Elja schreef:Iriis_ schreef:Hoe bedoel je? Snap je vraag niet..
Of je in Amsterdam op kamers gaat!
Ghehe nee joh
Hoe kom je daar nou weer bij? Jij wel?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gina2003 schreef:Goedemorgen!
Gister toch ffies gereden, haar beentje was nog wel iets met vocht gevult, maar denk ik kijk wel hoe ze loopt, nou ik weet niet wat ze had, maar ze was echt een bommetje!
We reden met z'n 4en in de bak, volgens mij vliegt gina binnenkort iemand aan,e cht niet leuk meer hoe vuil die pony kan zijn, ze is zo gefrustreerd, een blessure en rust is helemaal niks voor Gina, daar wordt ze echt pissed van, maar ja, ik kan het ook niet helpen.
Alleen maar dribbelen, niet willen stappen, draven ging in een supervaart, maar ze liep wel ruim, sommige stukjes nagevelijk, tot ik het volgende paard weer tegenkwam halverwege de bak, ging dus niet zo super.
Maar heb een filmpje van zondag gezien, en ze kan wel heel dicht naast Bram buiten lopen, die gaan altijd samen buitenrijden, en dat ging echt super.
Als het weer meezit en Gina is wat rustiger, ga ik zondag weer fiies saampjes met Bram naar buiten.
Ik ga weer afsluiten, moet mijn auto krabben zag ik uit het raam.
Stroomd wond vocht naar beneden naar de pezen enzo.Astor schreef:Goede morgen dames!
Ik ben wegens omstandigheden sinds gisteren avond weer in Almere...
Omdat het deze week heel koud wordt heeft de eigenaresse besloten dat we deze week naar huis gingen.
Zondag gaan we dan weer terug! Zal zo foto's plaatsen van mij en Nina!
Astor schreef:Ik heb maar 1 echte stage dag gehad dus dat was wel jammer. En dat was maandag..
En zondag kwamen we aan dus vind het wel een beetje raar om dan gelijk weer naar huis te gaan.
Wij wilden wel blijven en het toch proberen maar ze vond het toch beter om ons naar huis te sturen...

Wat cool!! gaaf beessie Melis!