stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 19:05

Goed bezig Andrea! :D

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 20:38

Olympia schreef:
Priszz schreef:
Hahaha =). Where is mevrouw.

Mevrouw, Wally.

hier. Hoezo?

Ik miste je gewoon, haha =),

Halloow Mevrouw

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 20:39

Dag andere mevrouw :)

Op zaterdag moet ik altijd werken werken werken werken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 20:59

Hahaha Andrea.. gewoon oefenen :D Eerst wilde Dora ook niet door het parkje.. Maar ehm, psst.. klein geheimpje.. Snoepjes doen ook wel wonderen hoor :+ Al blijft het wel ietwat apart dat ik d'r daar ook gewoon neer kan zetten en dr kan laten staan, en dat merrie zoiets heeft van 'oh. okee. wat jij wil' :')

Fijn dat het rijden zo lekker ging! Nog droog gehouden dat je lekker naar buiten kon of toch maar binnen gebleven? :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 21:32

Ze is al van ver gekomen, dus wie weet wat de toekomst ons brengt! Eerst vond ze wandelaars en fietsers al eng. Nu alleen nog groot verkeer :) Als ik zover ben plaats ik ook wel een foto van Kiki in een bushokje :D haha

Het is wel droog gebleven, maar ben lekker de binnenbak ingedoken :) Moest Cam ook nog doen, dus wilde het een beetje kort houden. Had eigenlijk de avond vrij staan, maar vanochtend afgesproken voor die crosstrainer, dus had een ietsiepietsie beetje 'haast' om op tijd van stal weg te komen.

Morgenmiddag ben ik lekker vrij na mn toets, dus wie weet dat ik dan nog naar buiten ga als het mooi weer is :) Hoewel ik de smaak nu goed te pakken heb, dus denk dat ze pech heeft en gewoon weer flink aan de bak moet ~~}>

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 00:12

hahaha, ik ben nu pas onderweg naar m'n ma =).

Tot morgen!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 09:23

Damnn! Ga ik vanochtend op de weegschaal staan om straks bij te kunnen houden hoe mn trainingsregime aanslaat... ben ik gewoon 4 kg aangekomen sinds ik van job geswitched ben :\

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 09:54

AndreaB schreef:
Damnn! Ga ik vanochtend op de weegschaal staan om straks bij te kunnen houden hoe mn trainingsregime aanslaat... ben ik gewoon 4 kg aangekomen sinds ik van job geswitched ben :\

ik zeg "weegschaal de deur uit' {:)-:(

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 09:56

Wat voor werk deed je eerst?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 09:57

Olympia schreef:
Wat voor werk deed je eerst?

en wat doe je nu?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 09:57

straks weer poging om te mennen
ben benieuwd of ik het nu langer dan 15 minuten kan volhouden

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 10:42

Vast wel! Moet makkelijk lukken toch Flurk ?

Ik duim er iniedegeval voor! =)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:05

Ik denk dat ik één leuk doel heb om naar toe te werken met Eefje =), mits het mogelijk is natuurlijk :).
Ik kan het wel in me hoofd hebben maar poownie moet er ook nog mee akkoord gaan. Haar ras is natuurlijk fijn aangelegd hierin, dus dat is wel weer een voordeeltje. Ik denk dat ik met der in de Endurance sport wil gaan =), ik heb het zelf altijd al heel erg leuk gevonden en hopelijk gaat Eefje het ook leuk vinden! Dat betekend dus, lekker veel gaan wandelen en conditie opbouwen en aan alles laten wennen wat mogelijk is! Dus ook lekker buiten wandelen uiteindelijk! We hebben nog anderhalf jaar want de minimum leeftijd is 4 jaar =). Dus dan kan ze lekker door groeien op der gemakje en alles leren wat nodig is :') Het klinkt ver weg, maar een goede basis kan nooit geen kwaad denk ik!

Dus, als er ooit mensen een stapritje gaan maken en die willen een aanhangsel meenemen :o Haha, dan lijkt het me erg leuk om mee te wandelen met Eefje *Wel eerst even een hoofdstel op maat hebben natuurlijk*

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:01

Nee hoor, de weegschaal mag blijven, want vanaf nu komt hij alleen nog maar met positieve berichten O:) haha Afgelopen jaar heb ik in het magazijn van de Albert bezorgservice gewerkt. Heel de dag boodschappen doen voor de mensen thuis dus :P Maar daar ben je dus heel de dag door een magazijn heen aan het rennen, klimmen en kruipen met een kar van 250 kg achter je aan. Heeeel goed voor je conditie :D En nu werk ik op de OK ennehhh.. tja... daar beweeg je toch een stukkie minder :P

Toets vanochtend gehad en wat ik er nou van moet vinden... geen idee!! Ik zie vanzelf de uitslag wel verschijnen en in de tussentijd maar leren voor de herkansing denk ik := Na de kerstvakantie dan, want heb het voor nu wel weer eventjes gehad.

Pris, ik ga regelmatig naar buiten voor een stapritje, dus je mag best eens mee hoor. Maar alleen wel met schappelijk weer en een goed gemutste knol {:)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:24

Hahaha, is goed! =)

Lijkt me leuk om te doen! Ik ga binnenkort haar hoofdstelletjes nog is na, hier en daar extra gaatjes maken om het op maat te krijgen =). Het is de bedoeling dat ze ooit als een hondje achter me aan hobbelt dat nergens van schrikt, maar dat zal een goede training vragen :).

Hahah, goed weer lijkt me wel handig want in de regen buiten wandelen is niet zo heel leuk.. Dat heb ik één keer gehad en ik kan je vertellen dat het heel koud is.. :P,

Oef, zo eerst naar de ortho toe [Ga het maar nog is een keer vragen wanneer me beugel er nou uit mag.. :o] Daarna naar stal en de 'wilde' maar ondeugende Steefje temmen :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:39

Ik heb vorige winter een buitenrit van Aad Maat naar de Broekpolder gemaakt met door alle hagelbuien heen := En afgelopen zomer ook vaak zat in de regen naar het Bergse Bos. Gelukkig hebben ze daar een regenpak voor uitgevonden. Hoewel die met dat extreme weer toch niet zo waterdicht was als ik had gehoopt :o Maar zoals je begrijpt :Y) Ik ben niet bang voor een druppeltje regen, maar nu ik een binnenbak ter beschikking heb ga ik met prutweer wel daarin rijden :P haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:29

Afhankelijk van hoe snel ze dingen oppikt kan ze snel zat achter je aanlopen als een mak hondje hoor pris :) Het vergt alleen heel veel tijd, geduld en vertrouwen :)

En inderdaad.. paar druppels ga je niet dood aan :+ hoe vaak k wel niet door de regen heb gewandeld met Dora.. Maar paarden drogen zichzelf en thuis hebben we een verwarming en een stel handdoeken / dekens :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:30

K heb nu de luxe van 2 binnenbakken maar ik maak er amper gebruik van haha :p Dus zal em ook niet missen op de nieuwe stal :)

Deze week even flink doorwerken, dan ga ik volgende week misschien wel m'n rythmbeads set bestellen *\o/* moet nog even mailen of dat ze ook bijpassende leadropes maken dus dat ga ik maar gelijk even doen :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:28

Lekker buitenritje met het paardje gemaakt :) Per ongeluk ook nog een stuk verkeer meegepakt, maar ging nog best goed. Enkel een graafmachine en een massive trekker+aanhanger was ff 'spannend'. Had bij de graafmachine geen plek om veilig te gaan staan, dus ben terug gelopen naar de 1e oprijlaan die ik tegen kwam := Met de trekker meer geluk, want die kwam ik precies tegen bij een woning met een grote parking, dus kon mooi blijven zitten :D

Op stal ook even Kick dr bovenluik eruit gewerkt :D Hoorde van de vorige bewoner dat dat gewoon mocht, dus met behulp van een beetje olie hem eruit gewrikt en nu kan Kiki dus lekker naar buiten turen!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:29

Waar kan je rhytmbeads voor gebruiken? Dat zijn toch alleen kraaltjes voor om de hals? :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:40

Fijn dat je buitenritje zo lekker ging :)

Tja of het ergens nut voor heeft, dat verschilt denk ik maar net.. Sommige paarden gaan bijvoorbeeld op de maat van muziek lopen en blijven zo in een regelmatig ritme en sommige paarden hebben dat ook met rythmbeads :)

Ik vind het gewoon leuk omdat ik dan een setje kan kopen; touwhalster met kralen erin verwerkt, manenclips, en een rythmbead voor om d'r hals :) en dan een bijpassend kleurende leadrope eraan :) van het voorjaar indianenverf op pony d'r reet en dan kan ik een hele onoriginele indianenshoot van d'r doen :d

edit: rythmbeads is dus een soort halsketting voor je paard van kralen, hangertjes en wat belletjes :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:49

Zo klinkt het inderdaad nog best handig! Is het niet voor je paard om een ritme vast te houden, dan is het voor jezelf wel handig om verschillen te horen :) Zo had ik het nog niet bekeken. Zijn die dingen erg duur? En waar kan je ze vinden? :P Misschien leuk om eens uit te proberen. als het geen godsvermogen kost :P

Voor fotoshoot is het inderdaad ook wel een leuk idee! Ben benieuwd naar hoe je setje er dan straks uit komt te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:55

Haha :) Eh je kan ze los kopen en in een set bestellen :) bij horsecharms.eu :)

Volgens mij is een hele set rond de 50 euro ofzo.. Je moet ze niet allemaal willen dan wordt het prijzig :+ maar volgens mij zijn de peeskappen van eskadron al net zo duur dus ik zie het maar zo.. de een koopt peeskappen van eskadron.. en ik wil alle horsebeads setjes voor dora :+

Nu zijn er wel meerdere mensen die ze aanbieden.. maar vind het prettig dat je ze daar in complete set kan kopen :) je kan ook je eigen set samen stellen :D

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:42

Haha, maar ik wil het der niet aandoen om de eerste keer in een stortbui te gaan wandelen :').

Haha, ik wacht zeker op de foto's dan Chell! Dus, kom maar op! =)!
Vergeet geen geverfd handje op der schouder heah! :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:52

Woepsssz! Wat is mijn conditie slecht zeg := Vorig jaar stond ik nog met gemak een uur op de crosstrainer en nu heb ik het nog net tot 16 minuten weten te rekken :oo Damnnnn! Ik schaam me haha