Volgensmij hadden er toen meerdere mensen iets gebroken of gekneusd bij het paarden naar het land brengen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Volgensmij hadden er toen meerdere mensen iets gebroken of gekneusd bij het paarden naar het land brengen
maar met mijn geheugen is nog niks mis geloof ik....... Maar er was toch nog iemand met een gebroken teen waar een paard op had gestaan?????? Weet alleen ff niet meer wie. Kijk Marieke breekt gewoon haar been en gaat dan vervolgens met gips en al op Diddle rijden........ Was jij dat niet Anoush?
Ik liep met 2 naar het land, wilde de draad opendoen, maar Caram had haast, dramde door en stond dus op mijn teen auw auw maar is alweer aantal jaar geleden hoor, denk 4 jaar ofzo.... en 2 a 3 jaar geleden alleen een gekneusde teen, ook van Caram.....
hahaha grappie!!
johnvt schreef:Een man komt bij de dokter en zegt: "Mijn penis is 50 centimeter en dat vind ik eigenlijk te lang, kunt u daar wat aan doen?"
"Nee," zegt de dokter, "maar ik weet wel iemand die er wel wat aan kan doen."
"Wie dan en wat moet ik doen?" vraagt de man.
"Nou, je moet naar het bos gaan en de kabouter opzoeken en als je de kabouter vindt, moet je vragen of hij met je wil trouwen. Hij zegt waarschijnlijk nee en dan is je penis 10 centimeter korter."
Dus de man gaat naar het bos, vindt de kabouter en zegt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter kijkt de man verbaast aan en zegt: "Nee!"
En inderdaad, zijn penis wordt maar zo 10 centimeter korter. Maar 40 centimeter vindt de man nog steeds te lang. En hij denkt: "Ik zoek die kabouter gewoon nog een keer op, dan is hij perfect." En hup, weer naar het bos en de kabouter zoeken. De man vraagt weer of de kabouter met hem wil trouwen.
De kabouter, ondertussen boos geworden, zegt weer: "Nee!"
En dus wordt de penis van de man weer 10 centimeter korter. Maar na wat uitproberen vindt de man hem toch nog te lang en rent snel weer naar het bos, zoekt de kabouter op en vraagt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter is ondertussen witheet van woede en schreeuwt: "Nee, nee en nog eens nee!"
Brrrr... eng!johnvt schreef:Aniet je moet wat met je tijd hier op bokt he. Ga zo afsluiten en mijn mandje opzoeken en lekker slapen maar
, joepi heeft mijn teen een keer gekneusd dus dat valt mee
amandaaa schreef:Werkse allemaal, joepi heeft mijn teen een keer gekneusd dus dat valt mee

Wel deze week springlessen
maar
Xeen schreef:maar
hm nouja ik ga zoiezo naar stal.
Nous wil je het mij aub ook even laten weten :=
als les niet doorgaat krijg je een sms, dus als je niets hoort dan gaat de les gewoon door