Cross je mee? RC Het Fjordenpaard Deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 20:20

wat een gezellige drukte hier(nouja ik ben bijna n uur te laat maar ach) beterschap nanda!!

Whahahaha britt en m daarna weggooiend zeker :P Gek ;)

oeoeoh heb morgen wedstrijd op paardje waar ik bijna nooit op rij..
*ja ik hoor jullie denken waarom ga je daar dan wedstrijd op rijden...
Dat zel ik ff uitleggen... Vorig jaar ofzo reed ik bijna elke week op dat paard, maar toen was ie nog echt fijn te rijden en werd ie gehuurd voor 3dagen in de week, dus toen reden er nog niet zo veel verschillende mensen op als tegenwoordig... dus hijs helemaal stroef enzo, toen hadden we dus een DIP (Maar voor wedstrijden is ie wel best geschikt.. ik vind m gewoon in de gewone les dus niet zo leuk, maar n proef gaat meestal wel :) ), dus toen ging ik op n ander knollie... en dat ging eigenlijk super, daar rij ik nu ook bijna elke week op..

*waarom rij je daar dan geen wedstrijd op??
Ook hier heb ik een antwoord op: Omdat ie dan knetter gestoord word en niet meer wil lopen en heel irritant gaat worden... Hij heeft al n hele irri periode gehad, daar is ie nu wel weer uit, maar n proef dr op is dan niet zo heel verstandig. Bovendien moet ik me hele proef doorzitten (F11 van de FNRS) en dan komt ie helemaaaaal zo terug in tempo, dus dat werkt gewoon niet...

Dus ik ging gister op die knollie waarop ik ook me proef moet doen rijden, en t ging opzich wel ok... kon beter en aan t eind werd ie heel druk enzo, maar slechte generale is goeie finale toch :P

Dusss ik hoop maar dat t goed gaat, wil nou toch wel weer eens een punt rijden!! :o

JustSmile

Re: Cross je mee? RC Het Fjordenpaard Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 20:21

sorry voor de lap tekst (A)

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 20:43

HAHA succes :D hele uitleg ;) haha maar het klinkt best logisch hoor ;)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 20:50

Dank je wel!!

Oh hihi toch wel n beetje dus, das mooi :P

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 20:53

haha jaa t blijft lastig met manegepaarden en proefjes hoe braaf in de les hoe lastig ze met wedstrijden kunnen doen! en sommige juist andersom :P haha paarden!!!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 21:16

collendoorn schreef:
miejmoon schreef:
Mocht je dan meteen naar huis? Ik heb soortgelijke operatie gehad, en moest ik toch wel een nachtje blijven. Bij mij deden ze al me gehoorbeentjes vervangen met kraakbeen en titanium. En me trommelvlies dichtmaken. Die operatie hebben ze 3keer gedaan(1x helemaal sloeg niet aan en toen hebben ze hem gesplitst.)

Hoe is het verder, had jij ook zo'n mooie tulband toen je uit de ok kwam?

Nee ben gister geholpen! moest idd een nachtje blijven!
bij mij hebben ze het schoongemaakt! en dan 1 botje vervangen! En al het huidweefsel weggehaald! Dat zal echt overal zelfs bij mn hersenstam! En mijn binnengehoor! Dus het was nog maar de vraag of het goed was gegaan! maar ik hoor nog :D haha
Ik weet eigenlijk niet of ze mn trommelvlies hebben dichtgemaakt! Ze zullen er wel iets mee hebben gedaan want hij was helemaal terug getrokken waardoor die botjes kapot gingen!!
jaa had een prachtige tulband haha afschuwelijk! echt geen gezicht ;) en nu een heel blauw gloeiend oor! Met prachtige hechtingen!
zoiezo moeten ze het na een jaar nog een keer doen als ik het goed begrepen heb! omdat het huidweefsel gewoon weer kan aangroeien!

heb er wel last van maar had het erger verwacht! was toenet ff lekker wezen slapen! Want dat merk je wel hoor!! maar heb gelukkig geen last van me evenwicht!! En daar was ik het bangste voor!!

Heb jij wel is gehad dat er alarmpoortjes afgingen?? :P En hoelang heb jij geen paard gereden daarna??

Waar hebben ze het sneetje gemaakt in je oor? Erachter of aan de bovenkant van je oorschelp zegmaar. Bij mij boven in.
Ik was wel behoorlijk misselijk na de eerste keer maar de andere 2 keren nergens last van gehad.
Heb toen steeds 2/3 maanden niet morgen rijden en zeker 1.5 maand niet bij de paarden in de buurt mogen komen :(
Moest ook echt opbouwen. Eerst een wek alleen stappen, toen ook draven, nog later weer galoperen en na een jaar weer springen.
Hoe zit dat bij jou?

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 22:42

eerst was het 6 weken en toen 2 weken niet sporten!! tenminse ik snap het eigenlijk nog niet haha! mag geen knal voor me kop krijgen ;) en er dan niet afvallen haha!!

ze hebben de achterkant van me oor open gehaald zeg maar!! waar ze ook snijden als je je oren recht laat zetten!

maar ik ga toch echt wel naar de paarden haha!!
Maar deed het bij jou zeer als ze dat gaasje/tampon uit je oor halen? Me hele haar zit vol wondvocht! me mama had een invlecht gemaakt! maar die is kneppel hard nu!! en goed wassen kan het niet ivm die hechtingen!! en me oor mag absoluut niet nat worden!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 23:52

Ik ging dan in bad zitten, met een plastic bekertje en waste me moeder me haar. Dat gaasje eruit voelde een beetje raar maar niet pijnlijk. Me zus is verzorgende dus die deed mijn pleister verschonen dat ik er wel een beetje fris uit zag.
Ik was ook echt zo weer bij de paarden, maar mocht absoluut geen kopstoot ofzo krijgen.

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 11:10

miejmoon schreef:
Ik ging dan in bad zitten, met een plastic bekertje en waste me moeder me haar. Dat gaasje eruit voelde een beetje raar maar niet pijnlijk. Me zus is verzorgende dus die deed mijn pleister verschonen dat ik er wel een beetje fris uit zag.
Ik was ook echt zo weer bij de paarden, maar mocht absoluut geen kopstoot ofzo krijgen.

jaa denk dat ik het ook maar zo ga doen!!
Denk dat ik van de week ook maar even langsga bij de paardjes! Maar idd goed oppassen ;) haha !
Is wel smerig trouwens dat bloed en wondvocht!! Maarja het zal er toch uit moeten!!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 12:52

Je voelt je vies dan he.
Ik was na turkije geweest de eerste keer was dat had daar vlechtjes laten maken. Een paar dagen later werd ik dus geopereerd en hadden bewust de vlechtjes ingelaten zodat de artsen er goed bij konden. Hadden ze gewoon 3 vlechtjes weggeknipt :(. Maar dus gewoon bekertje op je oor houden, en je hulp ook alles met een bekertje laten doen. Dan kan er weinig nat worden volgens mij!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 13:25

he gadsie. klinkt eng!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 13:54

miejmoon schreef:
Je voelt je vies dan he.
Ik was na turkije geweest de eerste keer was dat had daar vlechtjes laten maken. Een paar dagen later werd ik dus geopereerd en hadden bewust de vlechtjes ingelaten zodat de artsen er goed bij konden. Hadden ze gewoon 3 vlechtjes weggeknipt :(. Maar dus gewoon bekertje op je oor houden, en je hulp ook alles met een bekertje laten doen. Dan kan er weinig nat worden volgens mij!

DAT meen je niet!! nou niet normaal _-:( ik was woest geweest! zomaar 3 vlechtjes weg knippen! Ik had heel slim me mama een invlecht laten maken, denk dan zit er geen haar in de weg!! Die hele vlecht kei hard haha dus was ook niet echt een succes! Net even me haren geprobeerd te wassen! Eigenlijk 1 kant maarja het voelt in ieder geval ff frisser! bekertje is idd een slim idee :D

het is net een ritssluiting achter me oor! dat is pas een eng gezicht haha ;)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 13:59

Haha, ja ik had het dus waar de bovenkant van je oor aan je hoofd vast zit. Een stel leuke paarse draadjes :P. Heb je dan nu de kant waar je "goede"oor zit gewassen?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:00

ik word zoooo moe van somige mensen.. :\
die weten alllleees beter.

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:03

miejmoon schreef:
Haha, ja ik had het dus waar de bovenkant van je oor aan je hoofd vast zit. Een stel leuke paarse draadjes :P. Heb je dan nu de kant waar je "goede"oor zit gewassen?

jaa!! ook met een watje in ;) want daar zit weer een buisje in! haha

Wat is d'r allemaal aan de hand britt?!?!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:10

ja op bokt, maar ik kan t niet typen want ze leest berichten na _O-

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:15

Ik moet ook nog een nieuwe broek voor de zomer, even doorsparen :P

Nanda: beterschap! klinkt niet erg fijn allemaal :P ..

Britt: Irritant dat soort mensen!!
En zielig dat ze je berichten na gaan lezen :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:18

idd

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:21

vind het wel jammer dat je moet stagelopen!!
maaaaar, we gaan snel een date maken!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 14:52

wat triest, britt!

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 15:58

zo hele teksten hier zo.... @ nan... had je nog iets van nick gekregen van mij????

ik ga nu snel naar me werk heb slaapdienst

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 16:04

Nan echt k u t. :(:) Beterschap! :*

Succes Marlous met je wedstrijd!

Martien gaat 't al beter met je been?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 16:07

idd martien hoe gaat het met je been ?

marissieee

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 16:13

britttieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 16:17

Helluuu
alles goed?
ga
je
nog
een
2e
week
kamp
of
niet?