Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerst wilde Dora ook niet door het parkje.. Maar ehm, psst.. klein geheimpje.. Snoepjes doen ook wel wonderen hoor
Al blijft het wel ietwat apart dat ik d'r daar ook gewoon neer kan zetten en dr kan laten staan, en dat merrie zoiets heeft van 'oh. okee. wat jij wil' 
Als ik zover ben plaats ik ook wel een foto van Kiki in een bushokje
haha
Moest Cam ook nog doen, dus wilde het een beetje kort houden. Had eigenlijk de avond vrij staan, maar vanochtend afgesproken voor die crosstrainer, dus had een ietsiepietsie beetje 'haast' om op tijd van stal weg te komen.
Hoewel ik de smaak nu goed te pakken heb, dus denk dat ze pech heeft en gewoon weer flink aan de bak moet
.
Het klinkt ver weg, maar een goede basis kan nooit geen kwaad denk ik!
Haha, dan lijkt het me erg leuk om mee te wandelen met Eefje *Wel eerst even een hoofdstel op maat hebben natuurlijk*
haha Afgelopen jaar heb ik in het magazijn van de Albert bezorgservice gewerkt. Heel de dag boodschappen doen voor de mensen thuis dus
Maar daar ben je dus heel de dag door een magazijn heen aan het rennen, klimmen en kruipen met een kar van 250 kg achter je aan. Heeeel goed voor je conditie
En nu werk ik op de OK ennehhh.. tja... daar beweeg je toch een stukkie minder
Na de kerstvakantie dan, want heb het voor nu wel weer eventjes gehad.
.
,
] Daarna naar stal en de 'wilde' maar ondeugende Steefje temmen
En afgelopen zomer ook vaak zat in de regen naar het Bergse Bos. Gelukkig hebben ze daar een regenpak voor uitgevonden. Hoewel die met dat extreme weer toch niet zo waterdicht was als ik had gehoopt
Maar zoals je begrijpt
Ik ben niet bang voor een druppeltje regen, maar nu ik een binnenbak ter beschikking heb ga ik met prutweer wel daarin rijden
haha
Het vergt alleen heel veel tijd, geduld en vertrouwen 
hoe vaak k wel niet door de regen heb gewandeld met Dora.. Maar paarden drogen zichzelf en thuis hebben we een verwarming en een stel handdoeken / dekens

moet nog even mailen of dat ze ook bijpassende leadropes maken dus dat ga ik maar gelijk even doen
Per ongeluk ook nog een stuk verkeer meegepakt, maar ging nog best goed. Enkel een graafmachine en een massive trekker+aanhanger was ff 'spannend'. Had bij de graafmachine geen plek om veilig te gaan staan, dus ben terug gelopen naar de 1e oprijlaan die ik tegen kwam
Met de trekker meer geluk, want die kwam ik precies tegen bij een woning met een grote parking, dus kon mooi blijven zitten 
Hoorde van de vorige bewoner dat dat gewoon mocht, dus met behulp van een beetje olie hem eruit gewrikt en nu kan Kiki dus lekker naar buiten turen!

en dan een bijpassend kleurende leadrope eraan
van het voorjaar indianenverf op pony d'r reet en dan kan ik een hele onoriginele indianenshoot van d'r doen :d
Zo had ik het nog niet bekeken. Zijn die dingen erg duur? En waar kan je ze vinden?
Misschien leuk om eens uit te proberen. als het geen godsvermogen kost 
Eh je kan ze los kopen en in een set bestellen
bij horsecharms.eu
maar volgens mij zijn de peeskappen van eskadron al net zo duur dus ik zie het maar zo.. de een koopt peeskappen van eskadron.. en ik wil alle horsebeads setjes voor dora 
je kan ook je eigen set samen stellen
.