Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Me proef ging echt SLECHTTTTTTTTTTT!!! heb t dan ook echt dik niet gehaald.... toch maar n ander paardje... ga maar weer eens met me instructrice aan de babbel want dit is echt helemaal niks

ikkemartina schreef:zo hele teksten hier zo.... @ nan... had je nog iets van nick gekregen van mij????
ik ga nu snel naar me werk heb slaapdienst
haha 
. Reed 1x al heel lang op een paard ging ook echt gewoon goed. Met wedstrijd ging het bagger. Had toen ook maar 200 punten ofz(fnrs) 

. Ik heb ook een keer gereden op een paard waarvan ik wist dat daar geen proef mee uitgereden was. Ik dacht nou leuk ik probeer het
. Nou de bak ging mevrouw al niet in. Niet uit angst maar gewoon klieren. Nou tikje erbij en mevrouw stuift de bak in. Op zich voor haar doen liep ze redelijk. Bok links bok rechts, maaaarr heb de proef uitgereden. Was zo trots
. Was niet eens laatste, maar een na laastste 196 punten(fnrs is 210
)
) 

.
..
. Alleen als me vz paardje vond dat ze te weinig publiek had, bit tussen de kiezen, en hup naar de andere ringen, ik als toen nog klein meisje kon niks
. (was op van die grasvelden met bordjes uitgezette ringen zegmaar)
was echt een pony die gezien wilde worden!