Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:51

haha inderdaad *LOL* Volgensmij hadden er toen meerdere mensen iets gebroken of gekneusd bij het paarden naar het land brengen Nagelbijten / Gniffelen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:55

Haha.......... ben wel op leeftijd Knipoog maar met mijn geheugen is nog niks mis geloof ik....... Maar er was toch nog iemand met een gebroken teen waar een paard op had gestaan?????? Weet alleen ff niet meer wie. Kijk Marieke breekt gewoon haar been en gaat dan vervolgens met gips en al op Diddle rijden........ Was jij dat niet Anoush?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 20:40

Ja klopt ik heb ook een keer een gebroken teentje gehad van Caram Bloos Ik liep met 2 naar het land, wilde de draad opendoen, maar Caram had haast, dramde door en stond dus op mijn teen auw auw maar is alweer aantal jaar geleden hoor, denk 4 jaar ofzo.... en 2 a 3 jaar geleden alleen een gekneusde teen, ook van Caram.....

Nog springliefhebbers voor volgende week??

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 20:42

Caram doet het wel goed *LOL*

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 21:33

Hahaha allemaal gekneusde en gebroken tenen.. Siebje heeft twee zomers geleden mijn onderarm gebroken!! Dat was ook niet tof zeg.. ppfff 19 jaar lang gepresteerd niks te breken en in twee jaar hup al 2 keer! hihi

Maar goed bedankt voor het terughalen Tong uitsteken hahaha grappie!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 21:46

Ik heb de hele dag steenstrips zitten plakken in mijn slaapkamer.Halve muur is af.Morgen de andere helft.
Ik moet ook nog koken voor Aman morgen,ga een aubergineschotel maken met zoetzure komkommerschijfjes en ik heb nog verse appelmoes.Aman gaat morgen lessen,weet niet of dat wat wordt,ze voorspellen alleen maar storm en regen.
Dinsdag ga ik dan weer proberen om Joepi te longeren.Kijken hoe dat gaat.Ik hinkepinkel al stuk minder als ik mijn steunkousje maar aandoe.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 21:51

Lekkker belangerijk allemaal. Ha Ha ha

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 21:55

Een mopje voor het slapen gaan dalijk:

Hoe verstuurt een dom blondje een E-Mail?????? Ze gooit de labtop door de brievenbus

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 22:00

Lab top????heet laPtob...lekker belangrijk!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 22:05

Nou Soph, ik kan me ook nog herinneren dat Sam eens over je heen gelopen is....
Och, Warenko deed nog niet zo gek lang geleden een zeer geslaagde JALLAJALLA poging.....daar lag ik languit op mijn rug, gelukkig alleen wat spierpijn in heel mijn voorkant!

Morgen wordt het prutweer, storm en regen, zegt men! Huilen
Vandaag was wel nat, maar warm. Lekker gereden met Renk, heel braaf, alleen vond ie een hele grote paraplu wel raar, tja, zo'n geruit ding....hij vindt plu's nooit erg, maar deze! Hij wist niet of hij op de loop moest gaan of gebiologeerd ernaar moest kijken... we hebben voor het laatste gekozen, gelukkig kwam Diddletje hem redden! Cool

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 22:06

Een man komt bij de dokter en zegt: "Mijn penis is 50 centimeter en dat vind ik eigenlijk te lang, kunt u daar wat aan doen?"
"Nee," zegt de dokter, "maar ik weet wel iemand die er wel wat aan kan doen."
"Wie dan en wat moet ik doen?" vraagt de man.
"Nou, je moet naar het bos gaan en de kabouter opzoeken en als je de kabouter vindt, moet je vragen of hij met je wil trouwen. Hij zegt waarschijnlijk nee en dan is je penis 10 centimeter korter."
Dus de man gaat naar het bos, vindt de kabouter en zegt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter kijkt de man verbaast aan en zegt: "Nee!"
En inderdaad, zijn penis wordt maar zo 10 centimeter korter. Maar 40 centimeter vindt de man nog steeds te lang. En hij denkt: "Ik zoek die kabouter gewoon nog een keer op, dan is hij perfect." En hup, weer naar het bos en de kabouter zoeken. De man vraagt weer of de kabouter met hem wil trouwen.
De kabouter, ondertussen boos geworden, zegt weer: "Nee!"
En dus wordt de penis van de man weer 10 centimeter korter. Maar na wat uitproberen vindt de man hem toch nog te lang en rent snel weer naar het bos, zoekt de kabouter op en vraagt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter is ondertussen witheet van woede en schreeuwt: "Nee, nee en nog eens nee!"

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 22:11

johnvt schreef:
Een man komt bij de dokter en zegt: "Mijn penis is 50 centimeter en dat vind ik eigenlijk te lang, kunt u daar wat aan doen?"
"Nee," zegt de dokter, "maar ik weet wel iemand die er wel wat aan kan doen."
"Wie dan en wat moet ik doen?" vraagt de man.
"Nou, je moet naar het bos gaan en de kabouter opzoeken en als je de kabouter vindt, moet je vragen of hij met je wil trouwen. Hij zegt waarschijnlijk nee en dan is je penis 10 centimeter korter."
Dus de man gaat naar het bos, vindt de kabouter en zegt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter kijkt de man verbaast aan en zegt: "Nee!"
En inderdaad, zijn penis wordt maar zo 10 centimeter korter. Maar 40 centimeter vindt de man nog steeds te lang. En hij denkt: "Ik zoek die kabouter gewoon nog een keer op, dan is hij perfect." En hup, weer naar het bos en de kabouter zoeken. De man vraagt weer of de kabouter met hem wil trouwen.
De kabouter, ondertussen boos geworden, zegt weer: "Nee!"
En dus wordt de penis van de man weer 10 centimeter korter. Maar na wat uitproberen vindt de man hem toch nog te lang en rent snel weer naar het bos, zoekt de kabouter op en vraagt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter is ondertussen witheet van woede en schreeuwt: "Nee, nee en nog eens nee!"

nee dit is allemaal weer lekker belangrijk haha,maar wel leuk

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 22:15

Aniet je moet wat met je tijd hier op bokt he. Ga zo afsluiten en mijn mandje opzoeken en lekker slapen maar

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 22:38

Ja inderdaad Jetje.. Dat was ook niet zo leuk onder sam door vliegen Lachen Brrrr... eng!

En hijs grappig Johnniee! hihi

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 22:47

johnvt schreef:
Aniet je moet wat met je tijd hier op bokt he. Ga zo afsluiten en mijn mandje opzoeken en lekker slapen maar

ik kan niks maar heb het zo druk als wat hoor Johnnie.Morgen eerst maar weer eens uitslapen hihi en dinsdag kom ik weer naar stal is de planning

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 22:48

ik ga ook tukkie doen truste iedereen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 07:46

Goedemorgen allemaal.

Ben blij dat ik nog een goed geheugen heb hahaa....... wat betreft de gebroken en gekneusde ledematen en onderdelen daarvan........
Carambaatje kan er wat van hoor als je het allemaal zo leest, als ik Gabi weer eens zie van de week, kan ik haar daarmee plagen. Kan nog net voordat ze gaat verhuizen toch........ Haha!

Lessen zullen vanavond denk ik niet doorgaan maar ik vraag het vanavond of eind van de middag nog wel even ivm met Xenia die zou gaan lessen op Spetter.......

Iedereen die moet gaan werken....... WERK ZE!!!!!!!

En ehhhhh Anietje........... daar hebben we het maar niet over......... Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 07:57

Goede morgen.Zie je hoe vroeg ik op ben Kaar ,ik moet mijn muur met steenstripjes afmaken en koken ook voor Aman,zo druk heb ik het dus maar weer.Hihi enne werk ze ook hoor

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 08:12

Werkse allemaal Lachen, joepi heeft mijn teen een keer gekneusd dus dat valt mee Lachen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 08:28

amandaaa schreef:
Werkse allemaal Lachen, joepi heeft mijn teen een keer gekneusd dus dat valt mee Lachen

goede morgen,mijn teen een keer gebroken hoor dus dat valt nie mee.Ga zo hondje uitlaten en dan aubergineschotel voor je maken.mmmmmmmmmmmmm

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 08:42

moggel

het is weer lekker druk zo op de vroege ochtend!! Lachen
Ik ben ook erg benieuwd of de les vanavond doorgaat, ik sla deze week ff over dus mij maakt t niet uit Clown Wel deze week springlessen Cool

He Kaar, volgens mij heb jij ook wel eens onder Blando gelegen, omdat hij zo graag de paddock inwilde en jij niet los wilde laten Duivel

Enneh, Kaar, ik wil jou evt ook wel een sms sturen mocht de les niet doorgaan?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 08:57

Hmmmm ja............ ik geloof ook dat ik wel eens onder Blando heb gelegen, kreeg toen bultje op mijn hoofd van zijn kleine charmante hoefje.........

Is goed anoush als je mij een sms wil sturen, Xenia had toch pas laat les......... anders lees ik het nog wel op bokt.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:00

Is goed Kaar, als les niet doorgaat dan laat ik t je wel ff weten

GAtsie, lees net op voorpagina bokt dat er op Scheveningen een paard is ingeslapen i.v.m. gebroken been, daar gaat je leuke ritje Ach gut

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:17

Bloos! maar
hm nouja ik ga zoiezo naar stal.
Nous wil je het mij aub ook even laten weten Nagelbijten / Gniffelen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:34

Xeen schreef:
Bloos! maar
hm nouja ik ga zoiezo naar stal.
Nous wil je het mij aub ook even laten weten :=

nou dat lijkt me logisch he Knipoog als les niet doorgaat krijg je een sms, dus als je niets hoort dan gaat de les gewoon door Clown