Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Tja, kan er weinig van zeggen. Hij is gelukkig nog wel erg vrolijk en loopt z'n kwartiertje wandelen braaf mee. Heb hem vandaag verwend met appeltjes en wortels.Hoe gaat het met Mav?
Nicole1995 schreef:Weten we nog niet, heb vrijdag gebeld en werd doorverwezen naar een ander i.v.m. vakantie. Daar was degene die de echo's maakt ook op vakantie, maar die is maandag weer terug. Dus dan weer bellen.Wel super,en heel braaf van hem zeg.Hoop dat het meevalt,wanneer komen ze precies de Da?
Nicole1995 schreef:Volgens mij zijn ze morgen nog bezig hoor. Ik ga als het droog weer is in de buitenbak rijden.LIQUITA schreef:Ze waren vanmiddag hard aan het werk in de binnenbak. Bovenste laag van de bodem werd naar de nieuwe bak gebracht. De bodem zag er nu heel strak uit
Zou ie lekker rijden en kan je wel rijden nu,wilde morgen eens gaan weer?
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Weten we nog niet, heb vrijdag gebeld en werd doorverwezen naar een ander i.v.m. vakantie. Daar was degene die de echo's maakt ook op vakantie, maar die is maandag weer terug. Dus dan weer bellen.Wel super,en heel braaf van hem zeg.Hoop dat het meevalt,wanneer komen ze precies de Da?
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Leuk...ik doe het wel bij m'n teennagels, ben je inderdaad wel even zoet meeBen ondertussen me nagels aan het french manicuren.wat een werk weer,ben een paar uur mee zoet en niet stoten proberen met mijn laptoppie.Zit buiten drogen ze goed.haahhaha.
. Ga lekker nog wat tv kijken en dan een keer vroeg slapen
.
LIQUITA schreef:Fijn Shenavallie dat jullie hebben genoten van de vakantie.
Je hebt nu vast mijn PB'tje wel gelezen, maar je hebt vast ook begrepen dat het niet meer van toepassing is. Het was al opgelost.
Ik duim voor je dat Maisie vooruit is gegaan. Zag je ook al verbetering met lopen?
. Met het lopen ging het vrij goed, maar in draf is het nog steeds drama. Maar dat moet de VA maar even beoordelen, want volgens mij zie ik nu dingen die ik juist niet wil zien (en die er - duim, duim, duim - niet zijn, maar helaas zag Dennis het ook...)
LIQUITA schreef:Weet je wat ik ga doen, ik duik zo lekker m'n bedje in. Heb het vandaag weer heel druk gehad op mijn werk (hadden wat ziekmeldingen van collega's), moet morgen nog en zit in de laatste loodjes voor mijn vakantie, en die wegen altijd het zwaarst he. Ga lekker nog wat tv kijken en dan een keer vroeg slapen
.
Ik zeg dus welterusten alvast!!! en tot Bokt
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Fijn Shenavallie dat jullie hebben genoten van de vakantie.
Je hebt nu vast mijn PB'tje wel gelezen, maar je hebt vast ook begrepen dat het niet meer van toepassing is. Het was al opgelost.
Ik duim voor je dat Maisie vooruit is gegaan. Zag je ook al verbetering met lopen?
Vanmorgen heb ik alleen met haar gestapt, maar toen ze op het land een paard hoorde hinniken begon ze hevig te steigeren en te bokken! Ik was blij dat ik m'n zweepje bij me had, anders had ik languit over het terrein gesleept geworden... (lekker Nederlands, maar je snapt wat ik bedoel)![]()
Vanavond hebben Dennis en ik haar samen gedaan, want ook ik krijg haar nauwelijks nog de spuitplaats in. Met het lopen ging het vrij goed, maar in draf is het nog steeds drama. Maar dat moet de VA maar even beoordelen, want volgens mij zie ik nu dingen die ik juist niet wil zien (en die er - duim, duim, duim - niet zijn, maar helaas zag Dennis het ook...)
Shenavallie schreef:Citaat:Lars was zijn Playmobil zo kwijt hoor op marktplaats,die had er weer Lego van gekocht.
Dat is goed om te horen, zal hem nu helemaal motiveren!
, sorry Mais....) en een meisje van stal had ze van de week al twee keer gebeten... Natuurlijk mag ze dat niet doen, maar ik begrijp het wel: ze staat nu al ruim 3 weken onafgebroken in dat bezemkastje met niets en niemand in haar buurt... We hebben een andere stal geprobeerd, maar dat ging niet goed (ze rent weer keihard terug naar haar eigen plekje). Ik vind het in- en intriest voor haar en heb met Dennis al het een en ander besproken. Het hangt nog even van de bevindingen van de VA af hoe of wat, maar ik wil haar niet koste wat het kost hier houden. Ze moet ook nog paard kunnen zijn!
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Gaan we nog eens kaartje leggen Shen?Ben zo benieuwd.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben dinsdag vrij! Of moet jij dan werken?