Dat is wel echt balen voor die 2 mensen zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maaikeee schreef:Vandaag niet rijden, moet nog inpakken/opruimen want vanacht vlieg ik naar kreta!

Emmaa_ schreef:Ik weet niet hoe ze eruit ziet
Kirsten_S schreef:Diplomauitreiking was leukkkk en gezellig! Iedereen gesproken en afscheid genomen.. De docenten gaan mij en ander meisje, met wie ik altijd ben, nooit vergeten, aldus hun zelf

Emmaa_ schreef:Anders ik wel... Mijn camera is mijn halve leven, en nu is tie gewoon weg. Als dat ding niet snel terugkomt ga ik echt wel aangifte doen, maakt me niet uit tegen wie...
Emmaa_ schreef:Ik heb even een oproepje aan jullie. Als één van jullie mijn camera tegenkomt, waar dan ook op de manege, zouden jullie die dan willen meenemen? Ik heb liever dat hij bij één van jullie ligt dan op de manege. Hij is namelijk gejat.. Uit mijn tas.
Mijn camera zit in een Albipro tas of iets dergelijks. Het is een Canon EOS 400D en er zit een 80-200mm lens op.
Alvast bedankt!
Annie_ schreef:MAAAR ik ben geslaagd voor scheikunde !!! !![]()
En ik ben verbrand tot en met me bilen dan niet zo een
klein beetje ook alles doet
zeerlopen zitten alles

Emmaa_ schreef:Cardigans zijn mijn levenHeb d'r echt een stuk of 3 en dan alleen grijs en zwart. Ik draag ze als jas

Kirsten_S schreef:

!

.
.
Heb bijgelezen, maar meerendeels gaat over de camera van emm en ik denk dat daar nu wel voldoende over gezegd is.. Ik ga daar verder niet op reageren, behalve dat ik het nogmaals echt klote voor je vind. Voortaan maar geen waardevolle spullen mee, of de spullen in het hok leggen..
Het gaat echt super, en ze heb bijna geen spook momenten meer !
morgen gaan we hun hele kluisjes even schoonmaken en opruimen enzo, paardjes misschien wassen
Astor schreef:Ik heb zoveel zin in morgen

Astor schreef:Astor schreef:Ik heb zoveel zin in morgen
Morgen ga ik op buitenrit met een jongen van mijn stage en de vriendin van zijn broer.
Dat meisje rijd op Hippisch Centrum Muiderberg en heeft 3 paarden geregeld voor ons.
Dus we gaan morgen lekker op buitenrit en we gaan lekker zwemmen met de paarden
Was heel grappig gegaan. Want die jongen van mijn stage had foto's van mij laten zien aan dat meisje.
Want ze vroeg met wie hij stage liep etc en toen zag ze dat ik ook reed en toen vroeg ze of we een keertje een buitenrit zouden maken met ze drieen
claudiaaB schreef:Woowie Mel je bent al weer bijna bij de L !
Haha rijmtGeweldig meid ! En dat met steeds maar 1 proef
En goed dat je door bent naar de kampioenschap

Ik heb hem namelijk nog
die komen eraan!
.
.
. 

.