Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dominiqueee schreef:En 1 pagina waarin we aan het bedenken zijn waar we het over gaan hebben haha. Degenen die vandaag niks hebben gepost schrikken zich wild als ze zien wat ze bij moeten lezen.
en dan heb ik al een paar pagina's terug heel veel meegepraat maar tussen half 4 en nu hebben jullie echt een beetje veel gepraat. nu kan ik alles wee rgaan bijlezen. bedankt hea ...
josewoos schreef:Ik heb wel een vraag over de paarden....
Komen er nog meer paarden?
We hebben nu:
Nivo
Mercedes
Otis
Volanda
Argentina
Jolinde
Armani (maar die word niet bij gevorderen ingezet)
Dat was het toch?
Maar als je kijkt, wij hebben een les van 9 man!! En daarvan moet bijna iedereen op een paard....
josewoos schreef:nou juist dat gedeelte ging echt nergens meer over hoor haha
josewoos schreef:@ anneke, ja dat klopt ook, maar in verhouding hebben we eigenlijk weinig paarden. Ida, Final, Pino en Tos hebben we niet meer......
En die op ragebol zat was niet van onze les.... dus ik denk ook een inhaler?
En lotta is geen manege paard

_Anneke_ schreef:josewoos schreef:Ik heb wel een vraag over de paarden....
Komen er nog meer paarden?
We hebben nu:
Nivo
Mercedes
Otis
Volanda
Argentina
Jolinde
Armani (maar die word niet bij gevorderen ingezet)
Dat was het toch?
Maar als je kijkt, wij hebben een les van 9 man!! En daarvan moet bijna iedereen op een paard....
maar ik gok dat een pony als goldie ofz ook wel mee kan rijden. ik ben bij jullie ook al een keer op goldie gereden en die kan ook dressuurmatig makkelijk de rest bijhouden
edit: callista rijd ook vaak mee, en lotta natuurlijk en ragebol reed gister ook mee
nog een x edit: er reden ook heel wat inhalers mee geloof ik, dat stond dat niiet in de computer omdat het nieuwe programma het nog niet deed. dan leek het net of de les heel rustig en dan worden er ineens teveel mensen bij geschreven
Maar of het gebeurd en wanneer dat weet ik niet

) Shetjjee__x schreef:echt schamend, zie op de filmpjes dat ik de hele tijd met me benen aan het klapperen ben!![]()

maar ik snap ook wel dat hun hun eigen paarden bij zich willen hebben.