Misschien dat iemand dat interessant vindt? Dacht plaats t ff
Kon geen link vinden op pzc.nl, dus dan maar ff zo 
Fijn dat ze zo beter te rijden is Nel. Kan je lekker blijven rijden zonder pijn in je handen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kon geen link vinden op pzc.nl, dus dan maar ff zo 
)

Blij dat ik ook een bus kan pakken! (Daar ligt nog steeds sneeuw.. Hopen dat t morgen weg is, dan moet ik wel fietsen nl) Je treft t wel Thirz.. Steeds sneeuw als je 2 paarden hebt. Al is t hier nu allemaal al wel weg geloof ik. Had je er last van Thirz?
En graag met beter weer. Sta niet zo graag lang buiten nu met deze kou 
Vraag me toch nog af hoe je er nou aan kwam, en of t de moeite was hoor Thirz
haha
Maargoed, weinig aan te doen helaas.
Is de lente al in zicht?!
(als we er eenmaal opgeklimt zijn
)
Nou met deze paarden kan dat dus wel
hihi Klinkt wel heel gaaf Thirz!
Nog een keer de DVD met een hoop foto's en filmpjes van ons gekeken
Blijft leuk! Daarna poging tot Harry Potter, maar we hadden elkaar toch te veel te vertellen om echt op de film te letten. En we waren te moe om hem helemaal uit te kijken, dus we zijn lekker duf om half 12 ons bed in gedoken. Niet heel top geslapen. Blijkt ook wel: volgens mn mams zag ik eruit als t spook van Ieperen
Dusss, stel dat je nog een carnavals outfit zoekt: kwart over 5 je bed uit, dagje werken, tot half 12 kletsen in Breda en dan niet zo goed slapen & tadaaaa!
Triple Sec, ijsblokjes en verse limoenen geloof ik

We hebben dat cadeau gegeven aan één van t clubje. Meer met de gedachte: goh das leuk, dan kan ze met vriendinnen van de Salsa daar wel heen. (iig dat hoopte ik
) Maar neen, ze wil met ons

Ik zal morgen eens kijken of Oz nog wel zin heeft om iets te doen haha! Was het nog leuk in de stad?

) heel de week prima gedragen, haha!!
Maar gelukkig was ik vandaag vrij en kon ik wachten tot het over was. Maar wat een afschuwelijke kou zeg, brrr! Zit nu lekker op te warmen, je moet echt niet telang buiten zijn!
Ben die koude wind zo beu!!

je treft t wel hoor, van de sneeuw in de sneeuw
Nu op je skies naar je werk gegaan?
Maar fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! En al snel weer lekker naar londen
Jullie maken wel veel foto's hè! Heb jij nog mooie skie en sneeuw foto's van je vakantie Bianz?
Vind zeker dat we dat een keer moeten doen! Zie ons al zitten met zn allen
haha
Knap paardje hoor! Hoe is t met jou en Shaar en de training?
Dinsdag (
geloof ik?) alleen wat last van een vertraagde trein. Trein voor mij reed niet en de mijne had 10 min vertraging in Breda. Ach de trein in Roosendaal had netjes op ons gewacht (gelukkig!) en ik was maar 5 min later thuis ofzo. En gister was t erg druk in de trein, omdat iedereen vanuit Rotterdam via Breda moest reizen. De hele dag, zelfs vandaag nog, een sein/wisselstoring bij Oudenbosch geloof ik. Morgen even zien hoe ze zich dan houden. Goed hoop ik
Zo gek ben ik dan toch ook weer niet! Flinke storing iig...
Kwam deze foto's weer tegen.
Zo'n lieverd! Hij kijkt ook zo lief naar zn maatjes van Scheldestad die een paar jaar eerder al met pensioen mochten! Herkenning!
) Vind dat echt leuk om te zien dan! (maar dat was al duidelijk denk ik
) 
Zit nog op mn werk; kan de foto's nie openen. Kan helaas nog nie weg, zit met zieke, terwijl volgende dienst wat later komt. Jammer hoor. Al heb ik toch geen zin om naar buiten te gaan met dit lekkere weer
Het houdt maar niet op!!
Alles is al gewassen.
(in de H&M iig wel!)

Mogen jullie nog wel een buitenritje doen Thirz en Bianz? Of zijn jullie ook tot de bak verbannen? Is die nog begaanbaar?
) Deze dus: