aatjuh12 schreef:ik mag vanmiddag mijn rijbewijs ophaleeeeeenn
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fe_m_ke schreef:sambagirl schreef:waar?
en hebben ze hem ook in een andere kleur?
Bij http://www.hennieshorseequipment.nl
aatjuh12 schreef:sambagirl schreef:Sjips... die caps hebben geen EN 1384 goedkeuring, eigenlijk mogen we die dus niet dragen (FNRS eisen)
kijken ze daar echt naar? heb daar nog nooit op gelet bij het kopen van een capje
aatjuh12 schreef:maar hij is wel leukmaar vind de peugeot 206 toch nog wel ietsje leuker.. is die wel goed?
zag hem van de week inderdaad staan.. of naja.. zo een bordje met na 150 meter links vd Peijl!
sambagirl schreef:aatjuh12 schreef:maar hij is wel leukmaar vind de peugeot 206 toch nog wel ietsje leuker.. is die wel goed?
zag hem van de week inderdaad staan.. of naja.. zo een bordje met na 150 meter links vd Peijl!
206 is beter dan een alfa, maar 206 is weer 1e lichting van dat type, daar zitten meestal kinderziektes in..... (de 207 en 208 zijn alweer een stuk beter) als je echt een goede auto wil die qua onderhoud/repa goed is kun je beter een Japannertje nemen (Starlet is het beste) maar ja die vindt je geloof ik niet zo leuk...... en het oog wil ook wat toch?
Als je meer wilt weten hoor ik wel he, ik zit tenslotte al 20 jaar in het autovak, dusse........![]()
![]()
(geef geen garanties op mijn advies hoor.....)