Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shenavallie schreef:Nu gauw m'n bed in, want ik begin een beetje te knikkebollen!![]()
Ook een beetje een smoes, want ik ben na een leesmarathon van 7 (eigenlijk 9) dikke pillen van Karin Slaughter e-i-n-d-e-l-i-j-k in het allernieuwste boek van haar begonnen: Verbroken. Heb nog maar twee hoofdstukken gisteravond gelezen, dus heb nog wel even wat voor de boeg!

ATE schreef:oohhhh ik dacht jullie gaan klaverjassen
Ik neem van de week geld voor je mee!
Shenavallie schreef:Wesley is eind van de ochtend opgehaald voor een weekje Frankrijk met m'n ouders. "Arme jongen", dat wordt z'n 3e keer op vakantie in deze zomervakantie! Toen ik zei dat ik later dit jaar nog wel een weekendje met Dennis weg zou willen, kwam hij zelfs in protest: "En ik dan? Mag ik dan niet mee?". Pffff, je zou bijna medelijden met hem krijgen!
Nicole1995 schreef:Tytje schreef:Hoi Nicole, waar zaten jullie tijdens de vakantie, Ardennen? Leuk, al die aktiviteiten!
Hoi Tytje,Klopt we zaten in de Ardennen vlakbij Stavelot.ruim 3 uurtjes rijden van huis,met 2 auto`s om alles incl.kinderen mee te krijgen met 2 Swiftjes![]()
.Ging prima!!! We hebben ook nog terug gereden naar Brussel want daar was een super leuk tropische zwembad volgens het boekje,was ook erg leuk hoor maar waren bijna op de helft van het naar huis gaan was wel beetje ver bijna 1.5 uur van het huisje af en weer terug.
Shenavallie schreef:Citaat:Lars was zijn Playmobil zo kwijt hoor op marktplaats,die had er weer Lego van gekocht.
Dat is goed om te horen, zal hem nu helemaal motiveren!
Shenavallie schreef:ATE schreef:oohhhh ik dacht jullie gaan klaverjassen
Hi hi hi, als ik zou weten hoe dat werkt....!![]()
Het gaat om Isis-kaarten (een vorm van Tarot-kaarten), die legde en duidde ik voor een aantal jaar geleden heel regelmatig voor anderen. Ik moet het weer een beetje onder de knie krijgen, maar dat komt allemaal wel goed! Lijkt me erg leuk om weer eens te doen!
Shenavallie schreef:Wesley is eind van de ochtend opgehaald voor een weekje Frankrijk met m'n ouders. "Arme jongen", dat wordt z'n 3e keer op vakantie in deze zomervakantie! Toen ik zei dat ik later dit jaar nog wel een weekendje met Dennis weg zou willen, kwam hij zelfs in protest: "En ik dan? Mag ik dan niet mee?". Pffff, je zou bijna medelijden met hem krijgen!