Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Maar die vrouw gelooft dus gewoon NIET dat mijn mentor de feedback heeft geschreven, nee ze denkt dat ik het zelf heb gedaan ofzo... dus mijn mentor boos...die gaat nu een briefje schrijven omdat ze het er niet mee eens is
!
Dan ga ik wel vroeg in de avond, kan ik daarna miss nog rijden!
) maar ik ben meer van donker idd zwart ofzo staat vaak wel sjiek
(en zwart kan bij alles
) maar een setje in kleur vink ook altijd wel gaaf
Lastiglastig. Ik moet n nieuwe rijbroek kopen want ik heb bij me rechter knie aan de buitenkant n gat xD maar heb nog eventjes geen geld dus dat wacht maar. Als ik me eerste salaris van me nieuwe werk heb ga ik n rijbroek kopen
hahahaha (al is dat pas eind mei xD)
vink ook altijd wel leuk
Marlous1991 schreef:Hallowtjess!!!
te lang al niet op me laptop gezeten xD wat praten jullie veeel!!
Dekje, ja n kleurtje is leuk (haha frija heeft nu n zachtroze) maar ik ben meer van donker idd zwart ofzo staat vaak wel sjiek
(en zwart kan bij alles
) maar een setje in kleur vink ook altijd wel gaaf
Lastiglastig. Ik moet n nieuwe rijbroek kopen want ik heb bij me rechter knie aan de buitenkant n gat xD maar heb nog eventjes geen geld dus dat wacht maar. Als ik me eerste salaris van me nieuwe werk heb ga ik n rijbroek kopen
hahahaha (al is dat pas eind mei xD)
) Nog 16 te gaan! Maar die ga ik toch niet allemaal nog doen, mag die andere stagiaire wel doen, die loopt er nog 8 weken