Enn hoe gaat het met mijn bink? Hier ist wel oke, nog wel slecht weer, wordt morgen beter schijnt... Komt een hittegolf aan... Hebben wel gratis wifi hier! Dat is wel leuk...
Banjer
Lid Nieuwsredactie
fijne vakantie melis! wij hebben gister met ons roparun team heel kethel gek gemaakt, én het is gelukt! 1735 euro opgehaald... krijg nog kippenvel terwijl ik dit typ.. wat een heerlijke dag! maar ook wel een verrotte dag, kom net mn bedje uit en ben zooooo gaar! hahaha
Ja, pfft.. Gisteren alleen de zwarte gedaan, die ging al een stuk beter dan eergisteren
We krijgen nog 2 shetjes en een veulen uit de ulft merrie. Ben benieuwd. Vorige week is er een jaarling merrie blijven hangen aan een bout van het hek van de bak (slecht afgewerkt, loopt al een rechtszaak over... rotbak) dus die heeft 2 flinke wonden, 1 met een drain erin.. helemaal gehecht en ellende.. dus die krijgt 2x per dag een fijne spuit antibiotica. De ellende houd niet op hoor... Gordonnetje heeft al een paar dagen koorts, terwijl hij dezelfde antibiotica krijgt als de jaarling. We vrezen voor een longontsteking. Dus nouja, je hoort het wel.. de ellende gaat vrolijk verder.
Ik ga er even een paar daagjes tussenuit, mijn moeder en zus zitten momenteel in Lunteren en ik ga er een paar dagen heen want ik zit er echt doorheen..
Haha Vanes! Nee maaike bleef bij mij eten maar ze wilde nog naar buiten met Luca en Cas. Maar Luca en Cas zijn niet helemaal 100% en ik mag ze ook niet echt.. Vond 't een beetje zielig, we zijn geen kinderen meer van 6.