_sandra schreef:wel fijn, hij is ook een harde werker. hebben ze wel een goede kracht aan!ja soms te goed al wil hij nog wel eens eigenwijs zijn
_sandra schreef:ATE schreef:ooh de boefhahahahaha, ze is helemaal zenuwachtig! lijkt wel een uitje!ja zo zien ze da ook zijn toch wel bang dat je te kort knipt
ATE schreef:_sandra schreef:wel fijn, hij is ook een harde werker. hebben ze wel een goede kracht aan!ja soms te goed al wil hij nog wel eens eigenwijs zijn ach, hij is ook nog jong! en moet niet met zich laten sollen!
_sandra schreef:heb je een foto van dat ponytje waar jullie vrijdag heen gaan?heb je die niet gezien op bbokt??
ATE schreef:_sandra schreef:heb je een foto van dat ponytje waar jullie vrijdag heen gaan?heb je die niet gezien op bbokt??nee, weet je welke bladzijde ik moet kijken? ik heb er een gezien, maar die was toch al verkocht?!
_sandra schreef:ben heel benieuwd. wil je hem gelijk meenemen als je het wat vind? of ga je alleen maar kijken?nee eerst kijken en dan vragen of hij mischien op proef kan
ik ga ff lekker op de bank hangen, en dan mijn bed in! zie jullie morgen! gezellie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ATE schreef:_sandra schreef:ben heel benieuwd. wil je hem gelijk meenemen als je het wat vind? of ga je alleen maar kijken?nee eerst kijken en dan vragen of hij mischien op proef kanheel verstandig! kan ik hem misschien over een tijdje voor je ophalen!!! hahahahahaha