Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 10:19

winnitou schreef:
Zal je zien dat ik straks keuzes te over heb en dan helemaal geen tijd meer om op freelance basis les te geven,,,, das nou niet de bedoeling

Dan zeg je gewoon dat je nog wel een goede kandidaat weet :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 10:27

xan schreef:
winnitou schreef:
Zal je zien dat ik straks keuzes te over heb en dan helemaal geen tijd meer om op freelance basis les te geven,,,, das nou niet de bedoeling

Dan zeg je gewoon dat je nog wel een goede kandidaat weet :D

ja leuk! zal ik doen...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 11:50

Xan gefeliciteerd met je wederhelft, heb het zonnetje voor Andre (en jullie) besteld

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 16:51

Ben vanmiddag uitgelaten hoor! Lekker even naar het Twistke en gelunched bij 't Paviljoen. Heerlijk om lekker buiten te zijn. Merk wel dat ik nog heel erg moe ben maar geniet wel van die momenten.... maar daarna helemaal uitgeteld...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 09:05

hoop wel dat de zon straks gaat schijnen (en dat het droog blijft) wil tussen de middag met Rowan gaan picknicken.
Hoeft ie een keer niet over te blijven... Vandaag verder niks in de planning dus dat wordt mijn ding vandaag....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:04

Wie o wie heeft er Geronimo Stilton munten van de Deka markt en doet er niks mee...
Ik ben hard aan het sparen voor het Geronimo boekje maar heb 12 munten nodig (en heb er nog maar 4)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:35

Ik kan je dit keer niet helpen Winnitou: Wesley spaart ze zelf voor de boekjes. Hij heeft al 1 boekje en wil graag de andere 3 ook bij elkaar sparen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:40

Tijdens het opruimen kwamen we de jodhpurs van Wesley tegen, welke hij maar 1 keer tijdens zijn laatste paardrijles heeft gedragen. Ze zijn dus eigenlijk zo goed als nieuw. Het zijn lederen jodhpurs, maat 40 (van Fouganza/Decathlon) met elastiek, zonder rits. Wie heeft er interesse in? Ze mogen voor een tientje weg (nieuw waren ze bijna 30 Euro).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:16

Vanmiddag aan de Jagersplas wezen picknicken met Rowan en een vriendje. Kinderen hebben genoten en ik ook, was nog behoorlijk warm aan het water.
had allerlei dingen mee, jongens hebben gesmuld en daarna hebben ze nog gevoetbald. Ik lang uit op een kleed, heerlijk in het zonnetje tot het weer tijd was om naar school terug te gaan.
Daarna was ik helemaal op (van het liggen op een kleedje!!!) en heb een paar uur heerlijk liggen slapen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:43

winnitou schreef:
Vanmiddag aan de Jagersplas wezen picknicken met Rowan en een vriendje. Kinderen hebben genoten en ik ook, was nog behoorlijk warm aan het water.
had allerlei dingen mee, jongens hebben gesmuld en daarna hebben ze nog gevoetbald. Ik lang uit op een kleed, heerlijk in het zonnetje tot het weer tijd was om naar school terug te gaan.
Daarna was ik helemaal op (van het liggen op een kleedje!!!) en heb een paar uur heerlijk liggen slapen.

lekker hoor ff picknicken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 20:57

ATE schreef:
winnitou schreef:

lekker hoor ff picknicken

De jongens vonden het ook geweldig. Hoop dat het snel weer mooi weer wordt, kunnen we volgende week ook weer gaan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:26

winnitou schreef:
Woensdag op sollicitatiegesprek, wel om half negen 's morgens al....
Kan niet in mijn auto stappen want dan loopt het niet goed af haha, heb een sollicitatie bij de politie..
Nu maar hopen dat het woensdag niet regent

Jullie hebben natuurlijk allemaal harstikke hard voor mij geduimd vanmorgen vroeg, want ik ben door naar de volgende ronde.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:00

winnitou schreef:
winnitou schreef:
Kan niet in mijn auto stappen want dan loopt het niet goed af haha, heb een sollicitatie bij de politie..

Jullie hebben natuurlijk allemaal harstikke hard voor mij geduimd vanmorgen vroeg, want ik ben door naar de volgende ronde.

Hè, eindelijk! Dat is nog eens goed nieuws! Wanneer moet je voor het volgende gesprek?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:20

winnitou schreef:

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Hè, eindelijk! Dat is nog eens goed nieuws! Wanneer moet je voor het volgende gesprek?

gaat nu in een sneltreinvaart, vrijdag gebeld, vrijdag uitgenodigd voor gesprek van vandaag, vanmiddag telefoontje, nu referentie onderzoek, daarna uitnodiging om een dag mee te draaien, dan assessment, en daarna nog een antecedentenonderzoek.....
Ach de brief was al begin april geschreven,,, dus heb nog wel de tijd hoor!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:46

ga maar even de afwas afmaken en dan mijn bedje in, truste!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 23:01

winnitou schreef:
winnitou schreef:

hihi nou vreselijk hard geduimd is ook weer overdreven, maar moest er vanmorgen wel even aan denken.

Super hoor dat er nu zo'n vaart achter zit, maar lukt het je wel om ook al echt een dag(deel) mee te draaien ??

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 23:03

Vanmiddag heb ik Cindy bijgestaan in het afscheid van Minneke.

Uiteraard is het heel triest als je je paard moet laten inslapen, maar het ging allemaal
heel rustig en heel paardvriendelijk.
Als ik zelf nog eens voor de keus kom te staan, wil ik het ook graag zo laten doen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 23:09

Hoop dat ze me inplannen als het gips eraf is. Zit nu op de helft

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 23:12

xan schreef:

Uiteraard is het heel triest als je je paard moet laten inslapen, maar het ging allemaal
Als ik zelf nog eens voor de keus kom te staan, wil ik het ook graag zo laten doen.

heftig, maar denk wel prettig om mee te maken Hoe het gaat zodat je als je zelf in die situatie komt je een overwogen keus kunt maken, gestaafd op eigen ervaring.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:31

Vond ik gisteravond in mijn bed een hoopje mens liggen, lekker helemaal opgekruld, en onder de dekenboog lagen allemaal knuffeldieren. Wat een feest om zo je bed in te mogen stappen. Ik word op het moment ontzettend door dat manneke verwend. Gisteren heeft hij op zijn manier de douche schoongemaakt....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:35

xan schreef:

Jeetje, wat was er met Minneke aan de hand dat ze moest worden ingeslapen?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:36

winnitou schreef:
Vond ik gisteravond in mijn bed een hoopje mens liggen, lekker helemaal opgekruld, en onder de dekenboog lagen allemaal knuffeldieren. Wat een feest om zo je bed in te mogen stappen. Ik word op het moment ontzettend door dat manneke verwend. Gisteren heeft hij op zijn manier de douche schoongemaakt....

Ah wat lief! :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:11

Shenavallie schreef:
Tijdens het opruimen kwamen we de jodhpurs van Wesley tegen, welke hij maar 1 keer tijdens zijn laatste paardrijles heeft gedragen. Ze zijn dus eigenlijk zo goed als nieuw. Het zijn lederen jodhpurs, maat 40 (van Fouganza/Decathlon) met elastiek, zonder rits. Wie heeft er interesse in? Ze mogen voor een tientje weg (nieuw waren ze bijna 30 Euro).

Hee Shen,zijn het van die schoenen met gove zolen?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:27

Wat is het toch een raar weer zeg, het lijkt wel herfst.
Hoop toch echt dat het weer om gaat slaan, wil weer mooi weer, in iedergeval overdag droog weer. Kan ik tenminste de deur uit zelf.
Vanmiddag wel een lift naar school gekregen om naar de rapportbespreking van Rowan te gaan. (heeft weer een supermooi rapport)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:19

Shenavallie schreef:
Jeetje, wat was er met Minneke aan de hand dat ze moest worden ingeslapen?

Minneke was "op" als je dat zo mag zeggen.
Ze was futloos, had nergens meer zin in, zat slecht in haar vacht en natuurlijk ook nog steeds problemen met haar been.

Cindy heeft er goed over nagedacht, het is een weloverwogen beslissing van haar geweest.
Ik vind het heel dapper van haar dat ze zo goed naar haar paard heeft kunnen kijken om te zien
dat de levenslust eruit was. Het was Minneke niet meer.
De laatste 2 jaar heeft Minneke het nog supergoed gehad bij Cindy, en ook deze beslissing is goed geweest.
Natuurlijk wel een moeilijke beslissing en het was uiteraard ook heel triest.
Maar het is goed zo.