winnitou schreef:Zal je zien dat ik straks keuzes te over heb en dan helemaal geen tijd meer om op freelance basis les te geven,,,, das nou niet de bedoeling
Dan zeg je gewoon dat je nog wel een goede kandidaat weet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:Vanmiddag aan de Jagersplas wezen picknicken met Rowan en een vriendje. Kinderen hebben genoten en ik ook, was nog behoorlijk warm aan het water.
had allerlei dingen mee, jongens hebben gesmuld en daarna hebben ze nog gevoetbald. Ik lang uit op een kleed, heerlijk in het zonnetje tot het weer tijd was om naar school terug te gaan.
Daarna was ik helemaal op (van het liggen op een kleedje!!!) en heb een paar uur heerlijk liggen slapen.
ATE schreef:winnitou schreef:Vanmiddag aan de Jagersplas wezen picknicken met Rowan en een vriendje. Kinderen hebben genoten en ik ook, was nog behoorlijk warm aan het water.
had allerlei dingen mee, jongens hebben gesmuld en daarna hebben ze nog gevoetbald. Ik lang uit op een kleed, heerlijk in het zonnetje tot het weer tijd was om naar school terug te gaan.
Daarna was ik helemaal op (van het liggen op een kleedje!!!) en heb een paar uur heerlijk liggen slapen.
lekker hoor ff picknicken
winnitou schreef:Woensdag op sollicitatiegesprek, wel om half negen 's morgens al....
Kan niet in mijn auto stappen want dan loopt het niet goed af haha, heb een sollicitatie bij de politie..
Nu maar hopen dat het woensdag niet regent
winnitou schreef:winnitou schreef:Woensdag op sollicitatiegesprek, wel om half negen 's morgens al....
Kan niet in mijn auto stappen want dan loopt het niet goed af haha, heb een sollicitatie bij de politie..
Jullie hebben natuurlijk allemaal harstikke hard voor mij geduimd vanmorgen vroeg, want ik ben door naar de volgende ronde.
winnitou schreef:Woensdag op sollicitatiegesprek, wel om half negen 's morgens al....
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Jullie hebben natuurlijk allemaal harstikke hard voor mij geduimd vanmorgen vroeg, want ik ben door naar de volgende ronde.
Hè, eindelijk! Dat is nog eens goed nieuws! Wanneer moet je voor het volgende gesprek?

winnitou schreef:winnitou schreef:Woensdag op sollicitatiegesprek, wel om half negen 's morgens al....
Jullie hebben natuurlijk allemaal harstikke hard voor mij geduimd vanmorgen vroeg, want ik ben door naar de volgende ronde.

xan schreef:Vanmiddag heb ik Cindy bijgestaan in het afscheid van Minneke.
Uiteraard is het heel triest als je je paard moet laten inslapen, maar het ging allemaal
heel rustig en heel paardvriendelijk.
Als ik zelf nog eens voor de keus kom te staan, wil ik het ook graag zo laten doen.
xan schreef:Vanmiddag heb ik Cindy bijgestaan in het afscheid van Minneke.
Uiteraard is het heel triest als je je paard moet laten inslapen, maar het ging allemaal
heel rustig en heel paardvriendelijk.
Als ik zelf nog eens voor de keus kom te staan, wil ik het ook graag zo laten doen.
winnitou schreef:Vond ik gisteravond in mijn bed een hoopje mens liggen, lekker helemaal opgekruld, en onder de dekenboog lagen allemaal knuffeldieren. Wat een feest om zo je bed in te mogen stappen. Ik word op het moment ontzettend door dat manneke verwend. Gisteren heeft hij op zijn manier de douche schoongemaakt....
Shenavallie schreef:Tijdens het opruimen kwamen we de jodhpurs van Wesley tegen, welke hij maar 1 keer tijdens zijn laatste paardrijles heeft gedragen. Ze zijn dus eigenlijk zo goed als nieuw. Het zijn lederen jodhpurs, maat 40 (van Fouganza/Decathlon) met elastiek, zonder rits. Wie heeft er interesse in? Ze mogen voor een tientje weg (nieuw waren ze bijna 30 Euro).

Shenavallie schreef:Jeetje, wat was er met Minneke aan de hand dat ze moest worden ingeslapen?