Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NuggT

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:47

Moooi xeen *LOL*

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 17:49

Haha ja inderdaad anoeska Haha!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:49

Verder nog nieuws? Lovers

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 17:50

ehhm neé
Ik heb honger Rolleyes

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:59

Jaa ik ook. Bloos!
Maar ik moet wachten met eten tot half 7. Rolleyes

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 18:18

ik heb net shwarma op Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 18:18

NuggT schreef:
Verder nog nieuws? Lovers

Vanmorgen was ik als eerste op stal Ja Clown
Lekker buiten gestapt zonder zadel Haha!
Evita gleed op de laan een klein stukje uit. Toen ging ze als volleerde bergpony ministapjes nemen Tong uitsteken

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 19:01

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 19:15

zoek jij een leuk paard voor me uit?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 19:49

nou nou wat een wilde verhalen over,vervelen en op je werk niks te doen hebben.Ik verveel me nooit en heeeeeeeel soms kan ik even stiekem op bokt op mijn werk maar vandaag zeker niet,want alle stroom was uitgevallen.Dus ook geen pc die werkte.Bovendien ontzettend goed op moeten letten dat onze bewoners niet wegliepen ,want ook de deuren waren de sloten af en wij zijn een gesloten afdeling.Dus voornamelijk op gepast dat iedereen op de afdeling bleef.
Joepi daarna even gelongeerd en uitgemest en ga zo fijn een filmpje kijken.

studentje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:44

Wow ik heb voor het eerst ge-pilates-d No Cheer ! spierpijn... niet normaal. mijn buikspieren, ik hoor die vrouw nog vrolijk roepen 'en 1 en 2 en 3 en 4, en nog een keer op links en 1 en 2 en 3 en 4 en weer opnieuw'... Ziek
Maar ik ga natuurlijk voor de sixpack hihi *LOL*

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 21:51

Doei!

Net terug van stal, Vesra heeft losgestaan Haha!
Met Tara en amarat, en daarna amarat en Banaan Lachen

En ben ook nog is door Zeurlie thuis gebracht Pling
Nog dankje Zeur Lovers

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:53

scholiertje schreef:
Wow ik heb voor het eerst ge-pilates-d No Cheer ! spierpijn... niet normaal. mijn buikspieren, ik hoor die vrouw nog vrolijk roepen 'en 1 en 2 en 3 en 4, en nog een keer op links en 1 en 2 en 3 en 4 en weer opnieuw'... Ziek
Maar ik ga natuurlijk voor de sixpack hihi *LOL*

Ach een goede massage kan wonderen doen Merel

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:00

Vanavond neemt de noordoostenwind aan zee toe naar vrij krachtig, windkracht 5. De kust blijft gevoelig voor winterse buien. De temperatuur daalt in het binnenland naar min 3 tot min 6 graden, aan de kust wordt het nul tot plus 2 graden.

Morgen wordt een droge, zonnige dag. Wel trekken er af en toe wat wolkenflarden over. De noordoostenwind neemt in de loop van de dag af naar zwak, windkracht 2. Tegen het middaguur ligt de temperatuur tussen rond het vriespunt in het oosten en plus 3 graden aan de kust. Aan de kust is nog een enkele winterse bui mogelijk In de loop van de nacht draait de wind naar het zuidwesten en neemt toe tot matig.

Vrijdag neemt de bewolking in de vroege ochtend al toe, in de loop van de ochtend gaat het vanuit het noorden regenen, ook kan er wat natte sneeuw tussen zitten. Dit kan gevaarlijke situaties opleveren als de neerslag op een bevroren ondergrond valt. Met de regen wordt ook zachtere lucht aangevoerd. De temperatuur komt uit tussen 3-5 graden, alleen langs de oostgrens, in Limburg en Noord-Brabant blijft de temperatuur steken tussen 1-3 graden. De regen/natte sneeuw trekt in de loop van de dag naar het zuiden en bereikt Limburg tegen de avond.

Zaterdag draait de wind naar het noordwesten en neemt aan de kust toe naar krachtig tot hard. Het is wisselend bewolkt, van tijd tot tijd vallen er buien, af en toe komt de zon er tussendoor. De temperatuur loopt in de middag op naar 5-7 graden.

Daarna is de winter voorlopig weer over. De temperatuur komt uit tussen 7 en 11 graden. Van tijd tot tijd regent het en staat er veel wind

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:07

ge-pilattes-d en dat is ... ? Blond

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:11

johnvt schreef:
Vanavond neemt de noordoostenwind aan zee toe naar vrij krachtig, windkracht 5. De kust blijft gevoelig voor winterse buien. De temperatuur daalt in het binnenland naar min 3 tot min 6 graden, aan de kust wordt het nul tot plus 2 graden.

Morgen wordt een droge, zonnige dag. Wel trekken er af en toe wat wolkenflarden over. De noordoostenwind neemt in de loop van de dag af naar zwak, windkracht 2. Tegen het middaguur ligt de temperatuur tussen rond het vriespunt in het oosten en plus 3 graden aan de kust. Aan de kust is nog een enkele winterse bui mogelijk In de loop van de nacht draait de wind naar het zuidwesten en neemt toe tot matig.

Vrijdag neemt de bewolking in de vroege ochtend al toe, in de loop van de ochtend gaat het vanuit het noorden regenen, ook kan er wat natte sneeuw tussen zitten. Dit kan gevaarlijke situaties opleveren als de neerslag op een bevroren ondergrond valt. Met de regen wordt ook zachtere lucht aangevoerd. De temperatuur komt uit tussen 3-5 graden, alleen langs de oostgrens, in Limburg en Noord-Brabant blijft de temperatuur steken tussen 1-3 graden. De regen/natte sneeuw trekt in de loop van de dag naar het zuiden en bereikt Limburg tegen de avond.

Zaterdag draait de wind naar het noordwesten en neemt aan de kust toe naar krachtig tot hard. Het is wisselend bewolkt, van tijd tot tijd vallen er buien, af en toe komt de zon er tussendoor. De temperatuur loopt in de middag op naar 5-7 graden.

Daarna is de winter voorlopig weer over. De temperatuur komt uit tussen 7 en 11 graden. Van tijd tot tijd regent het en staat er veel wind

Oke heb je dan nu ook nog wat leuks te vertellen i.p.v. weer wind en regen.Getver.ik ga zo lekker kastanje likeurtje nemen en mijn nestje in .haha.Oh trouwens je site is mooi Johnnie met lieve kleurtjes,leuk hoor.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:32

hihi, moest vanavond erg lachen om Ko'tje hoor. Ging weer ff longeren Whoosh! Piet kwam er aan met 2 lege vuilnisbakken, rollend over het erf en langs de longering. Nou hier reageerde hij dus totaal niet op... totdat even later een longeertrol Koe om het hoekje kwam kijken en Ko volledig ontplofte!! Bloos! Ik heb dus echt geen idee wat hij zag, maar het was echt net een arabier Haha! Staart erop en gaan in galop (met ook nog wat mooie bokkesprongen), en als ik hem uiteindelijk terugkreeg in die draf..zag hij de trol weer en ging hij weer in die galop.. Nagelbijten / Gniffelen dus de rondjes galop heeft hij aardig overschreden Bloos Daarna was hij trouwens superbraaf Hyper!
Maar goed, Ko'tje is zijn energie dus weer ff kwijt Zij zijn groot en ik is klein!

Ik vind dit trouwens echt een supersmiley No Cheer

studentje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:40

pumbaa_nr_1 schreef:

Pilates is een soort yoga-oefening-achtig iets. Buikspieroefeningen, ademhalingsoefeningen en beenheffen en dat soort gedoe op rustgevende muziek.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 23:04

hahha Ko had zeker nog nietgenoeg met zijn vrienden gespeeld.En ons maar wijs maken dat hij een zeer pootje heeft.Laat de dok het maar niet horen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 23:31

AnitaJoeri schreef:
hahha Ko had zeker nog nietgenoeg met zijn vrienden gespeeld.En ons maar wijs maken dat hij een zeer pootje heeft.Laat de dok het maar niet horen.

sssttttt mondje dicht hoor Schijnheilig
Nog een weekje te gaan en dan hoop ik dat Ko's pootje volledig genezen is Hyper! Kunnen we weer goed gaan opbouwen enzo Knipoog

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 23:49

Kan ik er wat aan doen dat jullie zoveel schrijven dat ik het allemaal niet meer bij kan houden Haha!

Maar ok, heb zelf ook wel zin in gebak dus wanneer zijn Nous en Noes tegelijk op stal?
Misschien krijg ik wel weer eens spontaan zin om appeltaart te bakken, of hebben jullie liever kwark? Duivel

Morgen gaat Ro de nieuwe wasmachine halen en gaan we de oude begraven, hij heeft goed zijn best gedaan maar heeft nu ernstig last van hartfalen Bloos

En vandaag onze nieuwe printer opgehaald dus binnenkort weer een heleboel mooie folders met aanbiedingen op stal ophangen Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 09:52

Sily schreef:
Kan ik er wat aan doen dat jullie zoveel schrijven dat ik het allemaal niet meer bij kan houden Haha!

Maar ok, heb zelf ook wel zin in gebak dus wanneer zijn Nous en Noes tegelijk op stal?
Misschien krijg ik wel weer eens spontaan zin om appeltaart te bakken, of hebben jullie liever kwark? Duivel

Jaaaaaa ik wil appeltaart Vork Vingers aflikken
Noes, wanneer ben jij op stal dat ik ook op stal ben, en dan moet Sil natuurlijk ook nog kunnen Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 11:45

Doei!

Ben thuis gebeleven, was moe Lips are sealed

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:52

poeh, ben aan het leren en heb effe geen zin meer!! Het ziet er buiten mooi uit! Hee Vera, de zon schijnt! Haha!
Dinsdag 2e toets, dus iedereen duimen voor eefje?? SVP tussen 10 en 12:30!!!
Oh enne, appeltaart lust ik ook!!! *LOL*
Iedereen nog een fijne dag!!!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:36

scholiertje schreef:
pumbaa_nr_1 schreef:

Pilates is een soort yoga-oefening-achtig iets. Buikspieroefeningen, ademhalingsoefeningen en beenheffen en dat soort gedoe op rustgevende muziek.

Dat is leuk. *LOL*
Ik doe zelf aan yoga maar ga aan het eind van het jaar op pilates. Lachen

Xeen schreef:

Ben ik ook lied van. Ja

Binar schreef:
Sily schreef:

Misschien krijg ik wel weer eens spontaan zin om appeltaart te bakken, of hebben jullie liever kwark? }>

Jaaaaaa ik wil appeltaart Vork Vingers aflikken
Noes, wanneer ben jij op stal dat ik ook op stal ben, en dan moet Sil natuurlijk ook nog kunnen Haha!

Ik ben morgen en zaterdag op stal. Pling
Dus Syl kom maar op met die appeltaart. Vork
K lus geen kwarktaart. Bloos

En idd de zon scheen vandaag lekker.
Eindelijk. Cool
Lekker naar buiten geweest en van het zonnetje genoten.
Regina vond het ook leuk geloof ik. Haha!