Maar denk dat t met de verzorgde weidegang neit werkt.. Hoe moet je die paarden van zo'n stuk wei afhalen?? Niet iedereen wil de hele dag..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoNew schreef:Ja misschien is dat wel t beste.. Nog beter is 4 stukken! dan kunnen ze wellicht om de maand ze van wei wisselen en kan t gras op t ene stuk groeien.. Haha pakken ze maar een stukje van t kuilland![]()
Maar denk dat t met de verzorgde weidegang neit werkt.. Hoe moet je die paarden van zo'n stuk wei afhalen?? Niet iedereen wil de hele dag..

JoNew schreef:En vooraan dan lin? De meeste staan achter.. Als ellen dan pier ernaast zet?
kohtje schreef:Maar in de grote landen gaat het altijd goed, snap neit dat mensen hun paard in zijn uppie zetten (behalve hengst) .. het zijn toch kuddedierne...
Die van mij laat ik niet verbouwen door een kudde.
Hij is asso met anderen omdat hij dat nooit geleerd heeft.
Vanaf dat hij een half jaar was heeft hij niet meer in een groep gestaan. Bovendien vertik het het om voor anderen paarden binnen of buiten te zetten. Ik heb het druk zat in de zomer.
kohtje schreef:JoNew schreef:En vooraan dan lin? De meeste staan achter.. Als ellen dan pier ernaast zet?
Volgens mij gaan die van Tessa daar en ja jullie zullen mij een mietje vinden maar hij gaat niet voor langs de sloot of de parkeerplaats.
Ik wil gewoon een wei.
Zoals het nu gaat is alles zo kaal en is er geen wei om het bij te laten komen.
JoNew schreef:Ik vind het ook jammer dat het gras zo weg is hoor doordat ze allemaal zo lang buiten staan..
Hbe nog gevraagd of we niet een vast landje kunnen krijgen. Is natuurlijk nu ook al bijna zo en als je met zijn 2en staat en er nog 2 bij zoekt krijg je ook een vast landje, maar als ik echt een eigen weitje zou krijgen zou ik denk steeds een stukkie afzetten en zelf ook meer de wei onderhouden. Ik ga wel 1 keer per week die stront eruit halen dan.. haha zeg ik nu!