Met dressuur les was ik ook keertje op kartouche gezet maar laura
wou heel graag ruilen dus ging ik op denver
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:Als je op het punt staat om de deur te openen maar met grote twijfels zit omdat je bang bent wat erachter zit, wat doe je dan? Haal je je hand van de klink af en loop je terug? Terug een stukje verleden in of ga je een nieuwe toekomst in? Een nieuw deel van je leven tegemoed? Soms moet je jezelf even over de drempel zetten, even de deur te openen en met vol vertrouwen de nieuwe wereld in te stappen, of die nou rooskleurig is of niet. Maar onthoud, wanneer je over de drempel bent zul je daar ook blijven, kun je niet meer terug en zou je er voor moeten knokken. Mocht je vallen? Ik ben er voor je, ik sta achter je, ik vang je op, maar we gaan niet meer het verleden in..
Kirsten_S schreef:Jaaa dat dressuur komt later, wil je een soepel paardje, dan moet je geduld hebben en niet meteen 'goed' willen rijden. Het is een oud paard en zeker na al dat manegewerk moet je weer vanaf het begin beginnen..

Annie_ schreef:[naam] heb je photofilter ?
Jane_ schreef:Als je op het punt staat om de deur te openen maar met grote twijfels zit omdat je bang bent wat erachter zit, wat doe je dan? Haal je je hand van de klink af en loop je terug? Terug een stukje verleden in of ga je een nieuwe toekomst in? Een nieuw deel van je leven tegemoed? Soms moet je jezelf even over de drempel zetten, even de deur te openen en met vol vertrouwen de nieuwe wereld in te stappen, of die nou rooskleurig is of niet. Maar onthoud, wanneer je over de drempel bent zul je daar ook blijven, kun je niet meer terug en zou je er voor moeten knokken. Mocht je vallen? Ik ben er voor je, ik sta achter je, ik vang je op, maar we gaan niet meer het verleden in..
Annie_ schreef:Hoeso ander voer of bedoel je meer
Kirsten_S schreef:Kartouch is ten eerste veels te oud daarvoor en ten tweede te stijf..
Als ze nou elke dag lekker over de rug word gereden dan kan het zeker nog een actief paardje worden, maar zo niet..
Ze hadden gewoon moeten wachten met een eigen paard, ze kunnen er helemaal nog niet mee om gaan én op rijden..
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Kartouch is ten eerste veels te oud daarvoor en ten tweede te stijf..
Als ze nou elke dag lekker over de rug word gereden dan kan het zeker nog een actief paardje worden, maar zo niet..
Ze hadden gewoon moeten wachten met een eigen paard, ze kunnen er helemaal nog niet mee om gaan én op rijden..
Nouuu. sorry hoor. Maar hoe vaak zie jij hun rijden?!
Want ik was er in het begin ook geen voorstander van. Maar die vrouw boekt iig een helehoop vooruit gang!
Bij haar loopt ze de laastste tijd heel nettjes rond! En of er nou 3 uur per dag allemaal verschillende mensen op rijden, of dat zij haar nu heben?
Ik vind dat je veel te snel oordeeld hoor.. Over het springen ben ik het wel eens, want dat vindi k ook geen slimme zet. Als manege paard sprong ze al niet meer.. dus waarom nu wel. Mar oke. Dat is hun keus.
En als het ECHT slecht was geweest had frans het echt niet laten gebeuren hoor.

Annie_ schreef:Had je geen kieffer of ben ik inde war
Oja je kan natuurlijk ook nog 1 hebbe
maar we willen hem verkopen
Melanie_B schreef:Jane_ schreef:Als je op het punt staat om de deur te openen maar met grote twijfels zit omdat je bang bent wat erachter zit, wat doe je dan? Haal je je hand van de klink af en loop je terug? Terug een stukje verleden in of ga je een nieuwe toekomst in? Een nieuw deel van je leven tegemoed? Soms moet je jezelf even over de drempel zetten, even de deur te openen en met vol vertrouwen de nieuwe wereld in te stappen, of die nou rooskleurig is of niet. Maar onthoud, wanneer je over de drempel bent zul je daar ook blijven, kun je niet meer terug en zou je er voor moeten knokken. Mocht je vallen? Ik ben er voor je, ik sta achter je, ik vang je op, maar we gaan niet meer het verleden in..
Téring....
Emmaa_ schreef:Annie_ schreef:ik had 100 jaar begrepen dat ze niet mer kon ofzo,
omdat ze niet meer wou ..
Nope
Ze is gewoon heel onzeker en omdat ruiters onzeker van haar worden sprong ze niet meer in de manegelessen
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Kartouch is ten eerste veels te oud daarvoor en ten tweede te stijf..
Nouuu. sorry hoor. Maar hoe vaak zie jij hun rijden?!
Want ik was er in het begin ook geen voorstander van. Maar die vrouw boekt iig een helehoop vooruit gang!
Bij haar loopt ze de laastste tijd heel nettjes rond! En of er nou 3 uur per dag allemaal verschillende mensen op rijden, of dat zij haar nu heben?
Ik vind dat je veel te snel oordeeld hoor.. Over het springen ben ik het wel eens, want dat vindi k ook geen slimme zet. Als manege paard sprong ze al niet meer.. dus waarom nu wel. Mar oke. Dat is hun keus.
En als het ECHT slecht was geweest had frans het echt niet laten gebeuren hoor.
geloof mij.. Miss niet de laatste tijd maar zeker veel in het beginEmmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaaa dat dressuur komt later, wil je een soepel paardje, dan moet je geduld hebben en niet meteen 'goed' willen rijden. Het is een oud paard en zeker na al dat manegewerk moet je weer vanaf het begin beginnen..
Zeker weten
Ik zou ook een beter passend zadel voor haar kopen
Maar ik ga even naar beneden![]()
Iriis_ schreef:Hoe weet je dat zo zeker? Want volgens mij vind ze het gewoon niet leuk hoor..
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:Had je geen kieffer of ben ik inde war
Oja je kan natuurlijk ook nog 1 hebbe
Dat is een harry's horse.![]()
Die hebben wij ook!maar we willen hem verkopen

Kirsten_S schreef:Annie_ schreef:Hoeso ander voer of bedoel je meer
Jaa ik weet niet precies welk voer, dat moet je laten adviseren . maar gewoon speciaal voer voor haar. Zodat der vacht erook beter uit gaat zien en ze wat 'voller' word.
Emmaa_ schreef:Agree
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat ze niet klaar zijn voor een eigen paard
Vooruit gang boeken doen ze wel, maar te bedenken dat ze eerst een jong paardje wouden kopen