Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NuggT schreef:Verder nog nieuws?

! spierpijn... niet normaal. mijn buikspieren, ik hoor die vrouw nog vrolijk roepen 'en 1 en 2 en 3 en 4, en nog een keer op links en 1 en 2 en 3 en 4 en weer opnieuw'...

scholiertje schreef:Wow ik heb voor het eerst ge-pilates-d! spierpijn... niet normaal. mijn buikspieren, ik hoor die vrouw nog vrolijk roepen 'en 1 en 2 en 3 en 4, en nog een keer op links en 1 en 2 en 3 en 4 en weer opnieuw'...
![]()
Maar ik ga natuurlijk voor de sixpack hihi
johnvt schreef:Vanavond neemt de noordoostenwind aan zee toe naar vrij krachtig, windkracht 5. De kust blijft gevoelig voor winterse buien. De temperatuur daalt in het binnenland naar min 3 tot min 6 graden, aan de kust wordt het nul tot plus 2 graden.
Morgen wordt een droge, zonnige dag. Wel trekken er af en toe wat wolkenflarden over. De noordoostenwind neemt in de loop van de dag af naar zwak, windkracht 2. Tegen het middaguur ligt de temperatuur tussen rond het vriespunt in het oosten en plus 3 graden aan de kust. Aan de kust is nog een enkele winterse bui mogelijk In de loop van de nacht draait de wind naar het zuidwesten en neemt toe tot matig.
Vrijdag neemt de bewolking in de vroege ochtend al toe, in de loop van de ochtend gaat het vanuit het noorden regenen, ook kan er wat natte sneeuw tussen zitten. Dit kan gevaarlijke situaties opleveren als de neerslag op een bevroren ondergrond valt. Met de regen wordt ook zachtere lucht aangevoerd. De temperatuur komt uit tussen 3-5 graden, alleen langs de oostgrens, in Limburg en Noord-Brabant blijft de temperatuur steken tussen 1-3 graden. De regen/natte sneeuw trekt in de loop van de dag naar het zuiden en bereikt Limburg tegen de avond.
Zaterdag draait de wind naar het noordwesten en neemt aan de kust toe naar krachtig tot hard. Het is wisselend bewolkt, van tijd tot tijd vallen er buien, af en toe komt de zon er tussendoor. De temperatuur loopt in de middag op naar 5-7 graden.
Daarna is de winter voorlopig weer over. De temperatuur komt uit tussen 7 en 11 graden. Van tijd tot tijd regent het en staat er veel wind
Piet kwam er aan met 2 lege vuilnisbakken, rollend over het erf en langs de longering. Nou hier reageerde hij dus totaal niet op... totdat even later een longeertrol
om het hoekje kwam kijken en Ko volledig ontplofte!!
Ik heb dus echt geen idee wat hij zag, maar het was echt net een arabier
Staart erop en gaan in galop (met ook nog wat mooie bokkesprongen), en als ik hem uiteindelijk terugkreeg in die draf..zag hij de trol weer en ging hij weer in die galop..
dus de rondjes galop heeft hij aardig overschreden
Daarna was hij trouwens superbraaf
pumbaa_nr_1 schreef:ge-pilattes-d en dat is ... ?
AnitaJoeri schreef:hahha Ko had zeker nog nietgenoeg met zijn vrienden gespeeld.En ons maar wijs maken dat hij een zeer pootje heeft.Laat de dok het maar niet horen.
Kunnen we weer goed gaan opbouwen enzo
Sily schreef:Kan ik er wat aan doen dat jullie zoveel schrijven dat ik het allemaal niet meer bij kan houden![]()
Maar ok, heb zelf ook wel zin in gebak dus wanneer zijn Nous en Noes tegelijk op stal?
Misschien krijg ik wel weer eens spontaan zin om appeltaart te bakken, of hebben jullie liever kwark?![]()

scholiertje schreef:pumbaa_nr_1 schreef:ge-pilattes-d en dat is ... ?
Pilates is een soort yoga-oefening-achtig iets. Buikspieroefeningen, ademhalingsoefeningen en beenheffen en dat soort gedoe op rustgevende muziek.

Xeen schreef:

Binar schreef:Sily schreef:Kan ik er wat aan doen dat jullie zoveel schrijven dat ik het allemaal niet meer bij kan houden![]()
Maar ok, heb zelf ook wel zin in gebak dus wanneer zijn Nous en Noes tegelijk op stal?
Misschien krijg ik wel weer eens spontaan zin om appeltaart te bakken, of hebben jullie liever kwark? }>
Jaaaaaa ik wil appeltaart![]()
![]()
Noes, wanneer ben jij op stal dat ik ook op stal ben, en dan moet Sil natuurlijk ook nog kunnen