Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zelfs toen er een of ander wijf haar hond niet onder controle kon houden... die kwam achter ons aan, gelukkig draaide Ro snel om met Riantha en ging hij achter die hond aan... was wel lachen en zo bleef Thorben ook rustig... toppaard!!!
)
)
Dus ik ben er weer eentje rijker!!
Maar goedd... ik ga dus voor gratisjjj naar de bios nu.. Daarna PROBEREN te slapen
vind het knap als het gaat lukken nog voor 4 uur
hahaha lieziej schreef:Fjorden zijn gewoon KOELLLLLLLLL Linda, dusja, goede keuze
eneh, super Linda dat Thorben zo braaf was! en elise wat heb je voor nieuw dekje?
ik was ook al bang dat ik geen dekjes meer mocht kopen dus nu kan ik toch weer een dekje kopen de NIEUWE scapa rose/grijsssss die wil ik die is écht the bom!
haha Nathaliia schreef:Ik zal je steunen morgen Liz!haha
en als het goed is, is die ook nog steeds in bezit van de fokker, misschien moet ik toch maar eens de moed verzamelen om ze te bellen
lizzy_x schreef:IK BEN ZO ONDZETTEND ZENUWACHTIG!!!
Maar heb er wel zin in, ik had bruin junior mooi gevlochten, gewassen, genipt en geborsteld. maar hij is uiteraard weer lekker gaan rollen in zijn stal
linda2008 schreef:zelfs toen er een of ander wijf haar hond niet onder controle kon houden... die kwam achter ons aan
Dat exemplaar had ik een week geleden achter me aan. Erg irritant die honden die achter je aan komen en niet luisteren.
, ze ging geloof ik meteen van de wei naar het ziekenhuis