Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lavandula schreef:nee hoor

zometeen ga ik alles verkeerd doen ofzo...Lavandula schreef:pff mensen tis écht heel erg...
Heb morgen voor het eerst in 6!!!! jaar weer mn eerste rijles!!!
hihi en ben best zenuwachtigzometeen ga ik alles verkeerd doen ofzo...
Edit: Een uur!!!! ik ben dood achteraf ben ik bang hihi
Ik sneak wel even naar binnen als je niet kijkt, hihi
Maar dat zal het laatste kwartiertje zijn.. vind je niet erg toch?
Mendi schreef:Ach joh, er kijkt toch niemandIk sneak wel even naar binnen als je niet kijkt, hihi
Maar dat zal het laatste kwartiertje zijn.. vind je niet erg toch?
hihi nee is goed hoor
Gezellig Lavandula schreef:Oeh Oeh Oeh!!! Mensen!!! nog maar 122 pagina's en dan mogen we een nieuw topic openen!!!
Lavandula schreef:Heb nog meer foto's gekregen hoor, maar dacht laat ik er maar eentje hier plaatsen
En ook niet-wennekers mensen kunnen ook gewoon komen naar de meeting!! Schimm,Manic,Tinky,Bonte,Blackje en uhm..?
Is een grote neutrale plaats die iederen vast weet te vinden!!
Goed plan!!

Mendi schreef:Lavandula schreef:Oeh Oeh Oeh!!! Mensen!!! nog maar 122 pagina's en dan mogen we een nieuw topic openen!!!
Dat is uhhh... nog een week of 3 schat ik zo!
Moeten we al een nieuwe titel bedenken?
Lavandula schreef:jaaah hihi
uhm *denkdenk*
*Besloten* topic voor MLSMLBTB enz
Lavandula schreef:Stoere foto's Tinky!! Top!!
kan jij die ijs van mij niet leren tölten? ik krijg het niet goed voor elkaar.. de ene keer doet ie het wel, de andere keer weer niet, (heb dan ook geen idee wat ik goed of fout doe hoor hihi)

Nou zie ik het
Lavandula schreef:Ah klinkt idd simpel Tinky.. Maarja ik heb écht géén verstand van ijslanders.. brana heeft ook telgang dr opzitten.. maar heb ik dr nog niet uit gekregen.. eigenaresse wel, was erg grappig om te zien! Maar ga het morgen even proberen! thnx
...telgangen heb ik alleen op een draver gedaan....helemaal super
...gaat loeihard...
...5-gangers zijn voor mij niet helemaal bekend met rijden...maar in princiepe moet het redelijk in de buurt komen allemaal...

Mendi schreef:Doe je wel voorzichtig met die poownies
.