Jamilla is alleen nog niet echt geschikt om een keertje op te rijden. (en ik verwacht dat dat ook niet snel gaat gebeuren, daarvoor doet Henk gewoon ook te weinig met zijn paarden) Meisje wat hem die week in ponykamp reed ging prima..echt super, dier heeft niks verkeerd gedaan... alleen week daarna was opstappen meteen weer een probleem, meisje wat er toen is op ingedeeld heeft er niet eens opgezeten (en die is dus ook niet gevallen).
_Linn_
Geplaatst: 15-11-11 12:02
Britt_Sisi schreef:
_Linn_ schreef:
Ik ben nog nooit gevallen op kamp. Niet te hard zeggen....
wel bijna met paard en al hahaha (maan)
Haha jaa dat was egt gestoord! Gekke Maan, gaat ze zomaar opeens liggen...
@Jamilla oh oke nouja ik vertel alleen maar wat Henk ons vertelde en dat is dat er iemadn afgevallen was. Maar maakt ook niet uit. Ik weet dat ze niet verhuurd maar aangezien hij haar in het hoogseizoen weer wil laten meedraaien houd ik hoop
Nou ik gaat zo maar eens me tanden poetsen, opmaken, dan eventjes stofzuigen, dan naar de winkel voor veel blikjes energy, m&m's en nog wat lekkers! Dan om 2 uur naar me paps even helpen wat ophalen en dan om 15.45 naar Ella en dan samen naar de bios!!! Wordt een laannggeee (maar wel leuke!) dag
tja.. hij probeert al drie jaar Jamilla mee te laten lopen... dus ik zie het niet echt meer echt gebeuren... dan moeten er een paar weken achter elkaar erg handige meiden komen... en daarnaast heeft hij echt gewoon te veel anderen die net iets makkelijker zijn dan Jamilla (vooral aan de balk, want daar is het probleem het grootst) de kampkinderen komen toch vooral voor een leuke (en veilige) week... dus dan moet je wel lekker voelen op je pony. Het kan trouwens dat er na week 5 nog een keer geprobeerd is Jamilla mee te laten lopen maar dat weet ik niet. Maar ik weet wel een manier om op Jamilla te rijden, gewoon 2000 euro meenemen
Hahaa ja eefje dat is de manier! Ik denk dat als je het op de normale manier doet dat het bist een fijn paard kan worden! Henk is bij herema al de fout in gegaan bij jamilla
Zat weer mooi voor Niks op school! Om op het vallen terug te komen. Met ponykamp een keer goed hard van kinky. En met huren van quatro met haar vaste streek. Verder gelukkig niet
Evelijn
Geplaatst: 15-11-11 12:41
Ik val niet tijdens kamp... ik ga gewoon in bomen hangen
Ik denk ook wel dat Jamilla een fijn paard kan zijn... maar daarvoor moet je wel een flinke dosis geduld en ervaring voor meenemen om haar goed voor elkaar te krijgen.
Oh ik bedoelde ook @Evelijn niet @Jamilla hahah sorry foutje! Maar is ze echt zo erg? Was dat al zo toen ze kwam? Hahaha als ik 2000 had zou ik het overwegen maar helaas
Ze is bij het Fjordenpaard geboren... en ze heeft lang bij haar moeder gelopen. Ze was als veulen ook niet echt knuffelbaar. Maar Jamilla is niet erg... ze is alleen erg onzeker/vervelend aan de balk... en dat uit zich in gedrag waardoor je niet meer kan opstappen. Neem daarbij dat de meeste paarden hier beleerd worden door in de rij te zetten aan de balk (tussen alle beleerde paarden), na even longeren (soms) en dan iemand te laten opstijgen en dan 2 uur mee het bos in te sturen met de groep.... tja dan is Jamilla wel wat anders.
Marije.. of Malibu (ik weet het niet zeker meer) volgens mij Marije... al denk ik vaak dat alle 'draken' van Malibu zijn
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-11 14:05
Jamila is van Malibu en Malibu van Marije, toch? want die andere zwarte van malibu was r zusje, dus dat zal dan wel
met Ecelia er op ging het echt super goed! ik stond met pepijn eigenlijk altijd naast haar aan de balk, en als jamila even protesteerde ging ik haar even staan kriebelen en aaien, en dan wat t zo weer goed met t zadel op doen ging ze soms ff staan draaien, maar dan stond ik aan de andere kant om t zadel snel goed te leggen en als ie eenmaal vast zat was t wel goed. en met opstappen kwam henk er even bij staan
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 15-11-11 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt