Andrea, Ze is zeker erg leuk! Ook met rijden heel fijn!
Sabrina, Ik vind haar echt een pony voor jou
Ze rijd ook erg lekker en kan fijn lopen.Als je interesse hebt haha : [EA-CO] ZWARTE WELSH COB merrie, bereden en betuigd TOP KEURINSMERRy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ze rijd ook erg lekker en kan fijn lopen.
Astor schreef:Sabrina, Ik vind haar echt een pony voor jouZe rijd ook erg lekker en kan fijn lopen.
Als je interesse hebt haha : [EA-CO] ZWARTE WELSH COB merrie, bereden en betuigd TOP KEURINSMERRy
kan nog voor de kar ook 
Astor schreef:Ik gister met Coco NinaHier zat ik er voor de tweede keer op. Maar wel de eerste keer in de buitenbak bij het bedrijf.
De eerste keer was namelijk in de binnenbak van de club. Daar ging het trouwens veel fijner dan in de buitenbak!![]()
.
.
.
.
Want ze zou alleen maar Nina uitstappen.

DenK4ever schreef:Astor schreef:Sabrina, Ik vind haar echt een pony voor jouZe rijd ook erg lekker en kan fijn lopen.
Als je interesse hebt haha : [EA-CO] ZWARTE WELSH COB merrie, bereden en betuigd TOP KEURINSMERRy![]()
kan nog voor de kar ook
I'm in looovvveeee!!!
Als ik nou vanavond de jackpot win ga ik morgen bellen
gelukkig hielp mijn stage begeider me en ben ik veilig weer tot stilstand gekomen xD DenK4ever schreef:Astor schreef:Sabrina, Ik vind haar echt een pony voor jouZe rijd ook erg lekker en kan fijn lopen.
Als je interesse hebt haha : [EA-CO] ZWARTE WELSH COB merrie, bereden en betuigd TOP KEURINSMERRy![]()
kan nog voor de kar ook
I'm in looovvveeee!!!
Als ik nou vanavond de jackpot win ga ik morgen bellen
Dan heb ik toch me rijbewijs

XxNimezxX schreef:hallo,
ik zou ook maar even stage verslagje geven.
ik loop dus stage op een stoeterij in enkhuizen =)
het is daar heel gezellig en ik doe vooral longeren.
nu mog ik dus gister rijden op een van de hengsten eerst ging het echt goed maar ik kruiste mijn pad met een andere hengst en toen ging ie rennen =/ echt heel dom maar ik raakte echt in paniek en dat werkte dus niet waardoor hij nog harder ginggelukkig hielp mijn stage begeider me en ben ik veilig weer tot stilstand gekomen xD
voortaan mag ik op een andere hengst rijden omdat ik echt geen klik heb met deze, ik ga dan voortaan als het goed is op Jackson rijden zou straks even plaatje zetten van hem.
(krijg hem niet als plaatje dus dan maar zo) http://webservice.holland-safari.nl/?Mo ... ervice=HSW
helaas zit ik nu na twee stage dagen ziek thuis =(
Spaanse hengsten zelfs

.
.
en laptop in 1
. Annie_ schreef:gina2003 schreef:Goedemorgen!
Gister toch ffies gereden, haar beentje was nog wel iets met vocht gevult, maar denk ik kijk wel hoe ze loopt, nou ik weet niet wat ze had, maar ze was echt een bommetje!
We reden met z'n 4en in de bak, volgens mij vliegt gina binnenkort iemand aan,e cht niet leuk meer hoe vuil die pony kan zijn, ze is zo gefrustreerd, een blessure en rust is helemaal niks voor Gina, daar wordt ze echt pissed van, maar ja, ik kan het ook niet helpen.
Alleen maar dribbelen, niet willen stappen, draven ging in een supervaart, maar ze liep wel ruim, sommige stukjes nagevelijk, tot ik het volgende paard weer tegenkwam halverwege de bak, ging dus niet zo super.
Maar heb een filmpje van zondag gezien, en ze kan wel heel dicht naast Bram buiten lopen, die gaan altijd samen buitenrijden, en dat ging echt super.
Als het weer meezit en Gina is wat rustiger, ga ik zondag weer fiies saampjes met Bram naar buiten.
Ik ga weer afsluiten, moet mijn auto krabben zag ik uit het raam.
Heeft ze ook nergens een wondje ? Daardoor kan er ook vocht in het been komen
door dat paarden altijd staanStroomd wond vocht naar beneden naar de pezen enzo.
had jastrade ook een keer aan een been.