heb net mijn moeder verast! Ze is vandaag jarig, ze is 50 geworden Maar ze moest gewoon werken.... Dus zijn we haar gaan opzoeken bij een eindhalte van de bus! Met een grote bos bloemen en koffie! Ze had dat echt niet gedacht
Ook had me vader ene mailtje rondgestuurd dat ze jarig was en dat ze op lijn 32 opkonden stappen. Stapten er halver wege nog meer familie op met een bosje bloemen! Me moeder was echt verrast
@Vera, met Amigo en Zamira gaat alles redelijk tot goed Er was toch sprake dat Amigo geopereerd moest worden, maar dat hoefde uiteindelijk toch niet Op het moment maakt ze het prima Zamira staat weer op pijnstillers, omdat zonder echt nog niet ging Dus die maakt het nu ook goed, alleen lastig te zeggen met pijnstillers
Banjer
Lid Nieuwsredactie
gelukkig, dat Amigo niet geopereerd hoeft te worden... En vervelend van Zamira... gaan ze dit jaar de kudde nog in, of blijven ze op een klein landje staan?
loveseben
Geplaatst: 05-05-11 19:49
Zamira is na het ongeval niet meer naar buiten geweest En Amigo en Jane staan nu op een klein landje Of daar nog verandering in komt, dit seizoen, weet ik niet
Vanavond vieren we nog een feestje en zondag gaat ze parachutspringen
Gisteren naar Bevrijdingsfestival geweest in Rotterdam, op de Parklaan. Ben er de hele dag geweest, van 12 tot 23 u. Je kon er van alles doen, van muziek en speeddaten met veteranen!
ik ben ook erg druk dus ook niet veel tijd gehad om te posten Vandaag en woensdag nog een slaapdienst en dan zaterdag op vakantie 3,5 week! Dus zal ik dan ook mijn steentje niet bijdragen
Ik ben zaterdagavond ook weer teruggekomen van een weekje Duitsland. Ben naar het zwarte woud geweest, in de buurt van de zwiterse grens. Was erg leuk al had het ietiepietsie warmer gemogen, maar opzich konden we wel steeds weg met een spijkerjack aan i.o.d. Vanaf donderdag werd het beter weer en ben ik nog een klein beetje verbrand (ik had me goed dichtgeplamuurd met zonnebrand). Mijn zus was veel erger verbrand dan ik.