan van de zomer.
.. Foto, Malibu... ik had al lopen zoeken... maar Malibu was niet echt gezellig te benaderen in het weiland... dus ik vermoed dat ik niks kan vinden. Alleen foto's met haar ergens op een kilometer afstand.
Malibu is een grote vos toch? dat heb ik iedergeval gehoord in week 4 was die zwarte er wel, toen had ie t hek in t land kapot gemaakt en moest ie in de bak, maar geen idee of hij er nog is. henk wou m wel graag houden omdat ie m zo mooi vond hoorde ik
toen ik er laatst was in de herfst dacht ik dat die zwarte int eerste weiland naast elrancho stond, en de ponykamp paarden 2 verder zegmaar fraulein stond daar ook en noah geloof ik en een paar onbeleerde
Ja.. Jenmar.. op Leize en lopen dat Leize deed met Jenmar echt grappig. Trouwens als dat Scooby is.. zou meisje erop weleens Steffi kunnen zijn.
Henk vind die grote dingen van Malibu allemaal mooi... als ze nou ook gewoon in de ponykampen mee konden lopen .... er was van Marije ook zo'n grote bonte ruin.. vond Henk ook prachtig... maar was ook geen land mee te bezeilen. Mandy doet het prima maar daar heeft José ooit eens een hele winter aan besteed omdat ze niet eens in de stal te aaien was.
Britt_Sisi
Geplaatst: 15-11-11 15:12
BEREND ZO DUN? waar is het mis gegaan hahaha
en ik geloof idd dat het scooby is! kan alleen steffie er niet uithalen haha!
Het was week 9 , he Britt... en toen liep Berend gewoon alle weken ponykamp...en 5 jaartjes jonger Ik heb Steffi wel in mijn week gehad en toen reed ze volgens mij Scooby... maar of het die week was? Zoveel weken heb ik niet gedaan.. en zo vaak liep Scooby niet mee.
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-11 15:15
nouuu errug dun vind ik m ook niet xD maar als ie gewoon de hele zomer elke week mee loopt word ie ook niet zo extreem dik denk ik..
wat jammer, want zulke grote sterke paarden zijn daar natuurlijk wel erg handig. maarja als je zo'n beest tegen je hebt kan je ook niks meer..
henk zei toen bij ecelia ook, dat ze eerst maar gewoon niks moest doen en mee liften zegmaar. als ie niks deed was t allemaal goed. als ie bokt lig je er gewoon vanaf, dan kan je niks meer, dan weet je dat ff
Die grote sterke zouden zeker handig zijn... zie alleen bij die grote José niet weken lang mee trutten om het goed te krijgen Berend zou ook gewoon de hele vakantie moeten werken... maar dat loeder loopt weg als je wilt vangen en steekt dan de hele kudde aan.
Ja dat is Scooby. Nadieh (vriendin van mij) heeft er mijn eerste jaar (2006 als het goed is) op gereden. Toen stond die op stal. Erg mooi beest vond ik dat!