Whahahaha britt en m daarna weggooiend zeker

oeoeoh heb morgen wedstrijd op paardje waar ik bijna nooit op rij..
*ja ik hoor jullie denken waarom ga je daar dan wedstrijd op rijden...
Dat zel ik ff uitleggen... Vorig jaar ofzo reed ik bijna elke week op dat paard, maar toen was ie nog echt fijn te rijden en werd ie gehuurd voor 3dagen in de week, dus toen reden er nog niet zo veel verschillende mensen op als tegenwoordig... dus hijs helemaal stroef enzo, toen hadden we dus een DIP (Maar voor wedstrijden is ie wel best geschikt.. ik vind m gewoon in de gewone les dus niet zo leuk, maar n proef gaat meestal wel

*waarom rij je daar dan geen wedstrijd op??
Ook hier heb ik een antwoord op: Omdat ie dan knetter gestoord word en niet meer wil lopen en heel irritant gaat worden... Hij heeft al n hele irri periode gehad, daar is ie nu wel weer uit, maar n proef dr op is dan niet zo heel verstandig. Bovendien moet ik me hele proef doorzitten (F11 van de FNRS) en dan komt ie helemaaaaal zo terug in tempo, dus dat werkt gewoon niet...
Dus ik ging gister op die knollie waarop ik ook me proef moet doen rijden, en t ging opzich wel ok... kon beter en aan t eind werd ie heel druk enzo, maar slechte generale is goeie finale toch

Dusss ik hoop maar dat t goed gaat, wil nou toch wel weer eens een punt rijden!!