xan schreef:Ik kan je ook een burka aanraden![]()
Ik heb nog wel een roze te leen !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:Ik kan je ook een burka aanraden![]()
Ik heb nog wel een roze te leen !

ATE schreef:morgen mag sandra rondje zaanse schans als het weer meewerkt en er nog iemand mee gaat mischien wil ilse wel mee
ATE schreef:IKKE!!!! Weet San dat al? heb san net gebeld en tegen haar gezegt dus als jij met haar wil oke hoor bellen jullie elkaar maar en maak er leuk ridje van p.s ilse niet vergeten te bellen
ATE schreef:paard was niks trouwens hij had zijn hooft aan de verkeerde kant![]()
LIQUITA schreef:ATE schreef:morgen mag sandra rondje zaanse schans als het weer meewerkt en er nog iemand mee gaat mischien wil ilse wel mee
IKKE!!!! Weet San dat al?

LIQUITA schreef:ATE schreef:IKKE!!!! Weet San dat al? heb san net gebeld en tegen haar gezegt dus als jij met haar wil oke hoor bellen jullie elkaar maar en maak er leuk ridje van p.s ilse niet vergeten te bellen
Komt helemaal goed!!! Jammer he van dat paard waar San vandaag is wezen kijken.
iRiS_mIkEy schreef:ik denk dat me moeder wel mee wil..
lady_maRyy schreef:ik heb gister een navelpiecing gekreggen
deed wel pijn maarja
lady_maRyy schreef:ik heb gister een navelpiecing gekreggen
deed wel pijn maarja
.
LIQUITA schreef:iRiS_mIkEy schreef:ik denk dat me moeder wel mee wil..
LEUK...moeten we even een tijdstip afspreken. Sandra is nog onderweg...bel haar vanavond.

ATE schreef:zullen jullie beetje aan me denken morgen als ik hard aan het werk ben![]()
![]()
ATE schreef:lady_maRyy schreef:ik heb gister een navelpiecing gekreggen
deed wel pijn maarja
auuuuuuuwwwwwwwwwwww
ATE schreef:wat is roocko stil hier![]()

ATE schreef:wat is roocko stil hier![]()

ATE schreef:en nou even mooi weer bestellen voor morgen![]()
[/quote]

ATE schreef:Ik zal zeker aan je denkenzullen jullie beetje aan me denken morgen als ik hard aan het werk ben![]()
![]()