Annie_ schreef:Vandaag met jassie en kirsten bos in geweest ! Jas durfde de hele weg voor op
Na wat flinke aanmoediging op sommige momenten :p
Met afentoen een grote kont op mijn afkomend ging het best goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!! Nuu gaat ik effe teruglezne!! Melanie_B schreef:Nou hier een paar fotootjes van afgelopen zaterdag... De jacht!
Allereerst, ik hoef en wil absoluut geen rijtechnisch commentaar.. Het is al heel wat
dat ze overal overheen springde dus mijn houding en dergelijke heb ik bijna niet aan gedacht.
(mensen die misschien wel eerder een jacht hebben gereden snappen wat ik bedoel)
Het was echt super leuk! Denk dat er zeker wel 60 ruiters mee reden, waarvan zo'n 55 die echte
jacht rijders zijn, en dus ervaring ermee hebben. Wij als amateurs reden dus achteraan, moest
ook aangezien onze paarden het niet gewent zijn en dus zomaar in de stop kunnen gaan bij diverse
hindernissen.
Mijn topper deed het heel goed. Heeft af en toe paar keer getwijfeld, maar heeft alles gesprongen.
Zelfs door de best wel diepe vijfer zijn we heen geweest.Was een super leuke ervaring en
echt super dat dit kon met een 4 jarige! Ze is zooo braaf, en was zelfs (ondanks dat de rest weg
galopeerde) goed bij me te houden. Topper
Hier een foto van de eerste 'sloot'. Was reuze spannend, dat kun je wel zien op/aan de foto
Laatste hindernis... Paardje was beetje moe..![]()
Nog een keer laatste hindernisje.. Ik vond 't wel leuk
!
! 

!
Hihi.

Annie_ schreef:Is het trouwens geen titel van een liedje ?
komt me bekend voor

Voor je het weet is ie al af.
High tea is ook leuk !
!