het gaat hier al lekker in de buurt, voorkant van mn huis zat ik eerste rang voor een containerbrand en aan de achterkant zat ik eerste rang voor een arrestatie, jochie gooide vuurwerk naar een agent, hij is ook waarschijnlijk degene van de containerbrand,
dit beloofd dus weer wat voor de rest van de avond,
tussen leiden en voorschoten staan ze ook al met 5 ME bussen klaar, zodat niemand naar voorschoten kan of naar stevenhof kan, hoop dat het wel een beetje gezellig blijft
even kleine update vanaf hier
veel plezier iedereen
Misskaren
Geplaatst: 31-12-09 23:43
Allemaal een goede jaarwisseling een een gelukkig-paard 2010 ! Dat het met jullie en jullie paardjes allemaal goed mag gaan Ach ja, af en toe mag een meelezer (en ooit bijrijdster van een paardje op GM) eens een berichtje doen toch ? Het wordt meestal genegeerd, maar toch Het komt uit een goed hart.
jSophiaF
Geplaatst: 01-01-10 01:22
Iedereen een liefdevol, gezond en succesvol 2010, liefs van ons allemaal
Voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!!! Voor de blessurepaarden en mensen een heel gezond 2010. Dit geldt natuurlijk ook voor de gezonden onder ons en dat we maar weer een heel gezellig jaar hebben op de GM.
Via deze weg alle topiccers en meelezer een goed, gelukkig en gezond 2010 gewenst!!
Vanochtend in alle vroegte lekker aan de gang geweest, uiteindelijk kwamen er nog wat vroege vogels
Oooh wat zou het weer (ons favoriete gespreksonderwerp) gaan doen dit jaar???
Redlich
Geplaatst: 01-01-10 18:34
Iedereen een goed en gezond 2010! Veel geluk de paarden en weer een fijn gezellig jaar op de GM.
Brrrr Coby! Heb je soms net zoals Cer ook een leuke buurman????
Misskaren, leuk dat je GM nog niet vergeten bent? Waarom ben je eigenlijk niet op de GM komen staan met je paard? Hoe is het met zijn blessure? Ben je al weer aan het rijden?
Balen zeg! De buitenbak was vanmiddag al niet meer goed te rijden. De zon scheen nog wel zo lekker! Viel ff tegen.
Misskaren
Geplaatst: 01-01-10 19:25
Vriendin van mij staat met haar paard bij Santhorst en ik kende daar eigenlijk al best wat mensen, vandaar Paard is weg, helaas; blessure was dermate ernstig dat hij afgekeurd werd door de verzekering en de kans dat het goed zou komen was erg klein. Heel zuur verhaal. Schouder is nog lang niet in orde, bot groeit wel aan elkaar, maar zit nog niet veel beweging in. Nog een paar maanden revalideren dus. Sommige van jullie ken ik nog wel van gezicht, en vindt het leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken
Coby petje af ik doe je absoluut niet na brrr brrr
taverno
Geplaatst: 01-01-10 20:00
Coby,voel je je wel goed?
He Misskaren,wat sneu voor je paard zeg.Ga je nog een ander zoeken?Sterkte met je schouder.
Ik ben nu helemaal gesloopt zeg.Vanacht geen oog dicht gedaan en om 6.00u weer op. Straks maar vroeg naar bed.Tence had gelukkig buiten gelopen,heb nog even met hem gestapt en een snelle borstelbeurt gegeven.En daarna onderuit gezakt in de kantine opgewarmd.
Ik ga zo douchen,eten en naar bed.ik moet morgen ook werken.
Het weer Cer?het gaat lekker vriezen.Net was het in de polder -4,tussen de huizen -2.
Splinter
Geplaatst: 01-01-10 20:09
Beste wensen iedereen!
ik heb ook geen oog dicht gedaan vannacht
taverno
Geplaatst: 01-01-10 20:14
Splinter schreef:
ik heb ook geen oog dicht gedaan vannacht
Wat moet ik hierbij denken?Feestbeest geweest
Splinter
Geplaatst: 01-01-10 20:57
feessie
Coby10
Geplaatst: 01-01-10 21:17
En was het een leuk feessie?
Balen Tav dat je moest werken. Tegen het kabaal zijn ook geen oordopjes bestand! Was de rest bij je op het werk ook uitgeteld?
Vervelend dta je je paard weg hebt moeten brengen, Misskaren. Ik ken het gevoel.
taverno
Geplaatst: 01-01-10 21:28
Coby10 schreef:
Balen Tav dat je moest werken. Tegen het kabaal zijn ook geen oordopjes bestand! Was de rest bij je op het werk ook uitgeteld?
Ja hoor,gedeeelde smart is halve smart.Morgen moeten we ook allemaal weer.