Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

essiedepessie

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:02

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:03

ooooiii een roze...die wil ik!
@Beau: heb nog niet gekeken hoor, was een beetje aan het rondsuffen op internet naar leuke autootjes die ik kan betalen (en dat zijn er niet veel), kaatjes enzo! of een smart zoals Es...maar dat durf ik niet...woeiiii ik weg ;-)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:06

Marjo, ga er maar eens mee rijden....

Hij is echt niet zo windy!

Afbeelding

Ik weet nog een hele leuke te koop die precies op de mijne lijkt, met 38000 op de teller

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:18

Haha die Montego Bay heb ik idd ook nog voor gekeken, maar vond em toch echt iets te heftig zo roze _O- Vitara's zijn ook leuke auto's, volgens mij niet zo duur ook als ze occasion zijn toch?

Heb je een Smart gekocht Esther?! Tof joh! Is het die op de foto? Wanneer ga je ermee rijden?

Marjolijn: Autotrack is een heel handige site is als je op zoek bent naar een auto, je kan een budget en limiet aan kilometers enzo invoeren. Maar aan de andere kant is een dagje rondkijken bij Bovag dealers ook erg leuk. Toen ik mijn rijbewijs net had ging ik ook rondkijken op internet maar kon niet echt iets vinden. Toen gingen we in Westpoort meerdere garages langs en ineens was ik verliefd op een zwarte Jimny :D Vaak krijg je toch een andere indruk als je de auto's in het echt ziet!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:20

Die op de foto is van mij! Hij staat al voor de deur, zal em vandaag wel meenemen naar stal!

Heb em ook via marktplaats gevonden!

Ik wilde een auto die 1 op 22 rijd en niks kost aan wegenbelasting, en dat is gelukt! haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:29

Cool Es! Wil em natuurlijk wel even goed bekijken vanavond 8-)
Ja ze kosten echt bijna niks in gebruik en onderhoud. Heerlijk hoor! :)) Gefeliciteerd in ieder geval!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:32

thnx! ben ook heppie mee!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:33

zo zo het lijkt hier nu op een autosite ipv een paardensite...ach ja allemaal paardekracht ;-)

JA es het is idd wel goedkoop een smartje. Ivo is zich ook al in mijn autowens aan het duiken...ik wil in elk geval een occassion, daar stoppen mijn centjes namelijk. autotrack had ik gevonden, super site zeg. maar denk idd dat ik maar eens een weekendje ga rondkijken bij dealers. maar ik heb geen haast. wil binnen nu en half jaartje wat kopen.

weet iemand goede site voor cowboy magic? ga maar even nieuwe bestellen snik, nu de onze foetsie is!!

x

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:35

foetsie? hoe kan da?

arthur? of westernshowtack.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:41

Hoe kan dat toch? :? Marjon had het laatst ook al. Ze was 5 minuten weg van de poetsplaats en toen was haar CM ook al weg... Weet je zeker dat hiet niet even ergens anders is neergezet? :)

Rhea heeft trouwens wel de site voor die Cowboy Magic.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:42

Ja maar die is even duur als arthur... maakt geen verschil...

Wie steelt er cowboymagic?

SUper irritant.... ik hou er niet van als je steeds bovenop je spullen moet zitten...

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:47

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:51

we hebben eigenlijk al overal gezocht maar no luck! ook al kast op de kop gezet en ook geen succes!!
wel balen, hadden ook grote fles....ik zal rhea wel even vragen voor website

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:17

essiedepessie schreef:
Leuk, paarden zadelmak maken.

http://www.horses.nl/fotos/bekijken/1777

Wat moet dit nou voorstellen :oo Damn sommige mensen denken gewoon echt niet na. Vind je het gek dat die paarden helemaal knetter zijn zodra er ook maar iets gebeurd? Hij zat ook al met lekker korte teugels, handig om al meteen zo aan het bit te zitten :roll:

Nou dat is inderdaad niet leuk als er daadwerkelijk iemand is die andermans spullen meelift. Maar 9 van de 10 keer is het gewoon verplaatst en vind je het over een paar weken weer terug :=

Oh Marjolijn, mannen en auto's kopen daar kan je je beter buiten houden geloof ik :+

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:25

Beau, die man heeft al duizenden paarden zadelmak gemaakt... dit is gewoon hoe een jong kwpn hengst reageert als je op zijn rug wil gaan zitten.

geen kluistertjes hè

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:30

Ik vind het knap zoals hij die bokken uit kan zitten, echt waar, hij lijkt wel vastgeplakt.

Gefeliciteerd met je auto Esther, en ik hoop voor je dat hij het heel lang blijft doen (zonder trubbels)
Ik ga straks even kijken of die van mij wil starten :D, en dan naar stal.
Wie weet zie ik je daar straks wel?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:30

wat is een kluistertje...
en ach ja ik denk ook dat ik hem ergens heb neergezet, nu maar hopen dat iemand toevallig een flesje heeft gevonden!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:32

kluisters doe je om de voorbenen van het jonge paard zodat hij niet kan weglopen, of bokken of gek doen...

Met enige uitzonderingen van lenige paarden dan.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:41

Het aanleren van het dragen van kluisters gaat verder dan alleen maar het inrijden. Paarden leren zo om niet te knokken als ze een keer met een been vast komen te zitten. Dat kan paardenlevens redden. Het hoort in mijn ogen dan ook bij de basisopvoeding van elk paard, en niet alleen bij een merrie omdat er misschien een keer natuurlijk gedekt gaat worden. Mits het toepassen ervan goed wordt voorbereid, kan het heel waardevol zijn.

[OPG] Wat is kluisteren?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:54

:wave:

Heb roze springschoenen in maatje Cob, zijn ze te groot voor Stace. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:48

essiedepessie schreef:
[***], die man heeft al duizenden paarden zadelmak gemaakt... dit is gewoon hoe een jong kwpn hengst reageert als je op zijn rug wil gaan zitten.

Hmm daar ben ik het niet helemaal mee eens := Ik zou het hem niet nadoen en vind het knap dat hij blijft zitten maar moet zeggen dat ik kwpn'ers rustiger heb zien reageren als je er een beetje tijd en aandacht aan besteed ;)

Oooh had Stace bijna mooie roze springschoenen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:50

Hmm ik denk dat een goede voorbereiding een minder heftige reactie oplevert. Maar ik denk ook wel dat elk paard een andere reactie geeft. Ik vind 'm wel erg hoog bokken.

Stace krijgt wel mooie roze springschoenen, ik bestel ze nu een maatje kleiner, ik had ze al even liggen dus ik kan niet meer ruilen, maarja.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:52

mensjes, ik ga naar huis! tot morgen op stal!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:32

Mar, even over die cowboy magic. Op deze site is het niet zo duur: http://www.uhg-shop.nl/?PageID=1&CatID=1&PageNr=1. Vervelend hoor dat je blijkbaar niet even je spullen onbeheerd achter kunt laten. Maarja, dat wordt dus voortaan goed op onze spullen passen. Ik heb mijn fles ook maar even in de kast gelegd en niet meer in de zak aan Beer zijn boxdeur. Je weet het nooit!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 08:57

Ik heb mijn CM meestal in m'n poetskist die ik overal laat slingeren als ik op stal ben. := Daar ga ik ook wat beter op letten. _O-

Ik wil dat m'n nieuwe roze zooi snel binnenkomt. _O-