iedereen gaat op vakantie! Thailand lijkt me ook gaaf denise, maar ga je dan wel een paar weken? Ik ga volgende week donderdag 4 dagen naar Madrid
Doe je de groetjes aan Sinterklaas??
Kel, ik reageer vanavond even op je pb
loveseben
Geplaatst: 11-05-11 12:41
Okidoki
Ineke2
Geplaatst: 11-05-11 12:42
Desteney_ schreef:
@Ineke, Was 't verder wel leuk, buiten het verbrandde gedeelte om?
Haha gelukkig ben ik niet heel erg verbrand en veranderd dat lichtrode (als het goed is) nog om naar bruin...eindelijk Het was wel heel leuk ja, we konden gratis met het regionale ov, dat betekende 105 km aan spoor en de lokale bussen. Erg handig en het scheelt erg veel benzine geld. Daarbij kon mijn zus op deze manier ook goed de omgeving bekijken in plaats zich te concentreren op de weg.
Veel stadjes en dorpen gezien en ook uiteraard wat bergen beklommen. Van een Rodelbaan afgeweest en we hadden een overdekt zwembad bij het appartement. Ook niet verkeerd haha...We zijn ook op een groot meer geweest in de buurt (2.5 km lang en 800 meter breed). Helaas was het te koud nog om daar te zwemmen. De grooste koekskloek ter wereld hebben gezien en de hoogste waterval van de omgeving. Lekker gegeten ook, o.a. een braadworst mjammie haha. Kortom heb me wel vermaakt