Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

antoinetje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 08:35

Ach jeetje Sas wat naar dat jullie Troy zijn verloren, heel veel sterkte

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 23:26

Bedankt ladies. Je weet dat ze oud is, maar het komt toch altijd onverwacht. 's Ochtends stond ze nog kip uit Bobbie z'n bak te jatten, s' avonds is ze er niet meer. Gelukkig is een lange lijdensweg haar bespaard gebleven. Vanavond is ze gecremeerd en nu is het voor ons wennen aan een 'kaal' huis.

Bobbie lijkt er eigenlijk weinig van te hebben... Kwalletje ;)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 23:32

Het is wel fijn dat het zo snel gegaan is maar er is toch een lege plek.
Mooi is dat hoe dieren met 'verlies' omgaan. Het ligt er denk ik ook wel aan hoe de mens zich opstelt want een hond spiegeld toch een beetje.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 07:06

Ja, gelukkig maar. We wisten niet echt wat goed was voor Bobbie. Troy nog meenemen naar huis of niet, zodat voor hem ook het 'besef' er is. Uiteindelijk niet gedaan en zo te zien is dat een goede keuze geweest.

Lege plek gevoel zal wel even blijven. Ze hoort er gewoon bij. Maar we hebben haar ook zo lang gehad. Kan me de tijd zonder amper herrineren.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 20:29

Ja, dan is het helemaal vreemd zo'n lege plek.
Ik zit me hier ondertussen beetje te 'vervelen' op werk.........heb geen patiënt, wel 3 cursisten om te begeleiden....

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:14

Mooi, dat bobby zich zo makkelijk aanpast. Honden zijn toch roedeldieren. Wel raar voor jullie na zoveel jaren troy te moeten missen.

Lekker saai milou! Succes nog met werken, zondag weer lekker rijden.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:57

Ja Sas jij bent zeker zowat opgegroeid met Troy? een lege plek zal het altijd blijven.

Lekker saai Milou! heb je avonddienst?

ik ben vandaag met Lass naar de dierenarts geweest, weer voor het oortje, hij kon geen trommelvlies zien dus dat of mist ze waarschijnlijk of het is erg kapot. er zit allemaal vuil diep in het oor. nu een antibioticakuur van 10 dagen. arme Lass |(

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 22:51

Balen van dr oor. Blijft lastig met hondjes die er gevoelig voor zijn.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 08:25

Dienst overleefd Milou?

Lastig van haar oor Antoinette. Heb je ook spul om het oor mee schoon te maken? Troy heeft dat ook een aantal keer gehad, spulletje werkte wel goed.

Tro was van 98, ik was toen 9. Lijkt toch wel heeeel lang geleden. Kan me echt amper herinneren dat we haar niet hadden.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 12:03

Ach, arme Lassie! Hoop dat het gauw een beetje beter gaat. Zielig als ze er zo'n last van hebben!
Ja, had avonddienst. Mag het hele weekend werken! Heb dienst nog gered hoor, ineens stond er een opname waar we niets van wisten, dus de laatste twee uur vlogen zooooo voorbij!
Morgen lekker rijden met Wendy, heb ik zin in!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 19:02

Dat is een hele tijd Sas, bijzonder om zo met een dier op te mogen groeien - de herinneringen moet je koesteren.
Omdat Lass in haar rechteroor hoogstwaarschjnlijk geen trommelvlies heeft mag er niets in komen. ze heeft antibioticapilletjes, een kuur van 11 dagen. 16 juni gaan we terug om te kijken of er progressie is geboekt.

werkze Milou!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 13:12

lekker gelopen Sas? Was grappig je tegen te komen! Al had het voor Mor goed geweest als we je hadden ingehuurd in duin en op het strand. Hij vond de hardlopers erg eng, vooral als ze van achter kwamen. Op het galoppeerpad langs het fietspad (die daar bij de kant van Meeuwenoord) was het zelfs zo eng, dat Wendy ineens niet meer achter me reed, maar met Mor op het wandelpad terecht was gekomen, haha!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 17:39

Amor zorgde vandaag wel voor actie, honden, hardlopers, de zee, er waren veel kabouters onderweg. Maar verder wel lekker ritje gemaakt. Morgen weer, kijken of hij iets geleerd heeft van vandaag :Y)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:03

Haha, hardleers ;)

Hardlopen ging beroerd. Veel warmer dan ik dacht toen ik uit het raam keek. Was blij dat ik jullie tegenkwam en een goede aanleiding had om eventjes te gaan wandelen haha.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:58

pffffffffffff het is veels te warm om te hardlopen!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:17

Daar kwam Sas dus ook achter, haha :+

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:44

Ik ga nu savonds later naar het strand lekker pootje baden met de hondjes dat is wel lekker

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:39

Lekker Antoinette.

Wendy en ik hebben vanochtend Mazzel en Amor pootje laten baden, was leuk! Ook een leuk rengalopje gedaan :D!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:04

Vanavond maar niet naar het strand Antoinette. Als ik de weersvoorspellingen moet geloven gaat het flink tekeer zo... Ik heb tenminste maar even een snel rondje gedaan met Bob.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:44

Lekker pootje baden op strand met de honden. Valt hier gelukkig nog mee met rotweer. Gaat lass ook met d'r kop onder water? Voor honden met oorproblemen wel fijn om oortjes droog te houden.

Amor was erg traag om uit het land te halen. Met rijden was hij erg lief vandaag, al had hij wel zijn momenten. We zijn een keer omgedraaid. Op het strand waren kinderen met schepjes erg spannend. Rengalopje/ pittige galop was lekker. Vandaag beter strand dan gisteren. Was heerlijk ritje.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:41

We hebben lekker een uur gebanjerd waren om 1930 terug. Heerlijk door de zee gegaan met Jock, er waren geen golven dus Lass durfde ook een stukje <3

Edit

Wen Lass is niet zo van het water ik moet alleen uitkijken dat ze niet in het natte zand gaat liggen rollen

Lekker Wen en Milou zo'n ritje!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:20

Lekker Antoinette, dat je nog met de hondjes op het strand hebt kunnen lopen!

Hier weer terug van een bliksembezoekje aan de tandarts. Mag over een jaar weer terug komen!ze liep behoorlijk uit, maar volgens mij heeft ze met mij de tijd ruimschoots ingehaald :D !

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:54

Haha, dat is makkelijk. Bij mij gaat het ook altijd zo inderdaad. En hij vertelt dan elke keer even zijn standaard riedeltje over frisdrank en energy drinks :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:23

neuh, dat deed ze bij mij niet!
Zo, vandaag sportief geweest. Eerst naar Noordwijkerhout gefietst, geholpen op manege (niet meegerend bij beginners, dat was me nog even een stapje te veel) en ook natgespetterd geworden met het paarden douchen. Daarna op fiets naar Voorhout, uurtje gebootcampt en net naar huis gefietst! Heb er 30,5km op zitten!!!!!
Morgen lekker rijden met Mazzeltje en Wendy en nog 2 stalgenootjes!

(en nu ligt er een doosje chocolade mij aan te staren |( :oo ....waar ik overigens niets van ga nemen!!!!)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:46

Ohh lekker Milou! Dat is zo moeilijk om dat doosje niet in een keer leeg te eten.
Lekker sportief dagje vandaag. Ik wil morgen ook gaan fietsen naar stal. Dan kom ik ook aan heel wat km's. Eerst gewerkt en daarna lekker weinig gedaan en van zonnetje genoten!
Mijn auto inventaris wordt steeds groter, inmiddels hesje, verbanddoos, brandblusser, pechdriehoek (wel een grote).