ATE schreef:GRAAG!!en nou even mooi weer bestellen voor morgen![]()
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:GRAAG!!en nou even mooi weer bestellen voor morgen![]()
xan schreef:@Ate: het lukt nog steeds iet met die quotes hè ?
ATE schreef:xan schreef:@Ate: het lukt nog steeds iet met die quotes hè ?
je mag niet meer dan twwe van quotes in bericht zetten hoe doen jullie dat dan ?
LIQUITA schreef:ATE schreef:GRAAG!!en nou even mooi weer bestellen voor morgen![]()

ATE schreef:zo gaan die pagina s lekker![]()
![]()

xan schreef:TAART??????

ATE schreef:dat kan hoor iris hij is echt braaf die eigenaar van gipsy heeft altijd buiten gereden

ATE schreef:nog ff hoe krijgen jullie twee of meerdere berichten in elkaar????????????????![]()
![]()
xan schreef:xan schreef:TAART??????
Die drie stukken van vrijdag zijn al verteerd, er kan weer meer bij !![]()
![]()
![]()
Daarna koop ik zo'n SB boek !
ATE schreef:nog ff hoe krijgen jullie twee of meerdere berichten in elkaar????????????????![]()
![]()

zal toch wel xan schreef:ATE schreef:nog ff hoe krijgen jullie twee of meerdere berichten in elkaar????????????????![]()
![]()
Ik denk dat Liquita je dat het beste uit kan leggen, ze schrijft vast wel een PB-tje.
Ik ben zelf ook
![]()

ATE schreef:ATE schreef:nog ff hoe krijgen jullie twee of meerdere berichten in elkaar????????????????![]()
![]()
Gewoon op quote klikken. Maar als er meer als 2 staan mag het niet meer, dan haal ik de eerste 2 berichten weg..MAAR je moet wel de eerste naam bijv.ATE schreef:laten staan ff kijken of wil lukken
als je lijkt hoor ! ATE schreef:iRiS_mIkEy schreef:jaa dat dacht ik al maar ik denk ik vraag het ff..
alleen moeten LIQUITA en san dat wel willen!ATE schreef:zal toch wel
ATE schreef:ATE schreef:nog ff hoe krijgen jullie twee of meerdere berichten in elkaar????????????????![]()
![]()
Gewoon op quote klikken. Maar als er meer als 2 staan mag het niet meer, dan haal ik de eerste 2 berichten weg..MAAR je moet wel de eerste naam bijv.ATE schreef:laten staan ff kijken of wil lukken