ik ben bio aan t leren, vind ik niet zo moeilijk, maar we hebben de stof van t SE nog helemaal niet behandeld dit jaar, dus dat is wel vervelend.. (voortplanting, erfelijkheid en evolutie) gelukkig neit de moeilijkste onderwerpen, maar toch..
_Lucy
Geplaatst: 02-11-10 14:16
ik heb t nu ook koud, maar misschien moet ik ff een vest aan doen, en wat gaan eten, want ik heb nog niet gegeten vandaag
_Patriciaa
Geplaatst: 02-11-10 14:17
Marlous1991 schreef:
Ik oooowk!!
ik heb mn verwarming al hoog en zit onder mn deken
JustSmile
Geplaatst: 02-11-10 14:20
oh das ook niet zo slim lucy
Ik lag vannacht pas laat in bed en niet lekker geslapen, het gaat heel slecht met me oma en me ouders moesten vannacht naar het verzorgingshuis. Daar zijn ze de hele nacht geweest, en toen ging vanmorgen me ma dr wekker af, waar ik wakker van werk(6 uur) en toen moest ik werken... Dus ik eerst me pa bellen hoe en wat en het gaat nog steeds het zelfde met me oma, niet beter maar ook niet slechter. Ze is nu wel van dr medicijnen af, omdat het geen zin meer heeft. Ze krijgt alleen nog morfine om zo min mogelijk pijn te hebben enzo. Maja het gaat dus als sinds me verjaardag slecht , dus ik heb ook n beeetje niet zo n gezellig humeur Maja voor me oma is het beter zo
Ik wil dus echt niet wachten tot vrijdag, duurt me veeeeul te lang Dus hoop heel sterk dat er vanavond plek is...
Maar ik wil eigenlijk ook nog n nieuwe zwarte rijbroek, van het merk waarvan ik een witte heb, das zooo fijn Maja eerst maar eens zien of ik vanavond in de les kan anders kan ik ook morgen, overmorgen of vrijdag nog ff naar de ruitershop gaan Ben de rest van de week gelukkig vrij
ik heb het ook vaak gehad, dan had ik een heel verhaal getypt, was het weg Dus nu doe ik altijd kopieren voor ik op verzenden druk, als het een groot verhaal is tenminste