Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ixie

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 23:16

haaai.
ik ga maar naar bed...
doei!

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 08:18

hahah isabel
hoi
doei :')

zometeen paardrijden, geen zin _O-
maargoed..

ik ga weer :')

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 11:03

Haaii!
Ik heb al gereden :D
Het stoof wel enorm in de bak \/an de pc. Met al die wind zijn mijn ogen nu bollen met een hoop zand en daar bo\/enop een lens. Rotge\/oel.

En de instructrice \/indt dat tams \/acht te dik wordt.. Is ook wel zo, maar mijn deken is stuk en ze zei dat ik dan maar een nieuwe moet kopen en dat doe ik dan ook wel maar het is allemaal zo duur en ik was net aan het sparen voor leren laarzen en ook al een beetje \/oor \/olgend jaar jt weer.. Zo superrot, ik snap het wel \/an mijn ouders want het is allemaal al duur genoeg en ik moet blij genoeg zijn dat ik ponys heb want dat is echt geweldig, maar toch als ik dan kijk naar die andere kinderen \/an de pc.. met hun leren dresuurzadels en allemaal mooie zooi, zo'n meisje riep nog, heee je maakt mijn zadel \/ies, ohnee is toch niet erg morgen heb ik wedstrijd dus mijn moeder gaat hem toch nog poetsen.
Dan kan ik me zo ergeren he, zo \/erwend :P
Maarja, als iemand nog een waterdichte 300 grams winterdeken maat 185 weet hoor ik het graag :P

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 12:15

nou, je kan je pony toch best een wintervacht laten houden? paarden kunnen prima zonder deken.. miss wel een beetje onhandig met rijden met zweten maar verder kan dat toch prima??
ps op bokt staan ook altijd heeeeel veel paardenspullen te koop!

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 12:36

ik zou wel nieuwe deken kopen,
want misschien heb je niet altijd de tijd om je pony lang genoeg uit te stappen, en met zo'n dikke vacht gaat ie erg zweten, dan heeft ie het zo te pakken ;)
und het is gewoon ook lekkerder voor je pony als die niet zo zweet :)

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 13:04

Ja.. En tam haar vacht wordt net niet dik genoeg voor als het echt koud is (warmbloed) dus het zal wel moeten, en ze zweet zowieso al supervies en snel (ja echt net alsof je met mouse op haar hebt gespoten, overal dikke witte schuim dotten)
Maar ik baal er wel weer van, daar gaat mijn geld :P Maarja heb nu wel een deken gevonden van 75 euro, dat is niet zo ontzettend duur, maar daar kun je dan weer een halsstuk van 45 euro bij kopen, en daar zit ik nu over te twijfelen, want dat is misschien wel fijn, we willen de ponys namelijk zo lang mogelijk dag en nacht buiten laten staat..

Wauw mijn v en mijn c doen het nu allebei tegelijk! ik ben helemaal heppie :P

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:17

Remy krijgt ook al behoorlijk wat vacht!
Heb voor haar ook heen deken, maar meot maar even met de eigenaar overleggen omdat ik haar nu best aardig aan het werk zet en ze vaak flink zweet na het rijden..

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:46

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 13:49

je kan warmbloeds prima dag en nacht buiten houden zonder deken hoor met deken hebben ze het vaak nog kouder! Ze kunnen dan namelijk hun haren niet meer zo overeind zetten dat ze er lucht onder krijgen en zich zo kunnen verwarmen. Maar ik vind een deken ook een stuk praktischer hoor, maar t kan ook zonder

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 13:51

Nja, tam staat gewoon heel gauw echt te rillen en te schudden op haar benen van de kou dus ik vind het gewoon fijner :P Mijn haf stond gewoon altijd lekker zonder, die kreeg ook gewoon een lekkere dikke vacht..

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 14:05

mvs schreef:
je kan warmbloeds prima dag en nacht buiten houden zonder deken hoor met deken hebben ze het vaak nog kouder! Ze kunnen dan namelijk hun haren niet meer zo overeind zetten dat ze er lucht onder krijgen en zich zo kunnen verwarmen. Maar ik vind een deken ook een stuk praktischer hoor, maar t kan ook zonder

ja, maar zij had het probleem dat tam te veel wintervacht kreeg, en als je dan zonder deken buitenzet wordt het alleen maar meer ;)
je kan ook scheren, maar dan moet je paard ook deken op, dus maakt ook niet zoveel uit :P

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 16:18

oww okee.. nee dat kan idd soms gebeuren. Licht er ook an hoe de vacht zich heeft ontwikkel in de loop der jaren maar een deken is wle praktisch met rijden enzo.. anders worden ze met die dikke vacht zoo kledder nat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 16:26

Oeeeeh, ik heb echt TE lang niet gereageeerd in dit topic. :P
Ik ga volgende week vrijdag een week naar Italië op uitwisseling! Ik heb er echt ontzettend zin in! :D

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 16:28

waa vet :D

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 16:29

Ik ga in de herfstvakantie ook naar Italie!!!:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 16:31

Ik moet 20 in de bus zitten en dan nog 3 uur met de trein... Dat is wat minder alleen. :D
Klasgenoten zijn leuk maar niet 20 uur lang. xD

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 16:33

haha, ik hoef mijn klasgenoten ook echt niet te zien 20 uur lang :Y)

en dan moet je slapen.... word je wakker met viltstift op je hoofd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 16:35

Zoiets ja. xD En er zijn natuurlijk altijd mensen die niet slapen en alleen maar lawaai maken. Nou, onze dag begint gelijk met museums bezoeken lopen als we na 23 uur aankomen, het is dan namelijk net weer ochtend, en ik word dan toch wel een beeeeeeetje chaggie denk ik. Beetje maar hoor. xD Er was ook al iemand die zei dat hij iemands wenkbrauwen ging afknippen als diegene sliep, dus misschien is het maar beter dat je niet slaapt. :P

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:07

:=

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:09

veerle heb een deken gevonden!
heel toevallig iemand die er één heeft hangen die bij een d-pony werd gebruikt? weet niet of dat goede maat is?

of de wacht afwisselen met je naaste bus genootje, dus eerst vriendin slapen dan jij :P sowieso niet in het gangpad gaan zitten- kunnen ze er makkelijker bij :') maar wel supervet!

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:44

Hm.. Tam is wel vrij grote e-pony eigenlijk.. Maar ze heeft nu der oude deken nog op en dat gaat nog aardig, dus ik wacht gewoon maar af :D

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:47

okee nja anders moet je maar zeggen dan geef ik haar boktnaam wel. Ik ben vandaag vrij!!!!!

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 14:53

beeeter isabel! :))

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 15:48

jaa alleen heb echt bijna niks gedaan, heb ook nog helemaal geen hw af :') gaa nu engels dus maar op wrts invoeren!

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:31

Ik gebruik ook altijd wrts, voor duits en frans dan.. Echt wel handig en een smoes om op de computer te mogen :+