What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 23:16

xan schreef:
Ik ga ook afsluiten.
Iedereen een fijn weekend gewenst.

Zondag ga ik lekker naar Drenthe. Joline en Romy wegbrengen op paardenkamp.
Even sfeerproeven op Les Chevaux.

leuk, wens de meiden een gezellig kamp toe van mij

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 23:17

bah ontdek net een scheur in de broek waar ik op het moment het liefst in zou wonen.
Kan ik hem nog aan als ik aan het schilderen ga of toch maar meteen de vuilnisbak in

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 23:18

truste

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 07:48

Tytje schreef:
Hoi Nicole, waar zaten jullie tijdens de vakantie, Ardennen? Leuk, al die aktiviteiten!

Hoi Tytje,Klopt we zaten in de Ardennen vlakbij Stavelot.ruim 3 uurtjes rijden van huis,met 2 auto`s om alles incl.kinderen mee te krijgen met 2 Swiftjes :D :D .Ging prima!!! We hebben ook nog terug gereden naar Brussel want daar was een super leuk tropische zwembad volgens het boekje,was ook erg leuk hoor maar waren bijna op de helft van het naar huis gaan was wel beetje ver bijna 1.5 uur van het huisje af en weer terug.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 07:49

Tytje schreef:
xan schreef:
En tja het land is wel erg drassig geworden met zoveel regen van de laatste tijd.
Het land waar No staat is geloof ik nog wel redelijk.
Alleen bij de ingang en aan de zijkant bij de ingang is het erg nat. Ik zag Tjazz zeker wel tot de helft van zijn achterbenen wegzakken in de modder. Maar verderop is het nog wel goed dacht ik zo.
Daarom vind ik het wel lekker dat No iedere avond lekker binnenkomt.
Maar het mag nu wel weer wat droger gaan worden.

Val heeft alleen wat vieze sokken, hij springt over al die plassen. Het meisje wat hem naar stal bracht viel daarbij om, gelukkig kon ze erwel om lachen. Ik heb gewoon een heel schoon paard.

Col doet dat ook springen,vorig jaar sprong ze in me nek bijna kan net op tijd weg komen dat was iets minder als ik niet om gekeken had lag ik er onder.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 07:50

Ik ga Col ook binnen halen,als ik het zo lees hoe het er uit ziet.Ben erg benieuwd naar de bestrating achter bij ons.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 07:52

Ga strakjes naar Col toe,ben nog ff aan het wassen en dan kijken of ze haar andere ijzer nog heeft de andere die Miek had gerepareerd met kunststof was er ook weer af getrokken met een flinke hap uit haar hoef weer.Ze loopt goed verder,zei Bonita.Hopelijk krijgt Miek er nog een ijzer onder.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 17:17

was weer ff gezellie op de manege met peet en erik ff lekker gekletst
paarden ff in padock
marleen heeft ook een mooi en leuk nieuw paard

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 17:18

hee shen lekker gehad ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 17:33

Hoi!

Hier weer een vakantieganger terug! Gister eind van de middag thuis gekomen en natuurlijk METEEN naar Maisie, ha ha :D ! Oké, eerst de mini-caravan bij m'n ouders zetten, want Dennis zag het niet zitten om met caravan en al het terrein op te rijden. "Waarom niet? Doen we toch net of het een trailer is :+ ?", zei ik nog, maar het enige antwoord was "Ja, natuurlijk Miep..... dacht het niet |o ".

We hebben een leuke, actieve vakantie gehad (een aantal rodelbanen bezocht, kabelbanen, grotten, etc.) en het was heel gezellig zolang ik geen Haflingers zag. Maar we zaten in het Oosten van Duitsland en daar zijn nu eenmaal (wist ik veel :o ) heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel Haflingers. Echt super mooie, veeeeeeeeeeeeeeeel beter gefokt dan hier in Nederland, maar dat even terzijde ;) . Dus bij elke Haflinger zei Wesley op een gegeven moment: "Ja, mam, nu even de andere kant opkijken 8-) !", want anders zat ik weer met tranen in m'n ogen :o . Maar buiten dat om hadden we het echt heel leuk! +:)+

Ik wil jullie oprecht bedanken voor de hulp voor Maisie!!!! Als we elkaar op Veldt weer tegen komen, trakteer ik op een bak koffie of thee! ;) M'n vader had een infra-roodapparaatje van zijn werk meegenomen en de afgelopen 4 dagen was de temperatuur van het been gelijk aan de rest van Maisie's lichaam, dus - naar mijn idee - goed bericht!!!! Maandag kan ik de VA weer bellen voor controle en hopelijk constateren zij dezelfde vooruitgang.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 17:34

ATE schreef:
hee shen lekker gehad ?

Hoi!

Ja zeker! Maar hebben jullie dat nou ook als je je huis in komt: dat je het gevoel hebt dat je nooit op vakantie bent geweest? Hooguit een dagje eropuit? ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 17:37

Ga meteen weer afsluiten, want Wesley heeft een nieuw spaardoel voor ogen: een afstandsbestuurbare auto. En daar moet voor gespaard worden, wat hij wil versnellen door zijn splinternieuwe PlayMobil te verkopen. Het is alleen uit de verpakking gehaald en neergezet... Erg zonde, maar hij speelt er gewoon echt niet mee. Dus hopelijk kan hij er nog wat voor krijgen en daarmee "zijn" auto aanschaffen! ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 18:32

Shenavallie schreef:
Ga meteen weer afsluiten, want Wesley heeft een nieuw spaardoel voor ogen: een afstandsbestuurbare auto. En daar moet voor gespaard worden, wat hij wil versnellen door zijn splinternieuwe PlayMobil te verkopen. Het is alleen uit de verpakking gehaald en neergezet... Erg zonde, maar hij speelt er gewoon echt niet mee. Dus hopelijk kan hij er nog wat voor krijgen en daarmee "zijn" auto aanschaffen! ;)

sucses voor wesley hoop dat hij goed kan verkopen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 18:57

Fijn Shenavallie dat jullie hebben genoten van de vakantie :j .
Je hebt nu vast mijn PB'tje wel gelezen, maar je hebt vast ook begrepen dat het niet meer van toepassing is. Het was al opgelost ;) .
Ik duim voor je dat Maisie vooruit is gegaan. Zag je ook al verbetering met lopen?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 18:59

ATE schreef:
paarden ff in padock
Het was zeker gezellig, alleen een beetje dom van ons om wat te drinken te vergeten he 8)7

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:14

LIQUITA schreef:
ATE schreef:
paarden ff in padock
Het was zeker gezellig, alleen een beetje dom van ons om wat te drinken te vergeten he 8)7

ach thuis heb ik ingehaald

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:44

@Shen,ik duim voor je mee hoor,wt goed van je vader zo`n apparaatje.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:45

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

sucses voor wesley hoop dat hij goed kan verkopen

Lars was zijn Playmobil zo kwijt hoor op marktplaats,die had er weer Lego van gekocht.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:47

ATE schreef:
paarden ff in padock

Zeker,en wat wel grappig was in de tijd dat ik een paar jaar geleden 2 maanden in Uitgeest met Col heb gestaan waren daar ook veulens en ik vermoedde het al en ja hoor komt ie daar vandaan.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:51

Col heb ik ook op stal nu,laarzen aan gedaan en opgehaald was zeker glibberen en glijden.Lekker gewassen was wel nodig ook.Morgen weer eens rijden kijken hoe dat gaat,ze heeft met Bonita gereden maar voor mij is het 3 weken geleden.Zal vast spierpijn krijgen.Ik zag dat Zarah ook weer op stal stond en met Gipsy en Col er weer staan ze niet alleen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 19:51

Nicole1995 schreef:
ATE schreef:
paarden ff in padock

Zeker,en wat wel grappig was in de tijd dat ik een paar jaar geleden 2 maanden in Uitgeest met Col heb gestaan waren daar ook veulens en ik vermoedde het al en ja hoor komt ie daar vandaan.
Wat toevallig, dus jij hebt hem gezien als veulen? Marleen had er ook leuke veulen foto's bij gekregen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:51

Ja ,grappig he,leuk om te zien hoe hij dan is geworden.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:52

Ik moet ergens ook nog foto`s hebben van zijn zusje of broertje dat weet ik niet meer die stond daar ook.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:53

Hoe gaat het met Mav?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 19:55

Nicole1995 schreef:
Hoe gaat het met Mav?
Tja, kan er weinig van zeggen. Hij is gelukkig nog wel erg vrolijk en loopt z'n kwartiertje wandelen braaf mee. Heb hem vandaag verwend met appeltjes en wortels.