Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maaikeee schreef:Jaa [naam], vind ik niet echt volwassen hoe je reageert..
Ik bedoel, marjon kan moeilijk iedereen uitnodigen die bij haar inde lessen hebben gereden,
ze nodigt wat mensen uit klaar.
Je moet niet meteen denken, ik ben jong, ze neemt me niet mee, dat slaat nergens op
.
.
.
.
.
.
Astor schreef:Mooi dat je lekker gereden hebt op Roxxie, maar ze is inderdaad erg sterk haha.
Dus op wie heb je gereden daarna dan? Wil of Ban?
Maar gaaf zeg dat je even hebt mogen rijden en wat super lief dat je een dekje en bandages gekregen hebt.
Vast ook omdat ze zich een beetje schuldig voelt ook en omdat jij haar natuurlijk heel vaak hielp.
En vaak foto's maakte etc echt heel lief dat ze dat gaf!
En wat aardig zeg dat je ze dan mee wil nemen, neem die kans meisie
.
.
). Miss, dat als deze pony/paard niks wordt dat Nickey dan der oren open kan houden, misschien dat er ook nog anderen op zoek zijn naar een verzorgster?
& foto's maken van Kimarwa.

Emmaa_ schreef:Toen we terug kwamen was Nickey in de bak aan het rijden dus toen ik Rox had afgezadeld ben ik er ook nog even op geweest.
Ik heb wel eens uitgestapt op hem maar nog nooit gedraafd dus ik heb er weer een ervaring bij!.
Gááf paard, buigt zo makkelijk!.
Heerlijk soepel in zijn lijf en hij zakt ook heel makkelijk!.
Ik heb trouwens een heel leuk aanbod gekregen.
Nickey gaat naar zonnehoeve, en ik heb een advertentie zien staan voor een verzorgpaard op zonnehoeve.
Eigenlijk zou dat niet kunnen omdat het best ver weg is maar Nickey is gewoon bereid om mij mee te nemen en dat ik dan dat paard kan verzorgen als het geregeld kan worden !.
Ik heb trouwens ook een dekje en bandages gekregen van d'r, echt lief

.
.
Astor schreef:Dat is meestal hoor Manon
Je bent zowieso altijd wel een halfuur bezig na sluitingstijd!
Bij ons is sluit 8 uur en ik krijg zowieso doorbetaald tot half 9.
Omdat we nooit voor half 9 weg zijn en soms is het wel eens half 10 geworden etc.
Ik ga even de hondjes uitlaten, dan omkleden en dan naar Ayla.
Om te rijden en om foto's van Kimara te maken!
Jane_ schreef:Ik zit nu op school, ben echt dood. Zodra ik ga zitten zak ik in..
Dus ik ben de hele tijd aan het lopen..