Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Arme jij
Gaat rijden dan nog wel gewoon of doet dat ook heel erg veel pijn? 
Emmaa_ schreef:Mijn kat is net weer helemaal gecrasht. Ze is hartstikke misselijk, heeft het hele huis onder gekotst en je kan haar niet aanraken zonder dat je hand in 20 stukjes ligt omdat ze gewoon bijt. Ze gaan nu weer met haar naar de dierenarts.
Gödverdomme, waarom moet het nou weer mis gaan

Blijf wel gewoon op jullie reageren hoor!
Dat heb ik nog nooit gedaan 

Ze ligt alleen nog maar op de grond maar je mag haar wel weer aanraken.
Hij ziet er ZOOO goed uit!!
. 

Emmaa_ schreef:Wauw Clau! Stallion is echt een mooierdMocht mijn camera ooit terug komen moet ik die ook maar een keer op de foto komen zetten hé
hoop dat je em terug vind 
Jane_ schreef:Sexy beestje hoor Clau
Echt knap.
Jane_ schreef:Nou, ehm ze zijn er dus bijna uit..
Ik eh heb een lichte kromming in mijn rug, nu worden er foto's gemaakt om te kijken of er afwijkingen zitten en anders moet ik in therapie, voor hoe ik me rug anders moet gebruiken.
Ik heb best last, gevoel alsof ik continu kramp heb in me schouders naar me nek.
In me middenrug waar de kromming zit behoorlijke pijn als ik teveel doe.
Balen zeg.. gelukkig heb je niet zo een last met rijden
succes ermee de komende tijd
Astor schreef:Claudia: Haha hoezo uitgespookt? Was het zo erg wat jullie gedaan hebben? Nee toch
Maar lekker voor Rebecca dat ze vandaag lekker een dagje vrij had en dat jullie Stallion lekker onder handen hebben genomen.
Echt leuk dat je zonder zadel hebt gesprongen en de foto's zijn echt leuk! En wat ziet Stallion er super mooi uit na die wasbeurt.
En ook ik wil nog steeds een keertje mee he met mijn cammie
!
(ben er zelf ook niet zo van, toch het idee dat je op die rug neer kan knallen..) Maar voor een keer kan geen kwaad
vroeger ook wel eens gedaan op Boy van Jeanine haha
zal zo nog wel een paar vette foto's neer zetten
Wauw wat kan stallion lekker springen voor een haflinger
had je geen last van horzels? leuk filmpje ! 
Emmaa_ schreef:De poes had een virus, goddank. Ze reageerde ook nog eens slecht op de pilletjes dus ze heeft nieuwe gekregen