ATE schreef:als deed hij ook pertolium op ons kop tegen luizen al hadden we niks hahahahahahahahhahahahahavuurtje erbij en jullie waren lampjes?
MiltonB schreef:ATE schreef:hee zie bianca ook onelineben ook weer terug van de manege.dankzij die ketelman moest ik vanavond heen.hele ketelman niet gezien.ach das balen zeg zou hem morgen de huid vol sch.....
MiltonB schreef:ATE schreef:als deed hij ook pertolium op ons kop tegen luizen al hadden we niks hahahahahahahahhahahahahavuurtje erbij en jullie waren lampjes?of kop kwijt hahahah
MiltonB schreef:Grardus is geslaagd met een 10 en een 8, Erna was nog beter duim, duimwauw wat een cijvers
MiltonB schreef:ATE schreef:heb je mijn broer nog gezien bianca?Ja Jo die ging om 9 uur rijden.ok hoop dan ook dat hij stal heeft gedaan hahahhahahaahahahahhaha voor wat hoord wat
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:Grardus is geslaagd met een 10 en een 8, Erna was nog beter duim, duimTOPPIE Erna was niet beter maar bezig typ foutje
MiltonB schreef:LIQUITA schreef:Hoi allemaal!!hoi Peet lekker gegeten??ja zeker, was erg lekker. Alleen jammer dat het daar erg koud was
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:hoi Peet lekker gegeten??ja zeker, was erg lekker. Alleen jammer dat het daar erg koud was dat doen ze dat je niet te lang blijft hahaahahhahahaha
Ik zag net dat de kamp in Kootwijk van 1 augustus t/m 20 augustus nog vrij is in plaats van Veldt's paardenkamp????
LIQUITA schreef:Ik zag net dat de kamp in Kootwijk van 1 augustus t/m 20 augustus nog vrij is in plaats van Veldt's paardenkamp????jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ATE schreef:LIQUITA schreef:HAHAHA...ik denk het .was het druk bij oma?Alleen kinderen (6) met aanhang en kleinkinderen. De rouwkaarten gaan vandaag op de post.
helaas kan ik door de week echt geen vrij nemen omdat mijn andere baas dan met assistentes op vakantie zijn.En wij passen dan op de beesten van mijn baas in Nes aan de Amstel.kom gezellig langs.