Zit er toch nog wat pit in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pebbs schreef:oh wat jammer sam ! dat jullie gingen stoppen ! maar wel grappig van dat nieuwe paardje !vind ie wel leuk dus !

Heb trouwens nog met die jongen gezoend, die vriend van mij die me leuk vind... 
Als het me lukt.
Pebbs schreef:Ahtnamas schreef:WTF wilde niemand met de springwedstrijd op Rox?
blijkbaar niet ? jij doet toch ook mee morgen ?

Anders had ik hetook niet echt geweten denk ik. 
. Vriendin heeft daarna dus ketting erachter gedaan en in alle rust het paard verder opgezadeld. Melanie_B schreef:Oeh.. die nieuwe klinkt wel leuk zeg!
Jammer dat jullie net gingen stoppen Sam!
Weer heerlijk ochtendje gehad.
Gister avond uit geweest, lag 3 uur in me bed.. en vandaag weer vroeg op.. voel 'm nu wel.Heb trouwens nog met die jongen gezoend, die vriend van mij die me leuk vind...
Vanaaf waarschijnlijk weer uit.. en dan morgen éindelijk eens uitslapen..Als het me lukt.
galop is nu ook veeeel beter, alleen jammer dat ie nu dan weer maanden niet bereden word:SAstor schreef:Mooi dat het gezellig was gisteren avond! Maar wel weer balen dat je vroeg je bed uit moest en dat je hem nu voelt hahaha.
Oelalaaa, maar jij voelt dus ook wel wat voor hem? Maare had hij nou niet een vriendin?

Maar toen het uitging met zijn ex, was ergens in november/december heb ik hun beide gesteunt. En nu zou ik met hem een beetje gaan zeg maar, en dat vond ik een beetje moeilijk, omdat ik het
!